Menu

Makeup Helper Pact



Słodkie, różowe opakowanie zawiera w sobie puder wykończeniowy w kamieniu. 


Puder ma plastikową ochronkę. Posiada puszek i praktyczne, duże lusterko.


Mam kolor 21 Natural Pink, który daje niemal transparentny odcień. Puder zawiera ekstrakty z kwiatów i zielonej herbaty. Zapewnia całodzienny mat. Mam suchą skórę, więc wystarczająca jest dla mnie niewielka ilość produktu, wklepana w twarz puszkiem.


Pozostałe kolory:
21 Light Pink
21 Light Beige
21 Natural Beige
23 Light Pink
23 Light Beige
23 Natural Pink
23 Natural Beige

Gdzie kupić?

Uwielbiam!!! Opakowanie robi wrażenie  - jest eleganckie, słodkie i praktyczne. Lusterko pomoże stworzyć lub poprawić makijaż. Puder świetnie matuje, lecz używam niewielkiej ilości aby nie przesuszył skóry. U mnie daje transparentny odcień. Produkt idealny zarówno do makijażu codziennego, jak i do torebki, do poprawek w ciągu dnia :)

4 komentarze :

  1. Ja mam opakowanie bez kwiatka, taką kombinację piramidek i też wygląda świetnie i naprawdę elegancko. Kolor trafiłam 23 light pink (może beż byłby jeszcze lepszy?) i jest bardzo trafiony. Jasny, transparentny. Pewnie 21 byłby dla mnie za jasny. To jeden z tych produktów z boxów, z których jestem super zadowolona. Nie ustępuje produktom z górnej półki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korea Most Wanted. Mimo złotych lakierów Hope Girl to było bardzo udane pudełko.

      Usuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka