Menu

TONYMOLY Floria-Nutra Energy Essence i Floria-Nutra Energy Miracle Serum

Jakiś czas temu zakupiłam pakiet próbek esencji i serum. Po przetestowaniu mam skrajne opinie o każdym z produktów, ale o tym w dalszej części posta...

TONYMOLY Floria-Nutra Energy Essence
Nawilża, odżywia i nadaje skórze jedwabistą gładkość. Zawiera składnik, który tworzy na skórze film ochronny, zapobiegający utracie wody i zmiękczający naskórek. W składzie znajdziemy olej arganowy, szafranowy.


TONYMOLY Floria-Nutra Energy Miracle Serum
Serum nawilżające, zawierające między innymi olej arganowy (oraz inne oleje - patrz skład):
Znalazłam w sieci skład serum

Proponowany przez producenta schemat stosowania produktów:

Moje wrażenia:

Z lewej serum, z prawej esencja
Serum ma wodnistą, oleistą konsystencję. Jak widać na zdjęciu powyżej, spłynęło, zanim zdążyłam zrobić zdjęcie...
Esencja jest gęstsza i ma białawy kolor. 

Serum pozostawia tłustą powłokę na skórze, praktycznie nie wchłania się. Dobrze nawilża, jednak mnie uczuliło, więc nie zostanie moim ulubieńcem. Po nałożeniu potwornie swędziała mnie twarz a rano byłam mocno opuchnięta. Druga próba testów wypadła również niepomyślnie. 

Esencja wchłania się szybko, bardzo dobrze nawilża. Nie uczula:). Po paru dniach stosowania zauważyłam delikatne rozświetlenie skóry. 

Podsumowując: O ile serum okazało się niestety zupełnym niewypałem kosmetycznym, o tyle esencja zaskoczyła mnie pozytywnie swoim działaniem. Nie planuję jednak zakupu pełnego opakowania, wolę serum z witaminą C...



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka