Menu

Cera tłusta i trądzikowa - oczyszczanie

Często pytacie mnie, w jaki sposób można radzić sobie ze skórą trądzikową i tłustą azjatyckimi kosmetykami. Mój mężczyzna ma taką cerę, od kilkunastu lat walczę z jego problemem trądziku, jak dotąd nie udało się go całkiem zlikwidować.

Moim zdaniem najważniejszą kwestią przy cerze trądzikowej jest prawidłowe oczyszczanie. Ostatnio testujemy zestaw, który przynosi genialne rezultaty:

28 Remedy Acne Pore Deep Cleanser
To żel do mycia twarzy, posiadający certyfikat KFDA. Nie zawiera barwników, alkoholu i perfum. Nie tylko zmywa dokładnie wszystkie zanieczyszczenia (będzie również idealny do zmywania makijażu), ale też nawilża skórę, zapobiegając jej wysuszeniu.

Gąbeczka typu Konjac, np. Yasumi
Pisałam już o gąbce w innym poście. Jest w 100% naturalna, wykonana z azjatyckiego korzenia drzewa konjac. Wystarczy zanurzyć ją w wodzie na 2,3 minuty, nałożyć na nią niewielką ilość żelu do mycia i kolistymi ruchami masować twarz.

Duet sprawuje się cudownie, po tygodniu buzia stała się gładka i niemal pozbawiona niedoskonałości. Mam nadzieję, że uda nam się zatrzymać ten stan jak najdłużej.

9 komentarzy :

  1. Używałam tej gąbki, na początku wydawała mi się super. Jednak po jakimś czasie zaczęła mi okropnie podrażniać i wysuszać twarz ;\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie masz bardzo delikatną twarz, szkoda, że gąbka się nie sprawdziła.

      Usuń
  2. Dzięki za post, chętnie sięgnę po ten żel. Nie ma co prawda wielkich problemów z niedoskonałościami, ale z przetłuszczaniem i rozszerzonymi porami już tak. Ciekawa jestem zawartości Memeboxa do skóry problematycznej, ale przyjdzie mi jeszcze na niego poczekać ;)
    Gąbeczkę mam i również sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie zamówiłam dla mojego M., daj znać koniecznie czy kosmetyki przypadną Ci do gustu.

      Usuń
    2. Na pewno dam znać, co dostanę i jak się sprawdzi. To pudełko niestety dopiero gdzieś po majówce będzie mi pewnie dane zobaczyć, ale bardzo jestem już ciekawa zawartości.

      Usuń
  3. Dziewczyny, czy ta gąbeczka po namoczeniu jest mięciutka, czy tez delikatnie szorstka? Mam to "szczęście" mieć cerę mieszaną z pękającymi naczynkami. Zastanawiam się czy nie podrażni ona mojej cery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest super miękka i delikatna. Może nawet aż za bardzo:)
      Osobiście bardzo ją lubię, jest całkiem trwała (w celu dezynfekcji można ją podobno krótko wygotować).
      Anonimowa: może za długo twarz ma kontakt ze środkiem myjącym? Gąbeczką myjemy dłużej! Kiedyś mi to nie szkodziło, ale z wiekiem zauważyłam, że muszę po prosu twarz umyć i spłukać, a nie miziać w nieskończoność. Lubię oczyszczanie wodą i nie wyobrażam sobie inaczej.

      Usuń
    2. Ja też uważam, że jest mięciutka i przyjemna.

      Wrzucam co tydzień do wrzątku na parę minut. Najważniejsze jest aby nie zgniła, trzeba ją dobrze wysuszyć.

      Usuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka