Menu

MACADAMIA NATURAL OIL Deep Repair Masque- maska do włosów

To moja ulubiona maska do włosów. Zawiera olej macadamia, arganowy, z drzewa herbacianego, rumianek, aloes i ekstrakt z alg.
Polecana głównie do włosów suchych i zniszczonych, ale idealnie sprawdza się też przy normalnych.

Regeneruje, odżywia, pozostawia włosy błyszczące, zamyka łuski i przepięknie pachnie!

Nakładam ją na umyte włosy, na 5-10 minut a następnie spłukuję. Nie powinno się stosować więcej, niż dwa razy w tygodniu.

Gdzie kupić? Pierwszy raz wypróbowałam ją w zestawie miniproduktów kupionych na www.estyl.pl. Następne, już pełne opakowania upolowałam w promocjach www.strawberrynet.com.

2 komentarze :

  1. nigdy nie stosowałam masek do włosów, ale jeśli jest naprawdę taka skuteczna to przydałaby mi się z pewnością na moje włosy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka