Menu

MEMEBOX January Box...

... czyli tzw. GLOBAL, flagowe pudełko Memebox, od którego zaczynali międzynarodową sprzedaż. Ja mam wszystkie boxy oprócz #1. Pierwszym kupionym przeze mnie pudłem było to z numerem #3, jednak udało mi się upolować dość szybko poprzednią, drugą edycję. To właśnie #2 przekonała mnie ostatecznie do Memebox.

Dziś historia kończy swój bieg. Przedstawiam wam zawartość ostatniego GLOBALA od Memebox. 


THE CHOUTE Aurora Pearl Base 30 ml - Roświetlający primer do twarzy. Zawiera ekstrakt z mięty pieprzowej, melisy. Nawilża i rozświetla, nadaje blask skórze. Można nakładać pod makijaż lub samodzielnie. 
Przyznaję, że wolę bazy naturalne, które nie dają efektu rozświetlenia. Zobaczymy, czy ta pozytywnie mnie zaskoczy...


2. SECRET NATURE Moringa Seed Toner 130 ml - Delikatny tonik do twarzy, zawierający ekstrakt z ziaren Moringa, hibiskusa, sfermentowanego kwiatu lotosu, oczyszczonej wody. Koi skórę, nawilża i chroni skórę przed utratą wilgoci. Pomaga usuwać resztki makijażu. 
Należy nałożyć na oczyszczoną twarz przy pomocy wacika.
Kocham azjatyckie toniki, a w Memebox było ich zdecydowanie za mało. Czuję, że ten będzie jednym z moich ulubionych!

3. PUREPLUS+ Acai Berry Magic Bubble Cleansing Foam 80 ml - Jagodowa pianka do mycia twarzy. Należy nałożyć na twarz, masować, spłukać.
To kolejny produkt po toniku, który a pewno zużyję! 

4. MIMI LAURYNE'S Beauty Lesson Hand Cream 50 ml - Krem do rąk. Mam wersję Rosee Fleur. Zawiera olej makadamia. Nawilża, wygładza skórę dłoni.
Cieszę się, że trafiłam na różany zapach!

5. ESTHETIC HOUSE Vitamin 3000 Vitamin C Vita - Capsule Cream 30 ml - Rozjaśniający krem do twarzy z witaminą C. Zmniejsza widoczność porów i przebarwień. Można stosować samodzielnie lub jako miks z innym kremem.
Miałam już kiedyś okazję przetestować produkt. Przyznam, że nie zauważyłam rozjaśnienia, jedyny plus to nawilżenie skóry. 

6. SYNDROME COSMETIC Pouch Sample CB Revitalizing Fermentation Essence i Gold Cream - próbki. Esencja ma właściwości przeciwzmarszczkowe. Zawiera galactomyces. Krem rozświetla twarz i ma działanie przeciwzmarszczkowe. 
Niestety w boxie otrzymujemy tylko 4 saszetki. Wkrótce wypróbuję, opis jest obiecujący.

Karteczki:


To całkiem dobry box, choć bywały lepsze...Moglibyśmy otrzymać bardziej wypasione pudło na pożegnanie :)

99 komentarzy :

  1. Dziewczyny,znalazłam w Biedronce koreańskie maseczki. Zrobiłam fotkę. Cena 3,99zł.
    http://iconosquare.com/viewer.php#/detail/915216853312633265_1358747461

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam dwa ostatnie boxy na pożegnanie, smutno jakoś :(

    OdpowiedzUsuń
  3. rozumiem doskonale.... ja nawet nie mam czego zamówić.... na pożegnanie... świnie nic nowego nie dadzą?!!
    czas na usunięcie meme z ulubionych, wykasowanie ikony z pierwszej strony na ajfonie, a co z moim kontem na insta? aaa!!!! koniec memedreamki, muszę zmienić na inną....

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to pudło i uważam, że jest bardo przyzwoite. Dostałam krem do rąk z orzechami macadamia.
    Krem Vita3000 jest też w pudle Detox and Renew, z tym, że z witaminą B.

    Zużyłam wszystkie punkty, które meme łaskawie wypłaciła wcześniej i zamówiłam Seeds and Flowers (gdy jeszcze był) i Cleanse Morning and Night. Mam/będę mieć prawie wszystkie pudła, które pojawiły się w tym roku. Zapasy mam ogromne. I chociaż dałam upust memeboxowemu zakupoholizmowi, cieszę się, że to koniec. To się zaczynało robić chore i nie mogłam przestać. Naprawdę totalne uzależnienie i tracenie czasu na stronie meme. Ile pożytecznych rzeczy można było zrobić w tym czasie.
    Ale fajnie było:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie mogę się pod tym podpisać, ale mogliby coś na pożegnanie zapodać ;P
      mam nadzieję, że łagodnie zniosę odstawienie.... ;}

      Usuń
    2. Masz rację, pochłaniało to sporo czasu, kasy też:) Ja czekam grzecznie aż Meme wyśle ostatnie zamówienia i wtedy wypłacę punkty żeby zrobić konwersję na kasę. Mam nadzieję, że cała operacja uda się bez problemu...

      Usuń
  5. tutaj jest rozdanie tej poduszki od Atrue :) http://berdever.blogspot.com/2015/01/pierwsze-rozdanie-cc-cushion-real-black.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam udział aaaaaa! Chcę tą poduchę baaaardzo!

      Usuń
    2. 3mam kciuki :) Mnie też ten moisturizer kręci , ale chyba nie ma szans na 200 lajkow...

      Usuń
    3. no właśnie, ale jeszcze nie porównywałam cen... czy się opyla...

      Usuń
    4. poduszka z dostawą poleconym kosztuje 170zł. Cena porównywalna, ale jednak trochę wyższa niż zapłaciła Małgosia.

      Usuń
    5. no, ale dobrze wiedzieć, że w Pl mamy źródełko A:truowe ;)

      Usuń
    6. Niezupełnie. Towary wysyłane są z Japonii (chyba).

      Usuń
    7. Ta laska jest z Azji, ale i tak fajnie, że pojawił się kolejny sklep oprócz Jolse i ebaya.

      Usuń
  6. Ciekawi mnie ta baza, ale boję się, że będę po uzyciu zbyt rozświetlona i nablyszczona. Mam już kolekcję takich produktów :/ Dajcie znać jak przetestujecie.

    Rozpoczynałam dzień od odwiedzenia strony meme, bloga Anii i sprawdzenia poczty. Teraz jakoś smutno będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie będzie już tak samo, ale mam nadzieję, że nadal będziesz odwiedzać bloga :)

      Usuń
    2. Będę, będę :) Przywiązałam się do Was wszystkich :)

      Usuń
  7. a w Beauteque ma być teraz różowa edycja BB bag, kurcze kusi mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, czy oni ujawniają wcześniej zawartość?

      Usuń
    2. coś mi świta, że chyba 2 czy 3 produkty tylko... a reszta to niespodzianka

      Usuń
    3. Już odczuwam brak Memebox. Kupiłam dziś 4 biustonosze żeby nakarmić nałóg:D

      Usuń
    4. tutaj jest przykład takiego "boxa" do kupienia... http://www.beauteque.com/polished-holiday-eur/

      4 stanikiiii? no to nieźle, ja zawsze tak trudno znajduję dla siebie odpowiedni.......

      Usuń
    5. o i można wybrać, jaki chce się kolor czy zapach

      Usuń
    6. Nie jest to Meme, ale lepsze niż nic :)

      Tak, dziś weszłam na tą stronkę: http://pl.brasizecalculator.eu/ i zrobiłam nowe mierzenie. Ostatnio byłam dwa lata temu w jakimś sklepie i pani twierdziła, że mam 70G... Kupowałam takie staniki, ale doszłam do wniosku, że są jednak nieco za ciasne. Wiem, że pewna szkoła mówi o tym, że mają takie być, ale ja muszę się czuć komfortowo. Na tej stronie wyszło mi 70J (mój biust ciągle rośnie i to przeraża), ale po kliknięciu opcji mówiącej o tym, że chcę mieć luźniej pojawił się 75G. Weszłam na kontri.pl i zamówiłam 4, ale tańsze po około 50 zł. Jeśli będą złe, to po prostu odeślę.

      Usuń
    7. o, dzięki, ja przez neta jeszcze nie odważyłam się kupić, ale racja, przecież można odesłać... no i są tańsze... ale czekam, może coś zjadę z wagi... od brania hormonów na niedoczynność, zjechałam przez 1,5 miesiaca "już" ponad kg, tak sama z siebie... zawsze to coś i nadzieja, że dojdę do normy.... no, ale raczej dieta i tak u mnie wskazana, ale jakoś na razie nie mam ochoty się katować ;P

      Usuń
    8. U Ciebie to na pewno przez niedoczynność, poczekasz parę miesięcy i zobaczysz, że wrócisz do normy.

      Usuń
    9. tak tak, mam nadzieję, że mnie wkrótce "wyrówna".... :)

      Usuń
    10. Pewnie, ze tak. Potrzeba troszke czasu i cierpliwosci :)

      Usuń
    11. Hehe.. ciekawa ta strona.. ja zawsze kupowałam 70C, jak nie było to 75 i zwężałam a wg tej strony powinnam mieć 65D ;P najgorsze w sumie jest to, że co sklep to inna rozmiarówka...

      Usuń
    12. No, myślę, że to 65D jest bliższe prawdy niż 70. Jesteś taka chudzinka, że na pewno masz max 65 jak nie 60. Ja przez wiele lat brałam 85, bo nie było większych miseczek nim niż D, ale na szczęście świat się zmienił:) Omijam jednak sieciówki typu H&M, bo tam nie ma szansy na mój rozmiar.

      Usuń
    13. Znów zaszalał słownik w Tel. Miało być bez "nim"...

      Usuń
    14. Ale właśnie prawda jest taka, że nie wiem gdzie znaleźć takie obwody. Przykładowo Intimissimi przy miseczce C nie robi obwodów mniejszych niż 75.. chyba czas poszukać jakiegoś normalnego sklepu ;P

      Usuń
  8. miałam już nie kupować nic z meme, ale coś mnie dziś tknęło i właśnie kupiłam GUAAMMETHOD. po raz pierwszy widzę serum do ust z kawasami. Liczę, że będzie robiło cuda.

    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tygodnia oglądam ten zestaw, ale na razie trzymam się dzielnie i nie kupiłam.

      Usuń
    2. ja się dzielnie trzymałam do czasu ogłoszenia końca meme. Pewnie też bym nie szalała tak gdyby nie fakt, że pojechałam do siostry i poużywałam jej kosmetyków (dla skóry wrażliwej), które mnie uczuliły. Już chyba nie potrafię używać polskich kosmetyków :(

      Agata

      Usuń
  9. Ja się już pożegnałam z Memeboxem na dobre, wyprzedaję zbędne rzeczy i na pewno nie skuszę się na nic więcej (chyba że czymś mega cudownym nas jutro zaskoczą ;) ).
    Mam takie zbiory, że już jestem przerażona, obraziłam się porządnie na Meme i chwilowo potrzebuję gotówki, więc... Jakoś to tak wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kupiłam ten zestaw, wygląda obiecująco. Muszę się zebrać i też wystawić rzeczy na sprzedaż, mam tego tyle, że nie zużyję do terminu przydatności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Własnie zestaw GUAAMMETHOD został wyprzedany.... wiec nie ma co sie zastanawiac nad zakupem...

    OdpowiedzUsuń
  12. tak se myślę, (bo ja lubię sheety) co myślicie o tych maskach od MaskGenie? ona wysyła albo 10 szt albo 5 szt zapytałam ją i mi odp. "Yes, we ship to Poland. All prices are inclusive of shipping costs already: $22 for 10 different masks, $12 for 5 different masks." tu jest filmik z YT https://www.youtube.com/watch?v=wROTxY1n_9U
    kiedyś była jakaś draka na MUT, o chińskich podróbkach? ale przecież nie o te chodziło, co nie? no bo jej bym nie posądzała o to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona chyba wypuściła te maski po tej drace. Twierdzi, że wszystkie próbuje i są z dobrego źródła. Domyślam się że po prostu kupuje w promocji to czego sama używa i rozsyła po świecie bo okazało się, że dziewczyny chętnie kupują. Jeśli jesteś na coś uczulona, to Ci tego nie wyśle o ile ją oczywiście uprzedzisz. Na razie to chyba mini firma, ale Genie robi dobre wrażenie i myślę, że spokojnie można zaryzykować, o ile zawartość Ci odpowiada.

      Wybrałam się dziś do biedronki i nie było maseczek:(

      Usuń
    2. a no widzisz, dzięki bardzo, chyba zamówię :) ja jutro sprawdzę w "mojej" biedronce czy będą...

      Usuń
    3. Tak, Genie wypuściła swoje zestawy po tej awanturze i była oskarżana, że specjalnie zdyskredytowała tamtą firmę, żeby zarobić na swojej ;) Nie wiem, ile w tym prawdy, ale wydaje się solidną osobą, rzeczywiście wrzuca swoje testy tych maseczek i z tego, co wiem kupuje je osobiście w normalnych sklepach w Hong Kongu. Dziewczyny na FB są zadowolone, ja raczej też spróbuję jak już wykończę zapasy swoich sheetów, bo mam chyba jeszcze ok. 15 sztuk.

      Usuń
    4. Tak, Genie wydaje się być wiarygodna. Ja na razie też nie kupuję, mam mnóstwo sheetków w domu.

      Usuń
    5. Dziewczyny, te maseczki w biedronce leżały tak z boku, na oddzielnym "stoisku" pielęgnacyjnym (nie tak obok pozostałych kosmetyków). To była taka półka na której były żele pod prysznic cynamonowe, jakaś sól do kąpieli SPA i zestawy prezentowe kosmetyków. Nie patrzyłam jeszcze w innych biedronkach, ale wydaje mi się, że chyba powinny być we wszystkich. Dzisiaj jedną przetestuję i napiszę Wam jak wypadła.

      Usuń
    6. Chodziłam w kółko jak babci emerytka i nie znalazłam. Praktycznie nigdy nie robię tam zakupów i może dlatego tak źle mi poszło:) Może jutro podjadę do innej.

      Małgosiu ta poduszka A:True zaczęła mnie prześladować.
      Jak tylko sobie przypomnę to złoszczę się na siebie, że nie wzięłam zestawu herbacianego, nie wspominając o tym pierwszym zestawie który pojawił się i zniknął nocą.

      Usuń
    7. A propos zestawu herbacianego mam to samo Renatko. Ehh...

      Usuń
    8. Dziewczyny, jak poducha doleci zaraz Wam opiszę co i jak.
      No z herbacianego się cieszę, choć chyba 30 razy wsadzałam i wyrzucałam go z koszyka.
      Na pocieszenie napiszę, że mi z kolei nie udało się ustrzelić próbówkowego :( i też mnie skręca...

      Usuń
    9. A chcicę mam teraz na to:

      http://jolse.com/product/ATRUE-Real-Black-Tea-True-Active-Essence/3800/?cate_no=402&display_group=1

      Usuń
    10. Fajna jest ta esencja. Niestety ceny ATrue porażają:(

      Usuń
    11. a o który zestaw chodzi o ten? http://us.memebox.com/korean-beauty-starter-set-3-intro-to-ta, czy jakiś przegapiłam, albo nie pamiętam?

      ATrue są mrry mrry...

      Usuń
    12. Tak o ten zestaw chodzi. Ja wzięłam tę drugą wersję, z inną mgiełką.

      Usuń
    13. aaa, no opłacało się :)
      ale kurcze już nic nie dadzą nowego świniaki, rączki zacierają, że się starocie wyprzedają....

      Usuń
    14. Dokładnie. Myslalam, ze nas czyms zaskocza na zakonczenie...... Pewnie maja nadzieje, ze i CPM2 zejda.....ze jak juz nie bedzie co kupowac to sie skusimy..... nie ma głupich :P

      Usuń
    15. Co do cen... no cóż... to chyba wyższa półka. Z pewnością do świetne jakościowo, chyba niszowe koreańskie kosmetyki.
      Nawet nie wiedziałam co za cudo meme wsadziło do boxów. I właśnie dlatego, dla takich perełek warto było bawić się z meme.
      Tak sobie mysle, że skoro A:true współpracowało z meme, to planują jakąś ekspansję. Może ich kosmetyki będą dostępne w ofercie wielu sklepów?

      Usuń
    16. Oby! Napisałam do nich jakieś pół roku temu i prosiłam aby udostępnili produkty globalnie. Wkrótce napisała do mnie właścicielka i powiedziała, że nawiązali współpracę z Jolse.

      Usuń
    17. Pewnie mieli wiele zapytań po tym jak wrzucili produkty do Memeboxów.

      Usuń
    18. Aniu, na którego maila pisałaś? - ja muszę zapytać, gdzie mój mąż ma zrobić dla mnie zakupy.

      Poduszka kosztuje 28000 Wonów, jednak sporo taniej. Esencja rozjaśniająca (ta co w meme-zestawie) 41000, czyli tyle co cały zestaw. Grrr.... Jakbyś Małgosiu jednak rozmyśliła się to odkupię od Ciebie ten zestaw:)))) Na pewno Ci się nie spodoba.

      Właśnie zaczęłam sortowanie moich nieprzebranych zbiorów na fajniejsze kosmetyki, które z przyjemnością zużyję i te, które muszę zostawić na później, rozdać lub sprzedać. poza tym wypadałoby trochę poukładać je datami ważności. Straszna praca.
      Z meme już raczej nic nie chcę. Jutro pewnie wrzucą luckyboxa i raczej nie wezmę.

      Usuń
    19. Renatko, jeżeli mi się nie spodoba, pierwsza się o tym dowiesz :D:D:D

      Usuń
    20. Pierwszego maila wysłałam tu: webmaster@atrue.co.kr. Później odpowiedziała mi Angela Deputy Manager. Daj znać, czy chcesz jej adres mailowy to wyślę Ci przez FB.

      Usuń
    21. Renatko, wykorzystaj męża. To naprawdę okazja do zakupu fajnych kosmetyków. Może trafi na jakieś promocje, promocyjne zestawy, albo dostanie jakieś wypasione gratisy. Zazdroszczę :)

      Usuń
    22. Pewnie za wysokie progi jak na pytanie o listę sklepów. Spróbuję na ogólnego maila i najwyżej później będę Cię prosić.
      Mój mąż niestety nie jest mistrzem kosmetycznych zakupów. To po pasmanterii najgorszy sklep w jego opinii. Kompletnie nie interesuje go, co jest w tych licznych buteleczkach i słoiczkach. Rozróżnia je tylko po kolorze. Zobaczymy co uda mu się zdziałać:)

      Usuń
    23. ja na początku przyszłego roku lecę, tzn. są takie plany... do Singapuru, na focenie oczywiście, ale czas na zakupy znajdę, to szmat czasu, no i nie Korea, ale już się jaram hehe :)

      Usuń
    24. Tam z pewnością dóbr wszelakich w bród. Tylko kłopot, żeby wybrać z czego zrezygnować.

      I znowu nawiązując do zdjęcia na twoim FB: wydaj może kalendarz; nieźle zarobisz, wszystkie kupimy:) Ile jeszcze tego masz? Bo tak cykasz po jednym...Czy inne obiekty też zostały uwiecznione?

      Usuń
    25. ooo, dobry pomysł ;P
      no niestety to tylko jedyny obiekt, którego sfociłam... na którym można zawiesić oko... i powzdychać...
      byłabym chętna na więcej takich smaczków, ale umówić się przed wyjazdem, poszukać kogoś to bardzo ciężko.... oni tam mają problemy z netem... więc no na portalach modelowych, nigdzie ich nie ma... tam to w ogóle ja nie wiem, czy oni wiedzą, że takie cuś istnieje... ehh...
      robiłam sesję jeszcze jednemu, ichniejszy muzyk-raper, potrzebował fot bo wydaje płytę... wstawię te foty za jakiś czas..., ale no wiecie co... nie ma co się zachwycać... naprawdę... beznadzieja...

      tak więc, mam tą świadomość, że wielu takich "Henrych" się po prostu tam marnuje... aaa!!!

      Usuń
  13. Moje produkty na sprzedaż: http://forum-bloga-cudainiecuda.66130.x6.nabble.com/Moje-tablice-Pinterest-sprzedam-Memebox-td89.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla zdesperowanych ATRUE starter kit
    http://cosmetic-love.com/atrue-stater-kit-10-samples-included.html
    13,04 +2,50 polecony -2 na kod cosmeticlove lub
    http://ibuybeauti.com/product/atrue-starter-kit/
    9,75 +3,80 wysyłka +2,50 polecony o kodzie nic nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej esencji rozjaśniającej jest 20 ml czyli połowa tego co w pełnej wersji. Włączyło mi się przetwarzanie:)

      Usuń
    2. Chyba muszę wyciągnąć swoją puszkę z pierwszego herbacianego, bo tyle tu zachwytów nad A True a u mnie leży jeszcze nie wypróbowane!

      Usuń
    3. Tak, te zestawy mają fajna pojemność esencji.

      Usuń
  15. Właśnie zdjęłam te maseczkę z Biedronki. Wiecie co, ona z tych lepsiejszych chyba jest. Kiedyś kupiłam na ebayu takie maski:
    http://www.ebay.pl/itm/MEDIHEAL-Ade-Mask-Sheet-Korean-Cosmetics-Skin-Care-Korea-Cosmetic-k-beautybox-/251691030614?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3a99f45856

    i te z Biedronki są właśnie identyczne. Ten sam wzorek na płachcie, podobne właściwości i konsystencja esencji (jest taka odrobinkę mleczna a nie żelowa). Nie czuć alkoholu, no fajne.
    Chciałam zobaczyć co to za maski, bo wiem, że (jak wszystko) są płachty lepsze i gorsze. Np. te najtańsze koreańskie płachty z ebaya, to moim zdaniem do niczego się nie nadają. Oczywiście na początku swej drogi z azjatyckimi cudami kupiłam i takie, zużyłam ich nawet sporo. Teraz wole dopłacić i użyć maseczki a nie badziewia.
    W każdym razie te z Biedronki to nie badziewie. Zaskoczyło mnie to, że nawet na płachcie są wytłoczone wzorki (to można spotkać już w droższych maseczkach z Korei). Konsystencja, esencji fajna, zapach fajny - jestem zadowolona, pojadę po kolejne. W sumie wychodzi 1$ za maskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak wyglada opakowanie? Meza wysle przy okazji:-)

      Usuń
    2. http://iconosquare.com/viewer.php#/detail/915216853312633265_1358747461

      Usuń
  16. Takie? Na wizazu ktos o nich wspominal.
    http://www.miwitch.com/2012/12/product-review-brtc-stem-cell-masks.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba te same. Wersja, która kupiłam ma tylko ciut odmienione opakowanie i już polskie napisy.

      Usuń
    2. No i już wiemy co to za maski.
      w linku, który podałaś w recenzji jest podana cena, 25$ za 5 sztuk. Normalnie nie planowałam dzisiaj wychodzić, ale chyba jednak wyjdę... albo męża wyślę :D

      Usuń
    3. Noo, to wyglada b.zachecajaco:-) Jaka wersje testowalas?

      Usuń
    4. Rano zapodałam tę rozświetlającą, ryżową. No mówię Wam, że to nie są badziewne maski. Już trochę tego przerobiłam i mam jakieś tam doświadczenie.
      A gdzie na wizażu o tym wspominali?

      Usuń
    5. http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=797577&page=120

      Usuń
    6. Dzięki. Widzę, że dziewczyny jeszcze nie widzą za bardzo o co chodzi :)

      Usuń
    7. Biedronki są praktycznie wszędzie, tylko nie w mojej okolicy. Zawsze muszę robić specjalną wyprawę. Może jutro uda mi się podjechać i jeszcze na coś załapać. Chętnie przetestuję te maski.
      P.S. Niedługo zamiast do Azji będziemy wybierały się do dyskontu po nasze ślimaki, jady i inne haha :)

      Usuń
    8. Hehe, dobre z tym dyskontem ;D
      A ja jakoś nie lubię masek w płachtach.. jestem w stanie w nich wytrzymać jakieś 30 sekund i dostaję szału ;P przynajmniej nie muszę polować w biedrze ;P

      Usuń
    9. a ja je uwielbiam, i siorę zaraziłam i kiedyś były dla facetów w facetowym boxsie i też memu meme się spodobało hehehehe :)

      Usuń
  17. niestety nie ma. też czekam i sprawdzam co chwila czy ktoś coś wrzucił.
    Agata

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka