Menu

Letnie rozświetlenie z NUXE Huile Prodigieuse - suchym olejkiem z drobinkami

Olejek, który znalazłam bodajże w Glossybox parę ładnych miesięcy temu. Wtedy nie podobał mi się zbytnio jego zapach, lecz postanowiłam poczekać do lata aby go wypróbować.

























Suchy olejek z  ogórecznika i słodkich migdałów, zawierający witaminę E. Może być stosowany na ciało, twarz i włosy.

Skład:
Huiles de Bourrache 1%, Amandes Douces 5%, Millepertuis 7% et Camélia 2%, Vitamine E 1%, Cylomethicone, octyldodecanol, caprylic/capric triglyceride, isodecyl neopentanoate, isononyl isononanoate, hypericum perforatum (hypericum perforatum extract), prunus dulcis (sweet almond oil), ethylhexyl methoxycinnamate (octinoxate), camelia oleifera(camellia oleifera extract), borago officinalis (borage seed oil), butyl methoxydibenzoylmethane, parfum (fragrance), tocophenol.

Olejek bardzo dobrze rozprowadza się po ciele. Pozostawia skórę rozświetloną i nawilżoną. Mam bardzo jasną karnację a olejek dzięki swojej konsystencji i kolorowi nadaje skórze zdrowy blask i kolor.
Plusy:

  • Rozświetla
  • Nawilża
  • Nadaje skórze zdrowy i ładny koloryt

Zmieniłam o nim zdanie, uważam, że jest idealny na lato. Jestem bardzo ciekawa jak sprawuje się wersja bez drobinek, muszę kiedyś kupić :)



2 komentarze :

  1. Mam wersję bez drobinek :) Pięknie pachnie, też rozświetla, nawet nieźle się wchłania. Właściwie, to niczego mu nie mogę zarzucić. Jak ktoś lubi ten rodzaj pielęgnacji - polecam.

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka