Menu

Kobiety "bez wieku" w Azji

Temat, na który natknęłam się już wiele razy w sieci. Spora część azjatykich kobiet starzeje się wolno i wygląda zdecydowanie młodziej niż na swój wiek. Oczywiście powodów może być wiele - operacje plastyczne, odpowiednia dieta, unikanie słońca czy prawidłowa pielęgnacja cery. Zapewne wpływ ma kilka czynników, jednak wierzę, iż w dużej mierze są to unikanie słońca i prawidłowa pielęgnacja.

Sama mam cienką, jasną skórę, bardzo podatną na zmarszczki, którą poddaję intensywnej pielęgnacji od około 12 lat. Od trzech, czterech lat stosuję kosmetyki azjatyckie. Dzięki nim cera wydaje się być bardziej rozświetlona, zmarszczki niemal niewidoczne. Kremem cudem jest dla mnie Lirikos Marine Botoxin Cream, który opisywałam w poprzednich postach. Unikam też słońca, jedynie parę razy w roku chodzę na Collarium. Efektem są komentarze na temat mojego wieku, większość osób daje mi jakieś 7 lat mniej, niż mam faktycznie.

Ale... wracając do azjatyckich kobiet. Poniżej zobaczycie zdjęcie, na którym jedna z nich jest babcią. Bardzo młodą, raczej w tym wieku jest to rzadkością, ale mimo wszystko wygląda raczej jak jedna z sióstr.
Zgadnijcie, która z nich jest babcią? Rozwiązanie tutaj: http://joemonster.org/art/26926/Znajdz_babcie_

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka