Menu

Isa Knox X2D2

Jakiś czas temu zakupiłam zestaw próbek:

Isa Knox X2D2 Wrinkle A440 Serum 
Serum ze składnikiem A440, z peptydami. Wygładza zmarszczki, wypełnia bruzdy i redukuje oznaki starzenia.

Isa Knox X2D2 Wrinkle A440 Multi Filler 
Wypełnia zmarszczki i wygładza skórę

Isa knox X2D2 Wrinkle A440 Cream
Krem zawierający peptydy, nawilża skórę, wygładza zmarszczki.
Opinia:
Początkowo używałam trzech produktów na raz, najpierw serum, później kremu a na końcu wypełniacza. Musiałam zrezygnować z używania wypełniacza, ponieważ bardzo wysuszał skórę.

Po paru dniach używania serum i kremu, zaczęły wyskakiwać na twarzy niedoskonałości a zmarszczki, które zniknęły po Marine Botoxin Cream wróciły... Byłam załamana, ale postanowiłam się nie poddawać i dokończyć wszystkie próbki. 

Cierpliwość w stosowaniu opłaciła się, z dnia na dzień zniknęły niedoskonałości, zmarszczki wygładziły się niemal całkowicie. Twarz uległa lekkiemu napięciu, nabrała też zdrowego kolorytu. Skóra była nawilżona, produkty nie podrażniły skóry.

Podsumowanie:
Czekanie na rezultaty wymaga cierpliwości, jednak efekty jakie uzyskałam są porównywalne do Marine Botoxin Cream. Myślę, że spokojnie można używać samodzielnie kremu lub serum aby uzyskać zadowalające rezultaty. Obecnie rozpoczynam testy kolejnych produktów, ale na pewno będę wracać do Isa Knox x2d2 w przyszłości.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka