Menu

Wiosenne paznokcie z Rimmel, Essie, Sally Hansen, Wibo i OPI

Wiosna w pełni. Za oknami piękna, świeża zieleń i kolorowe kwiaty. Postanowiłam skorzystać z cudnej pogody i wybrałam się na podmiejskie tereny.


Rodzinny wypad na działkę to oczywiście grill i spacery, ale też okazja do zadbania o urodę. Wczoraj postanowiłyśmy z Mamą i Siostrą przenieść wiosenny klimat na paznokcie. W czasie, gdy panowie oglądali telewizję i czytali książki, my z Mamą oddawałyśmy się w ręce mojej Siostry.

Oto efekty jej pracy :)
 Jasnoróżowy kolor paznokci. Dodatkowo fioletowy kwiatek:



Baza - Essie
Kolor główny - Rimmel Salon Pro (różowa buteleczka)
Kwiatek - Wibo, Rimmel Salon Pro x 2 (fioletowa i morska buteleczka)
Top Coat - Sally Hansen.

Powyżej widziałyście moje paznokcie a poniżej Mamy:
 Zdecydowała się na fiolet z beżem:



Baza - Essie
Kolor główny i zdobienia - Rimmel Salon Pro i OPI
Top coat - Sally Hansen


To był udany weekend, mam nadzieję, że wy również miło go spędziłyście :)







11 komentarzy :

  1. piękne, zdolna siostra :) ja miałam komunię chrześniaka, więc się działo :) przyjęcie było w restauracji, a teraz goście goście goście, przez najbliższe 3 dni... u mnie na chacie... ale jutro robię sesję w bzach i glicynii, więc tym żyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki w imieniu siostry :) Masz imprezową rodzinę - trzy dni, nieźle:).
      Czekam na fotki na Twoim FB.

      Usuń
    2. rodzina jak rodzina, ale sąsiedzi i znajomi... taaa... ;)

      Usuń
  2. Zazdroszczę udanego weekendu, ja pracowałam w sobotę do wieczora a pół niedzieli spędziłam w papierach do pracy :/ Nawet nie zdążyłam w ogóle zrobić paznokci a co mówić o takich fantazyjnych eksperymentach! ;) Dzisiaj sobie za to odbije, bo mam wolne - dni wydziału :) Najpierw na zakupy i kawę do galerii a potem się urodowo podopieszczam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny uprzejmie i w biegu donoszę (ostatnio z niczym nie mogę zdążyć) , że w Biedronce są koreańskie maski te 3 w 1 (pianka, serum,płachta). Były też inne cuda jak złote płatki pod oczy, ale nie było mi dane zgłębić tematu, ponieważ mój towarzysz zakupowy już stał przy kasie z moimi zakupami :P

    Lubię mieć ładne paznokcie, ale samej ciężko mi się za nie zabrać. Fajnie mieć taką siostrę :) Mi się udało załapać w sklepach Mohito na manicure w stylu Barbie - mam na paznokciach ostry róż na szczęście. Wykonany lakierami ORLY i od soboty nadal wygląda idealnie :) Chyba się skuszę i kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja proszę namiary na jakieś Biedronki w centrum Warszawy, tudzież Mokotów, bo tutaj nigdy nic nie znajdę. Skoro już jadę na weekendowe zakupy do stolicy to może i Biedronkę jakąś odwiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam Biedronek w Centrum ani na Mokotowie, ale u mnie na Ursynowie ul. Hirszfelda 2 zazwyczaj są te produkty. Jutro się upewnię.

      Usuń
    2. Tak się zastanawiam, bo Hebe jest też tego właściciela co Biedronki. Może u nich też trzeba szukać? Dodatkowo sprzedaję info, że na Merlin pl. można kupić maski i skarpety złuszczające i płatki pod oczy koreańskiej Purederm.

      Usuń
  5. Odnosnie weekendu to udalo mi sie wyjsc z mezem na ognisko bez corki :) troche sobie odpoczelam :) a te maseczki to nie sa pozostalosci od poprzedniej akcji? Pytalam w zeszlym tyg w biedronce o nowe maski koreanskie i Pani mi powiedziala, ze jak na razie nie planuja .. akcji urodowej'' a one zazwyczaj wtedy sa :)

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka