Menu

Zabieg infuzji tlenowej
czy warto się wybrać?

Upał w pełni, codziennie za oknem ponad 30 stopni. Żar lejący się z nieba a także częsta zmiana pomieszczeń z klimatyzowanych na te bez klimatyzacji sprawia, że moja sucha skóra staje się przesuszona i odwodniona. Nie pomagają żadne kremy i inne specyfiki.

Postanowiłam zatem zrobić coś więcej i wybrać się na jakiś profesjonalny zabieg w gabinecie. Przyznam, że już dawno nie byłam u kosmetyczki, ze względu na spory zapas kosmetyków sama robiłam peelingi i inne cuda z twarzą w zaciszu domowym. Z pomocą przyszła moja Siostra, która podarowała mi na imieniny kupon na zabieg infuzji tlenowej. Jak było i czy warto się wybrać? O tym dalej.

Czym w ogóle jest infuzja tlenowa a dokładniej "DermaOXY"? To zabieg, który ma pomóc odmłodzić skórę. Łączy działanie kwasu hialuronowego i czystego tlenu. Kwas hialuronowy wtłaczany jest w skórę przy pomocy tlenu, wykorzystując zjawisko infuzji (wtłaczanie pod ciśnieniem). Skóra staje się nawilżona, poprawia się jej koloryt a zmarszczki są wygładzone. Podobno najlepiej jest wykonać serię zabiegów aby zachować efekty na dłużej.

A jakie są moje wrażenia? Zostałam zaproszona do miłego, ładnie urządzonego gabinetu, na szczęście klimatyzowanego :) Z boku łóżka stało sporej wielkości urządzenie, którym miała zostać potraktowana moja twarz. Kosmetyczka zrobiła demakijaż a następnie zbliżyła do twarzy metalowe urządzenie, które przypominało długopis. Psiknęła serum na buzię a następnie zaczęła je wtłaczać w skórę. Czułam lekkie zimno i łaskotanie, a później po zabiegu delikatne pieczenie. Odczucia można przyrównać do spaceru na mrozie. Najpierw buzię otula zimny wiatr, sprawia, że twarz staje się lekko odrętwiała a następnie po wejściu do ciepłego pomieszczenia czuć ciepło i pieczenie. Po zabiegu nałożyła mi nawilżającą maską kolagenową.
Cera jest faktycznie ładniejsza, bardziej rozświetlona i ma zdrowy koloryt. Poprawiła się jej gęstość a zmarszczki są delikatnie mniej widoczne. Co ważne skóra jest dość mocno nawilżona a po przesuszeniu nie ma śladu. Niestety efekty są krótkotrwałe, maksymalnie do tygodnia, dlatego też zabieg nazywany jest często tzw. zabiegiem bankietowym - idealnym przed wielkim wyjściem.
 
Czy jestem zadowolona? Tak, zależało mi na nawilżeniu przesuszonej skóry i udało się to osiągnąć. Na pewno kiedyś wybiorę się ponownie.
 
Byłyście na takim zabiegu?

63 komentarze :

  1. Ja ostatnio rzadko bywam u kosmetyczki i co gorsza do nowoczesnych zabiegów podchodzę z dystansem. Jedni aplikują tlen inni dwutlenek węgla - zwariować można. Za to kwas hialuronowy zawsze się przyda. I chyba właśnie zabiegi głębokiego nawilżania dają najlepsze efekty. Zdarzało mi się korzystać z serii cudownych zabiegów jak np. termolifting zaffiro i efekt nawet przy najlepszej woli zobaczenia czegokolwiek, trudno było zauważyć. Najbardziej lubię porządny masaż i wtedy choć na krótko widzę jak wypoczętą mam twarz. Poza tym lubię peeling kawitacyjny - kupiłam więc sobie odpowiedni przyrząd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też korzystałam kiedyś z termoliftingu, zero efektów. Domowy peeling kawitacyjny mam, pisałam o tym kiedyś na blogu. Jest ok, tylko oczywiście po szale używania teraz wyciągam z szafy mniej więcej raz na miesiąc, dwa.

      Usuń
    2. Ja najbardziej lubię peeling kwasem migdałowym, rzeczywiście widzę wtedy efekt rozjaśnienia i ściągnięcia porów. Ostatnio na zabiegu na twarz byłam w czerwcu - wygrałam na fb zabieg z acai - i nie zauważyłam zupełnie żadnego działania. Jedyne co fajne to to, że był to pełen pakiet z masażem, maskami, ampułkami itp., więc się porelaksowałam trochę.

      Zabiegów nawilżających z reguły nie robię - moja gruba i przetłuszczająca się cera i tak mało na co reaguje.

      Chyba czas się zapisać na ten peeling, dawno nie robiłam...

      Usuń
  2. Dziewczyny idzie kupic w Shinybox pudła Inspiredby w nizszych cenach- Tusk- 99 zł , Chodakowska 99 zł, Charlize 59zł, Wendzokowska 59zł, Jastrzebska 59 zł + 10 zł wysyłka jakby była ktoras zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ostatecznie skusiłam się na Kasię Tusk. Może jeszcze zrobią lepszą promocję, jeśli pudełka nadal nie sprzedadzą się, zobaczymy.

      Usuń
  3. Też właśnie chciałam napisać o InspiredBy - wzięłam Charlize. Z tego wniosek, że zupełnie nie opłaca się kupować w przedsprzedaży, lepiej zaczekać na ujawnienie zawartości i obniżki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zamówię Charlize po powrocie z urlopu.
    A tu promocja na japońskie kosmetyki: http://pl.strawberrynet.com/m/mstarttheweekend.aspx?promoid=2?utm_source=facebook&utm_medium=promopost&utm_content=normal&utm_campaign=promopost&trackid=9009302276

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę właśnie, że pudełko Kasi Tusk sprzedało się już.

    Ania w końcu zabroni mi pisania komentarzy, ale ja znowu o pudełkach Brada. Miał być wysyp recenzji w zeszłym tygodniu, a tu wygląda na to, że nic z tego. Dziś powinny być wysłane nasze zestawy. Zobaczymy. Mam nadzieję, że jutro rano ujrzę na swoim mailu numer przesyłki. Tak tajemniczego boxa jeszcze dotąd nie zamawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz Renatko, pisz sama jestem ciekawa pudełek od Brada. Jeszcze ich nie zamawiałam, ale się poważnie zastanawiam. Czekam na wasze doświadczenia;)

      Usuń
    2. Ja tez czekam i wypatruję wszelkich komentarzy :)

      Usuń
    3. Ja też czekam i to z coraz większym niepokojem, bo zupełnie mi się nie podoba ta zupełna cisza...

      Usuń
    4. Myślałam, że jakaś dyskusja toczy się w grupie na FB...Wstrzymam się do środy i napiszę maila. Faktycznie dziwna ta cisza i w necie i na FB.

      Usuń
    5. Nadal nie mam żadnych informacji. Napisałam właśnie maila, ale może Wy coś wiecie? Renata

      Usuń
    6. Hm, dostałam maila, że dostarczono nieprawidłowe etykiety DHL i stąd opóźnienie. Coś mi tu się nie podoba. Od poniedziałku do piątku ma nie być etykiet?

      Usuń
    7. Ja nie zamawiałam, ale nie podoba mi się to, że trzeba się samemu dopytywać o przesyłkę. Jeżeli mają jakieś opóźnienia to powinni sami tym klientów poinformować.

      Usuń
    8. Ja na maila jeszcze nie pisałam, ale widzę, że czas się za to zabrać i dać mu znać, co o tym myślę. Coraz bardziej mi się to nie podoba i zaczynam się obawiać, że dałam się naiwnie wyrolować i jeszcze Was za sobą pociągnęłam :/

      Usuń
    9. Dziewczyny, trzymam kciuki żeby się wszystko pomyślnie skończyło.

      Usuń
    10. Ja też trzymam kciuki. Piszcie dziewczyny jak się to rozwija.

      Usuń
    11. Ostatnie 2 dni nie miałam internetu, ale jak już podłączyłam się to widzę, że u Brada dalej cisza. Do d.... Muszę chyba napisać, żeby anulował to zamówienie i zacznie się zabawa. Renata

      Usuń
    12. A wiecie może, czy ktoś w ogóle dostał od niego pudełka kiedykolwiek?

      Usuń
    13. Niestety chyba nie. Nie wiem co z zamówieniami z lipca i innymi z sierpnia, ale brak informacji nie napawa optymizmem. Napisałam dziś, że jeśli nie jest możliwe wysłanie pudełka w tym tygodniu to proszę o anulowanie zamówienia. Płaciłam Visą i nie bardzo wiem jakie mam możliwości reklamacji transakcji w razie czego, ale dowiem się po powrocie. Przypuszczam, ze niewielkie.

      Usuń
    14. No właśnie lipa, ja napisałam przed chwilą maila z żądaniem wyjaśnień i to najlepiej publicznych całej tej sytuacji. Ale coraz bardziej mam wrażenie, że to zwykły oszust. Dziwi mnie tylko, że nikt się w ogóle nie odzywa na ten temat w tej grupie, chyba że komentarze są kasowane. Również płaciłam Visą i też się zastanawiam, czy jest jakaś opcja ściągnięcia z powrotem tych pieniędzy.
      Czekam też już 3 tydzień na 2 zamówienia z Anglii, jedno to lookfantastic a drugie to esencja z Meme kupiona od dziewczyny na fb. Tutaj co prawda nie podejrzewam oszustwa, ta osoba jest sprawdzoną sprzedającą i znam ją z różnych grup. Podobno są jakieś wielkie wakacyjne opóźnienia w wysyłkach z UK. Co nie zmienia faktu, że mnie to też irytuje.

      Usuń
    15. Wklejam moją dzisiejszą korespondencję z Bradem, trochę to zajmie, więc z góry przepraszam osoby niezainteresowane, można nie czytać ;)

      Hello,
      I'd like to inquire about August boxes that were supposed to ship over a week ago. I find it disturbing that there's been no information whatsover about the issue, no annoucements made and, most importantly, no tracking numbers shipped. I'm yet to see any reviews as well.
      I believe some public explanation is in order, not a complete silence on your fb page.
      I know you're just starting your business and some issues may arise but this kind of behaviour simply seems suspicious and if some problems appear you should at least keep your customers informed.
      Otherwise, many people will probably simply issue a complaint with their bank and demand a refund.
      I hope to hear some explanation of this situation soon.
      Regards,
      Paulina Pawlowska-Stec

      Hello Paulina,
      There was a delay with the boxes due to an error with DHL, I'm currently working with them to have the matter resolved which is almost completed, I was given the incorrect custom labels and my effort is not wanting you guys to pay Custom Fees, with the the initial labels that I had you certainly would have done so.
      My goal is to have them out by the end of this week, if I can't a full refund is possible if you choose.
      I'm extremely sorry for my lack of communication, it's never my intention to worry or stress people, I'm just trying to get things done as fast as possible.
      Regarding review, unfortunately I'm not in control of people uploading boxes or unboxes as much as I would like them too. 2 boxes have been issued to the Youtubers that I selected which should hopefully be up in due course.

      Once again I'm extremely sorry for the delay, everything should be resolved shortly. I will notify you via email once I have have confirmation,

      Regards
      Brad

      Ok, thanks for your answer, please, keep my informed on the futher developments. If the boxes don't ship till the end of the week, I might have to ask for a refund because I'll be going away for some time in September.
      It's the lack of communication the worries me the most in such situations, as I said before, I do understand that some issues may arise but I'd definately appreciate some information if anything like this happens.
      Regards,
      Paulina

      Ogólnie: daję mu czas do przyszłego tygodnia.

      Usuń
  6. Już od września kosmetyki IT’S SKIN będziecie mogły kupić w Galerii Mokotów w Warszawie :) ale bedziecie miały fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na FB można obejrzeć już beGlossy - zupełnie mi się nie podoba, całe szczęście, że się tym razem nie skusiłam. Oprócz tego kupiłam dziś Joy specjalnie po to, żeby sobie spokojnie obejrzeć zawartość sierpniowego Joyboxa i zastanowić się, które produkty wybrać i... już wiem, że w ogóle nie będę zamawiać. Podstawa mega słaba, kosmetyki do wyboru będą tylko 3 i też bez jakichś wielkich hitów. Może marudzę dzisiaj strasznie, ale te nasze boxy to dla mnie ostatnio ciągły zawód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie mnie nie ciągnie do beGlossy. Przeciętne kosmetyki, których nie potrzebuję.

      Usuń
  8. Dziewczyny, na StyleKorean jutro ma być jakaś wyprzedaż (zobaczymy :D:D:D bo na razie ceny poszły w górę). Ale ja nie o tym. Rozdają po 5$ za wklejenie gdziekolwiek informacji o promocji. Przetestowane, przyznali mi kupon po 30 min od momentu przesłania maila. Kupon jest ważny do końca września, więc zawsze może się przydać.

    https://www.stylekorean.com/bbs/board.php?bo_table=event_sns

    A kiszonka BRTC cudowną!!! Szkoda że już wyprzedana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam fazę na Strawberrynet :)

      Usuń
    2. Kupiłas cos Goska? W jakiej cenie maja wysyłke?

      Usuń
    3. Jasne, 2x kupiłam kiszonki BRTC, serum kiszonkowe BRTC, IOPE essence i myślę jeszcze nad BB BRTC. Cena wysyłki zależy od wagi produktu. Taki BB krem (jest lekki), z dwie sztuki wysyłka wychodzi 8,91$, za jedną kiszonkę tak samo. Za dwie kiszonki zapłaciłam 12,92$. Nie zawsze się opłaca, trzeba sobie symulować transakcję i wtedy jest wszystko jasne. Rozsyłają też kupony na 10 albo 5%. Teraz rozdają po 5$.
      Mają w rewelacyjnej cenie BRTC. Myślałam, że to jakieś starocie a tu data przydatności produktu koniec 2017 r. więc rewelacyjnie.

      Usuń
    4. Dziewczyny, oświećcie mnie, proszę, co to są te "kiszonki".

      Usuń
    5. Esencje (głównie) itp. fermentowane.

      Usuń
    6. Dokładnie, to kosmetyki ze sfermentowanych produktów (ryżu, soi, ziół, grzybów itp). Występują zazwyczaj w formie essencji (to wygląda jak zwykła woda, toner) albo stanowią dodatek do kremów serum itp.

      Usuń
  9. Nie wiedziałam, że Estee Lauder też zrobiła sobie kiszonkę :D Wydaje mi się, że jednak daleko jej do azjatyckich. Nie podają % zawartości filtratu a w składzie na pierwszym miejscu jest woda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie jestem przekonana do takich kopii azjatyckich kosmetyków.

      Usuń
    2. Muszę się przyjrzeć, tak z ciekawości.

      Usuń
  10. Dziewczyny od wrzesnia ma ruszyc sprzadaz nowego boxa Pretty Box. Niestety nie wiem nic konkretnego.Wiem tylko, ze maja byc kosmetyki, bony, probki. Taka ciekawostka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja do rozdania 2 pudełka dla osob, ktore prowadza bloga wiec mozecie sie do nich zglosic dziewczyny na ich profilu fb

      Usuń
    2. Dzięki, przejrzę ich FB.

      Usuń
    3. Widziałam dziś, ciekawe kiedy jakieś podpowiedzi. Kazałam im wybrać Anię do recenzji pierwszego boxa :P

      Usuń
  11. Aniu w co ciekawego zaopatrzyłas sie z truskawki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joey New York - Krem na noc, Banila puder i baza a także znów kremy do stóp ze śluzem ślimaka.

      Usuń
    2. Ja ostatnio kupiłam w ciemno jakieś perfumy i jeszcze jeden szampon.

      Usuń
  12. A ja skuszona wyprzedażami boxów zamówiłam InspiredBy Charlize i po jednym Glossy sobie i mężowi. Mam też sierpniowy lookfantastic i zamówiłam dziś wrześniowy - pierwszy raz od dawna w ciemno, ale ma to być ich pierwszy urodzinowy o wartości 95GBP, więc może nie zawiedzie. Tak jakoś boxowo znów ostatnio, w przyszłym miesiącu mam zamiar sobie już dać spokój, bo pielęgnacja wypada już z każdej szafki.

    Z innych ciekawych zamówień: kupiłam paletkę cieni Anastasia Beverly Hills, róż UD i trochę kosmetyków 'zapachowych' z amerykańskich firm indie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A są jakieś kody zniżkowe na LF? :) może też się skuszę na urodzinowe

      Usuń
    2. Ja niestety nie znam, zamówiłam w pełnej cenie.

      Usuń
    3. Odnośnie urodzinowego LF - właśnie zmienili opis, wartość pudełka to tylko 55 funtów a 40 funtów ma być w voucherach rabatowych! Uważam, że to niepoważne postępowanie z ich strony, nie wspominając o tym, że wątpię, żeby vouchery bardzo się przydały. W związku z tym anulowałam zamówienie, jeśli mimo wszystko będzie fajne, to zamówię jeszcze raz po ujawnieniu zawartości.
      Ale bardzo mi się nie podoba takie postępowanie...

      Usuń
    4. Miałam już zamawiać... Zachowali się bardzo nieuczciwie.

      Usuń
    5. Żartujesz? Teraz to ja też się wstrzymam... :/

      Usuń
  13. Pisałyście wcześniej o promocji na www.stylekorean.com
    skusiłam się na kilka produktów dla mamy i zastanawiam się jeszcze nad kremem BB z BRTC. Miałyście kiedyś któryś z tych kremów? cena jest bardzo kusząca i się zastanawiam. Z boxów to zamówiłam tylko chillbox, w sumie to nadal chcę spróbować tej maski więc uległam. Nie wiem jak podchodzicie do kosmetyków z TKmaxx ale ostatnio poszalałam u nich i kupiłam kilka kosmetyków Korres w rewelacyjnych cenach.

    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że w Tkmaxx są kosmetyki Korres. Nawet nie wiedziałam, że w ogóle mają kosmetyki ;) będę musiała się przejść pobuszować.

      Usuń
  14. Zapraszam: http://cudainiecuda.blogspot.com/2015/08/apieu-air-skin-fit-apie-cushion-spf50.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Też robiłam ten zabieg, ale przed Sylwestrem i rzeczywiście efekty są. Ale żeby się utrzymały to trzeba jednak nawilżać skórę od wewnątrz i zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też go robiłam w salonie Shintai na kabatach. Efekt super skóra czysta jasna jeszcze miałam poprzedzone to zabiegiem oxybrazji. Jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto często odwiedzać kosmetyczkę i poczuć się odświeżona czy odświeżony. Bo teraz Panowie coraz częściej chodzą do kosmetyczek. W końcu żyjemy w czasach, w których warto dbać o siebie, bo jak Cię widzą tak Cię piszą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też miałam wykonywaną infuzję tlenową i jestem zachwycona rezultatem, mogę polecić klinikę Urody Bonjour w Gliwicach za pełen profesjonalizm :) efekty są naprawdę mega

    OdpowiedzUsuń
  19. 20 year old Executive Secretary Perry Simon, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Lego building. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Savana 3500. Odwiedz strony

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka