Menu

Cotterang Blackhead & Black Mask Economic Kit

Dziś sobota, idealny dzień na wszelkie zabiegi kosmetyczne :) Jednym z obowiązkowych jest usuwanie zaskórników, oczyszczanie porów. Zestaw Cotterang sprawia, że jest to dziecinnie proste.
Zestaw zawiera: 
Płyn zmiękczający i otwierający pory - 80 ml
Płatki na nos 
Płatki na brodę 
Patyczki do usuwania zaskórników
Plastikowy pojemnik
Pincetę 

Jak używać?
Wkładamy płatki do plastikowego pojemnika przy pomocy pincety.

Następnie spryskujemy płatki obficie płynem.

Nakładamy płatki na nos i brodę i czekamy 15-20 minut. Przy zdejmowaniu powinny być lekko wilgotne. 

Bierzemy patyczek, przyciskamy do skóry ostrą stroną i przesuwamy wzdłuż nosa, czy brody. Po tym zabiegu robimy to samo miękką stroną.

Zmywamy twarz wodą, nakładamy dowolny krem zamykający pory i gotowe :)

Przyznaję, że to cudeńko jest nieodłącznym elementem mojej pielęgnacji. 
Używacie tego typu produktów, czy może wolicie oddać się w ręce kosmetyczki?

6 komentarzy :

  1. Podoba mi się ten zestaw. Coś dla mojej cery. Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki niemu nie mam praktycznie zaskórników i w ogóle nie odwiedzam kosmetyczki :)

      Usuń
  2. Aniu, a ten zestaw był w jakimś Memeboxie czy osobno go kupiłas? Nigdy czegoś takiego nie używałam, a wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Umknął ten zestaw mojej uwadze w takim razie, ponieważ przeglądałam zawartość tego boxa. Za dużo po prostu tego wszystkiego, czasem "nie ogarniam" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem co ja źle robię, ale u mnie nie działają te plasterki, nic mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka