Menu

Ulubiony produkt z pudełka GLOSSYBOX Luty 2014

Od pewnego czasu zmagam się z suchymi, łamliwymi paznokciami. Nie pomogła niestety odżywka Sally Hansen, zamierzałam kupić Nail Tek, który parę lat temu uratował moje paznokcie po zdjęciu tipsów żelowych aż... pojawił się lutowy Glossybox a w nim:

L'Oreal Paris - La Manicure Odżywczy Eliksir do paznokci 7 w 1

Odżywka zawierająca olej arganowy i witaminę e, które wzmacniają paznokcie i redukują rozdwajanie się. 
Należy stosować ją jako bazę pod lakier lub samodzielnie.

Skład:
Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Adipic Acid/Neopentyl, Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Isopropyl Alcohol, Stearalkonium Bentonite, Acrylates Copolymer, Octocrylene, Silica [Nano] / Silica, N-Butyl Alcohol, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Hexanal, Phosphoric Acid, Argania Spinosa Oil / Argania Spinosa Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Polyvinyl Butyral, Dimethyl Sulfone, Acetyl Methionine, [+/- Może zawierać: Ci 77891 / Titanium Dioxide, Ci60725 / Violet 2]. (B159099/3)


Produkt posiada szeroki pędzelek, ułatwiający nakładanie. Mleczny kolor nadaje zdrowy odcień paznokciom. Faktycznie schnie błyskawicznie, co jest dużym plusem. Nakładam codziennie jedną warstwę przez trzy dni, następnie zmywam, robię trzy dni przerwy i ponawiam procedurę. Po zmyciu odżywki paznokcie mają bardziej wygładzoną fakturę, są błyszczące i mniej się rozdwajają.
Nie wklejam zdjęć paznokci, ponieważ moja kuracja zakłada również piłowanie ich "do zera", więc na razie nie mam się czym pochwalić. Obiecuję, że za parę miesięcy wrzucę fotkę z długimi pazurkami:).

Podsumowanie: Polecam, choć działaniem przypomina mi Eveline, która jest dwa razy tańsza.

3 komentarze :

  1. działaniem może i przypomina, ale L'oreal nie ma szkodliwego formaldehydu w składzie przynajmniej :) miałam niezłe przeboje z odżywką Eveline i od tamtej pory zanim cokolwiek położę na paznokcie szukam jak głupia formaldehydu w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz nawet nie zwróciłam uwagi na tak ważną rzecz. Bardzo dobrze wiedzieć :)

      Usuń
  2. Mi na początku też wydawało się, że ta odżywka to ideał. Zużyłam 3/4 opakowania i nagle paznokcie zaczęły mi strasznie się rozdwajać, a nigdy nie miałam z tym problemów. Teraz są miękkie jak papierki i muszę je nosić obcięte na całkowicie krótko. Także niestety, po dłuższych testach stwierdziłam, że ta odżywka to koszmar dla paznokci. Anita

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka