Menu

Piękne usta - Część 1

Każda z nas marzy o pięknych, ponętnych ustach :). Rzadko jednak decydujemy się na powiększanie inwazyjne, kwasem hialuronowym. Obawiamy się, że po takim zabiegu będziemy wyglądać jak pogryzione przez osy i przez kolejne pół roku będziemy straszyć społeczeństwo na ulicy. Czy nasze obawy są słuszne? Podobno nie. Otóż oczywiście widziałam panie z "rybimi" ustami, podobnymi do ust niektórych polskich celebrytek, ale widziałam też panie wychodzące z gabinetu lekarza po zabiegu i właściwie zmiana była subtelna i niewidoczna dla osoby postronnej.

Czy powiększyłam sobie usta? Nie:). Dlaczego? Chyba właśnie z tego powodu. Obawiam się rybiego wyglądu. Jednocześnie, będąc posiadaczką małej, górnej wargi, szukam kosmetyku idealnego, który będzie nawilżał usta a także je ujędrniał i powiększał.

Szukałam długo, nadal testuję różne warianty, ale mam kilka "cudów" o jednym z nich wam dziś opowiem.

Moje usta: tak jak pisałam, mam małą górną wargę. Dodatkowo skóra ma skłonność do przesuszania się, wymaga sporego nawilżania


FUSION BEAUTY - LipFusion 

Dwustronny błyszczyk optycznie powiększający usta LipFusion Double Ended Duo - XL / Clear 4.4g/0.14oz 



Opis ze strony strawberrynet.com:

  • Wygodny, dwustronny błyszczyk optycznie powiększający usta
  • Jedna końcówka zawiera błyszczyk z kolagenem Micro-Injected Collagen Lip Plump
  • Nawilżający błyszczyk na każdy dzień
  • Stworzony na bazie przełomowej technologii, która natychmiast pogrubia usta
  • Druga końcówka zawiera balsam XL 2x Micro-Injected Collagen + HA Advanced Lip Plumping Therapy
  • Bezigłowy zabieg na noc pogrubiający usta
  • Dostarcza wargom dwa razy więcej kolagenu niż oryginalny LipFusion z kwasem hialuronowym
  • Zapewnia optymalne nawilżenie i długotrwały efekt pogrubienia
  • Usta stają się pełniejsze, gładsze, bardziej zmysłowe



Moje doświadczenia:
  • Błyszczyk posiada dwie końcówki - z białym (Clear) i przezroczystym (XL) żelem
  • XL nakładam na noc
  • Clear nakładam na dzień
  • Po nałożeniu XL, po kilku minutach czuję mrowienie. Przez pierwsze kilka dni stosowania, mrowienie było dość uciążliwe, ale później się przyzwyczaiłam i nawet je lubię:)
  • Rano budzę się z gładkimi, nawilżonymi i ujędrnionymi ustami
  • Przed wyjściem do pracy smaruję usta Clear, który, pokrywa usta delikatnym filtrem błyszczyka, delikatnie ujędrnia i nawilża usta


Plusy:
Bardzo dobrze nawilża
Nie powoduje uczulenia
Ujędrnia i lekko powiększa usta

Minusy:
Cena ok. 80 zł na strawberrynet.com, mi udało się upolować w promocji za ok. 40 zł

Ocena:
5/5
Bez błyszczyka
Z Clear


Z XL






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka