Menu

"Gazowana" maska do twarzy - 23Years Old CXDX Penta Carboxy Mask Pack

Maska karboksylowa, która ma zmniejszać widoczność porów, rozjaśniać twarz, uelastyczniać skórę, zmniejszać blizny.

Skład: 
Żel: WATER, CARBONATED WATER, SODIUM BICARBONATE, GLYCERIN, XANTHAN GUM, GLYCYRRHIZA GLABRA, CELLULOSE GUM, CAFFEINE, HEDERA HRLIX (IVY) EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE, HYDROXYPROPYL METHYLCELLULOSE, NIACINAMIDE, BROUSSONETIA EXTRACT, EUCALYPTUS GLOBULUS, MANNITOL, ADENOSINE
Maska: WATER, CITRIC ACID, XANTHAN GUM


Sposób użycia: Należy nałożyć zawartość strzykawki na twarz i szyję a następnie płachtę.

Żelu jest tak dużo, że wydaje się niemal niemożliwym nałożenie całości, jednak to bardzo ważne aby uzyskać odpowiednie PH. Poza tym w zestawie mamy tylko jedną maskę a żel uaktywnia się dopiero po zetknięciu z płachtą.


Przez minutę po nałożeniu płachty bardzo piekła mnie twarz, później to nieprzyjemne uczucie ustąpiło. Maskę należy trzymać około 20-30 minut na skórze, przy czym jeśli macie bardzo wrażliwą twarz, nie przekraczajcie 15 minut. Zabieg można powtarzać co tydzień a przy cerze trądzikowej nawet co dwa, trzy dni. Po zdjęciu należy umyć twarz i nałożyć krem nawilżający.

Efekty: Miałam zamknięte pory i naczynka, rozświetloną twarz, zdrową cerę i wygładzone zmarszczki. Jestem zachwycona efektem!!! Planuję kupić cały zestaw, jednak innej firmy na ebayu (tańszy odpowiednik).








15 komentarzy :

  1. Zazdroszczę.... cóż, nie dla psa kiełbasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojtam Małgosiu, pewnie dlatego podrażniła Ci skórę, bo nie nałożyłaś całości.

      Usuń
  2. Kupiłam, nie mogłam się powstrzymać. Oszalałam na punkcie tego typu masek:http://m.ebay.com/itm?itemId=171368233142

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam w swojej paczce ta strzykawe to mało nie zeszłam. Troszke boję sie ją nakładać bo babelkowa maska z Su:ma mnie podrazniła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może potrzymaj krócej na twarzy niż jest to zalecane?

      Usuń
  4. Polecam filmik ze strony:
    http://www.wishtrend.com/skin-care/978-carboxy-mask-pack-23yearsold.html?a_aid=glam

    Po masce i pod maskę zalecają jakieś serum - skóra jest podobno niezwykle chłonna. Mnie ta maska nie porwała aż tak bardzo. Efekt ściągnięcia porów był wprawdzie spektakularny, ale całe to pieczenie nieszczególnie przyjemne. Z drugiej strony często takie intensywne kuracje dają dobre efekty. No i sama nie wiem co myśleć. Koniecznie daj Aniu znać jak spisała się podobna maska innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest chyba to:http://www.qoo10.my/gmkt.inc/Mobile/Goods/Goods.aspx?goodscode=414410889

      Dam znać :). Zamówiłam też produkt, o którym wspomniała Enii. Skoro tak dobrze reaguję to nie powinien mnie podrażnić.

      Usuń
    2. Maseczkę Su:m miałam niedawno, w moim odczuciu jest bardzo fajna. Nie podrażniła mnie zupełnie, nie czułam też pieczenia, jedynie lekkie łaskotanie. Przyjemnie się jej używało i skóra była bardzo rozjaśniona po zastosowaniu.

      Mnie ciekawi mocno ta Ice Pack z Bubble Pop - ktoś już używał?

      Usuń
    3. Ja używałam.
      Czy maseczka Su:m37 jest jednoskładnikowa? Czy to White Award Bubble-De Mask? Jeśli tak to mam wrażenie, że to są podobne produkty. Su:m nie miałam widzę jedynie z opisu.
      Piana robi się niejako sama, maseczka nie piecze i ogólnie jest przyjemna. Moim zdaniem nie podrażnia, ale nie mam zbyt wrażliwej cery - spodobała mi się.

      Usuń
    4. Ja zamówiłam właśnie tą Su:m 37, na ebay 10 sztuk za 30 zł.

      Usuń
    5. Tak, to ta. Z opisu działania rzeczywiście wydaje się podobna. Trochę się waham, czy nie zamówić jej na stronie Meme, ale niezbyt to opłacalne biorąc pod uwagę koszty wysyłki.

      Usuń
  5. właśnie jestem po, super zadziałała, efekty takie jak u Ciebie, delikatnie piekła tylko przez minutę :)

    OdpowiedzUsuń
Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka