Menu

IOPE Bio Essence Intensive Conditioning vs. HERA Cell Essence

Zachęcona działaniem esencji IOPE postanowiłam sprawdzić jej konkurentkę marki HERA. Który produkt okazał się cudem? Może oba? O tym dowiecie się w dalszej części posta.


IOPE Bio Essence Intensive Conditioning


Intensywny program wzmacniający skórę, oczyszczający i wygładzający. Efekty widoczne są już po trzech dniach stosowania. Zawiera Bio-redox TM 93,7%. 

Sposób użycia: Należy nasączyć wacik preparatem a następnie delikatnie przyciskać do twarzy. Używać dwa razy dziennie, rano i wieczorem.


To produkt, który otrzymałam w jednym z pudełek Memebox. Zestaw testowy, który był przeznaczony na trzy dni używania (rano i wieczorem). Buteleczka z miarką pozwalała na precyzyjne dozowanie produktu na załączone waciki. Dość szybko zauważyłam efekty, właściwie już po pierwszym użyciu a po trzech dniach skóra stała się delikatna, bardziej wygładzona, z mniejszą ilością przebarwień i rozświetlona. Zdecydowanie udało się uzyskać efekt "translucent". Ze względu na wrażliwą cerę, powinnam jednak używać esencji tylko raz dziennie, ponieważ po trzech dniach zauważyłam delikatne podrażnienie skóry.


HERA Cell Essence





Esencja zawierająca Cell-Bio Fluid Sync TM, odbudowująca zniszczoną i zmęczoną skórę. Wygładza i rozświetla skórę dzień po dniu. 

Sposób użycia: Należy nasączyć wacik preparatem a następnie delikatnie przyciskać do twarzy.


Testowałam produkt w jednorazowych próbkach. W środku znajdował się jeden, mocno nasączony esencją wacik. Wyglądem przypominał ten od IOPE. Używałam produktu przez kilka dni i niestety nie zauważyłam różnicy w wyglądzie skóry. Być może dłuższe stosowanie przyniosłoby pozytywne efekty.

Podsumowanie: Jestem zachwycona działaniem IOPE. To pierwsza esencja, która daje tak spektakularne rezultaty. Jej konkurent - HERA nie sprostał tak wysoko postawionej poprzeczce. Brak efektów po stosowaniu, skutecznie zniechęciło mnie do ewentualnego zakupu pełnego produktu...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka