Menu

HERA MIST CUSHION SPF50+ PA+++

Poduszka przyjechała do mnie prosto z Korei za sprawą szwagra :). Pięknie zapakowana, wraz z kilkoma ciekawymi próbkami.


Posiadam odcień N21 Cool Vanilla Natural, czyli naturalny, lekko kryjący. Inne to:
N23 - ciemniejszy Cool Beige Natural,
C21 - Cool Vanilla Cover (kryjący niedoskonałości),
C23 - ciemniejszy Cool Beige Cover,
22 Shimmer Vanilla (rozświetlacz)

Zawiera krystaliczną, czystą wodę, wysoki filtr przeciwsłoneczny. Nawilża skórę, rozświetla, jest jednocześnie kremem nawilżającym, emulsją ochronną, mgiełką a także rozjaśnia i chłodzi. Dołączona gąbeczka zapewnia doskonałe nałożenie produktu. Pojemnik chroni przed wysuszeniem produktu.

Skład znajdziecie: TUTAJ

W zestawie znajduje się zapasowy wkład



Zabezpieczenie - naklejka
Po usunięciu zabezpieczenia
Lekki, "powietrzny" podkład

Moje wrażenia:
Początkowo, nałożony na dłoń wydawał się być dość zółty i bardziej kryjący, niż SCINIC.


Po rozsmarowaniu nabrał jednak bardziej różowego, delikatnego tonu. Na twarzy jest niemal niewidoczny, ładnie wyrównuje koloryt i rozświetla. Nie kryje niedoskonałości, więc osobom, które potrzebują mocniejszego krycia polecam wersję C.


Podsumowując:
Bardzo podobny do SCINIC (jednak mniej żółtawy po nałożeniu na twarz), jest idealny do wykonania delikatnego, dziennego makijażu a także na lato:).

7 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda :). Nie mogłam się doczekać aż skończy mi się Scinic żeby wypróbować to cudo.

      Usuń
    2. Bardzo to ładne. Ciekawe, czy będziesz zadowolona po dłuższym używaniu. No i jest wymienny wkład.

      Usuń
  2. Ja jaram sie niesamowicie moja Hera (N13, bo bladziochem jestem), tylko ta trwalosc bez uprzedniej bazy troche mnie rozczarowala. IOPE i su:m37 sa duzo bardziej trwalsze. Ale z kolei ich odcienie nie bardzo trafione. Cos za cos...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IOPE i sum:37 jeszcze nie miałam, muszę kiedyś wypróbować. Mam różowe tony skóry i niemal każdy BB/CC mi pasuje.

      Usuń
    2. Naprawde? Na mnie wszystko wyglada koszmarnie zolto, nawet to, co zolte byc nie powinno, wedle zapewnien pan sprzedajacych. A tez jestem z rozowymi podtonami.
      Tak zolto prezentowal sie No 13 Light Pink od Sulwhasoo:
      http://2.bp.blogspot.com/-t5rLllGPWT4/U76X1okq6sI/AAAAAAAAHTM/iOOQDKyZXMQ/s1600/sulwhasoo5x450.jpg
      Ale poszedl do ludzi i ludzie sa nim zachwyceni :-)

      Usuń
    3. Naprawdę :) Musimy mieć w takim razie nieco inną karnację.

      Usuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka