Menu

5 pudełek - Memebox 9, Luckybox 3, Memebox Hair & Body, Superbox 7, Superbox Anti-Aging Kit

Dziś zostałam wręcz zasypana pudełkami, przyszło ich aż PIĘĆ! Dlatego też wybaczcie, ale post będzie się składał głównie ze zdjęć... Obiecuję, że będę opisywać na bieżąco testowane produkty :)

Jestem bardzo zadowolona z zawartości, najmniej z Banila, lecz spodziewałam się tego po "brandowym" boxie.

Memebox #9


                                            Luckybox #3

                                   Memebox Hair & Body

                                           Superbox #7

                                  Superbox Anti-Aging Kit

161 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, aż tak szalenie jeszcze nie było :)

      Usuń
    2. Aniu mogłabyś mi powiedzieć do jakiej cery nadaje się ten krem z Luckybox 3 - HeartFace Ultra Pore Care Sleeping Pack. Z opisu zrozumiałam, że ma też nawilżać i się ucieszyłam,że mam krem na noc , ale po kilku użyciach strasznie wysuszył mi skórę.

      Usuń
    3. Moim zdaniem bardziej do skóry mieszanej, tłustej, która ma rozszerzone pory i niedoskonałości. Ja stosuję czasem na okolicę nosa, tam gdzie mam troszkę poszerzone pory.

      Usuń
  2. Oooo, a ja tak czekałam na Twój opis dotyczący Hair&Body! Super pudełka ;) kiedy Ty to wszystko zużyjesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H & B jest super. Jutro rano wypróbuję odżywkę perfumowaną do włosów. Za chwilę zrobię peeling :) a później nałożę maskę na szyję i plaster na brzucho :). Będę na bieżąco opisywać wrażenia a gdybyś miała jakieś pytania, zadawaj śmiało :).

      Trudno będzie to zużyć...

      Usuń
    2. Mnie najbardziej ucieszyła ta odżywka, uwielbiam takie do spłukiwania. W ogóle całe jest super :D a jak pomyślę, że wydałam na nie 7$ to prawie pieję z zachwytu ;)

      A jaką masz wersję tej perfumetki? Ja Blessing Blossoms, pachnie obłędnie. Bałam się, że nie będzie mi odpowiadał bo nie lubię różanych zapachów, ale ten jest super. I całkiem nieźle się trzyma :)

      Usuń
    3. Mam Fresh Green Tea, całkiem przyjemny.

      Usuń
    4. Ja właśnie zdjęłam tę odżywkę na palce. Całkiem przyjemna, skóra jest miękka, a paznokcie gładkie. Mam tylko nadzieję, że do rana nie odezwie mi się uczulenie

      Usuń
    5. Zostawiłam paluszki na jutro :)

      Usuń
  3. Boxy sa super, ja jeszcze czekam na AA , tutaj zamknęłam oczy i nie pacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pacz, nie pacz a jutro będziesz mieć miłą niespodziankę :)

      Usuń
    2. :)
      ja mam Blessing Blossoms, no zapach mi coś przypominał, a to racja, że podchodzi do Pleasures.
      umyłam głową i użyłam tej zapachowej odżywki, ale zapach pozostał słaby..., no taki delikatniuniusi....

      Usuń
  4. Te perfumy w tubce z H&B są wzorowane na innych znanych zapachach. Podobno różowy (kolor na dole pudełka) na Pleasures Estee Lauder, żółte na Eclat d'arpege Lanvina, a zielone na Elizabeth Arden Green Tea. Taką informację znalazłam na Qoo10. Ja mam zielone i tego zapachu nie znam.
    Naprawdę 5 pudełek na raz to już sama nie wiem, czy dobrze, że się spóźnili z dostawa czy nie:) Chyba jednak wolałabym dostawać partiami.
    Super, że wszystko doszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam różowe i są całkiem przyjemne :)

      Usuń
    2. Zielone całkiem ok. Właśnie, 5 pudełek od razu sprawiło, że nie wiedziałam co mam zacząć testować... Odczuwam pewien przesyt. Pozdejmowałam z siebie różne maski i teraz leżę z plastrem na brzuchu, który raz grzeje a raz ziębi...

      Usuń
    3. A serio ten plaster trzeba trzymać 8 godzin? W ogóle nie rozumiem co on niby ma robić ;P

      Usuń
    4. Ja nałożyłam i zdejmę rano :). Niby ma wyszczuplać, ale raczej w takie bajki nie wierzę...

      Usuń
  5. Dziś z zazdrości, że nie kupiłam SB AA śledziłam zawartość na stronie koreańskiego Memeboxa. Strasznie irytujące jest to zawyżanie cen na karteczkach no ale można na to nie patrzyć. Wszystkie produkty są w ich sklepie (nie wiem co z tą pomarańczową maseczką, bo nie zauważyłam jej wcześniej) i wszystkie są w promocji. Łączna wartość bez promocji to ca. 175$, a z obniżkami cen 90$. Oczywiście te specjalne ceny są dla nas często niedostępne, ale policzyłam z ciekawości. Pudełko jest świetne i zapoluję na nie z pewnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, niemal połowa normalnej ceny. Poluj bo warto :).

      Usuń
  6. Na ich koreańskiej stronie pojawiło się sporo produktów IOPE w znacznych obniżkach (powyżej 60%-80%). Istnieje więc duże prawdopodobieństwo, że wkrótce trafią do boxów.... mam nadzieję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nawet SB Iope? Miałam nie kupować już tego typu boxów, ale te produkty są bardzo fajne. Masz oko:)

      Usuń
    2. Chętnie przygarnęłabym SB IOPE.

      Usuń
    3. ja też, tabelka w excelu z boxami ,które mam dostać mi się Qrczy ;P

      Usuń
  7. Ciekawe, czy koreańskie wakacje dotyczą tylko wysyłek (Oil&Trouble box), czy też ich CS. Wyślą dziś czy nie? Czekam też na odpowiedź w sprawie rozlanego olejku....
    Dreamko, rozumiem to uczucie lekkiej paniki, mam to samo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na pewno coś w najbliższym czasie "rzucą" ;) jak wchodzę na ich stronę koreańską, to jest tyyyle różnych rzeczy, które by się chciało przetestować...
      ;P

      Usuń
  8. Ja właśnie wróciłam z poczty z moim H&B, pobiegłam rano, bo się nie mogłam doczekać! Zawartość super, jestem bardzo zadowolona z tych ich wszystkich wynalazków :D Perfumy mam żółte, czyli Gleaming Bijou i zapach jest piękny, dość wyrazisty, kwiatowo-owocowy. Cieszę się z takiej formy, bo perfumy w tubce będą w sam raz na wyjazd i samolotowe podróże, szykujące mi się w maju :)
    Takie mam tylko pytanie odnośnie plastra - na mojej karteczce jest info, że jest do nóg?!
    SB AA prezentuje się bardzo imponująco, mnie akurat ten typ kosmetyków nie interesuje, ale na pewno byłabym zadowolona z takiego boxa na Waszym miejscu!
    SB Banilla zdecydowanie mniej ciekawy i nie żałuję, że nie zamawiałam, ale mam nadzieję, że kosmetyki okażą się dobre i będziecie zadowolone :)
    Lucky Box jak zwykle na wysokim poziomie.
    Czekam, co nowego teraz wymyślą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana.... sugerujesz że nas to już ząb czasu nadgryzł? :D:D:D:D

      Ależ my to tylko PROFILAKTYCZNIE będziemy stosować, profilaktycznie.

      Pokazali nowy spoiler z boxa naturalnego: mydło LANOA. Ja jestem zadowolona :) Wprost wielbię to mydło z pierwszego SB (Skin1004 Cocoon) i mam nadzieję, że to będzie też tak dobre.

      Usuń
    2. Jeśli rzeczywiście zapach podobny jest do Eclat d'Arpege Lanvina, to ten najbardziej odpowiadałby mi. Dostałam zielony- całkiem przyjemny.
      LB3 jest bardzo dobry, zamawiałam go i bardzo cieszę się z odżywki do włosów, która niezwykle mi odpowiada.
      Plaster rzeczywiście jest dość dziwnie opisany, ale na stronie producenta i memeboxa:
      http://cosmeticsoem.co.kr/wp-content/uploads/2013/09/annagaspi-Brilliant-Body-Design-Patch.jpg
      http://www.memebox.com/view/contents/?pageId=392
      pokazują, że nadaje sie na wszystkie miejsca wymagające wyszczuplenia.

      Usuń
    3. no to ja bym musiała mieć cały kombinezon z tych plastrów ;P

      Usuń
    4. Nie, no skąd, dziewczyny! Nie w głowie mi takie sugestie! Po prostu uważam, że SB AA jest super i zdecydowanie wart swojej ceny i jeśli tylko ktoś stosuje takie kosmetyki - niezależnie od przyczyn;) - to na pewno będzie zadowolony :D
      Ja mam cerę przetłuszczającą i z tej racji mało podatną na zmarszczki, więc nie stosuję prawie nic w tym kierunku, nawet kremy pod oczy to raczej tylko nawilżające i witaminowe.
      Ufff, mam nadzieję, że się jakoś wytłumaczyłam :P
      Nie znam tego zapachu Lanvin, ale jeśli to rzeczywiście odpowiednik to chyba powinnam się zapoznać :)
      Dziękuję za informacje na temat plastra, w takim razie chyba dziś z nim pośpię :D
      A z Lanoa akurat nie jestem zadowolona, bo jeszcze mam niezużyte z Meme #4. Nie dlatego, że jest niedobre, ale jeszcze się po prostu do niego nie przybrałam, więc wolałabym coś nowego zamiast powtórki...

      Usuń
    5. ja nawet tej Lanoiii jeszcze nie liznęłam...
      co do SB AA to u mnie już w domu czeka ( i dla mnie jak najbardziej, w tym roku kończę 27.06 ja pierdziu!!!! 40 lat! stara dupa jestem!)
      i meme men2 dla chłopaka,
      tzn. na siłę mu zamówiłam, najwyżej wezmę coś dla siebie, jak będzie za bardzo genderowaty ;)

      Usuń
    6. Wybaczam Ci :D:D:D

      Zapachy Lanvin są przyjemne, ale - moim zdaniem - raczej mało trwałe... I tu mogłabym napisać wiele, bo wchodzimy w temat doskonale mi znany. Tak, jestem perfumoholikiem. Opanowałam co prawda mój nałóg (w tym zakresie) i mam obecnie na stanie tylko kilkanaście flaszek, ale hasło "perfumy" nadal wzbudza we mnie ogromne emocje :) Ja dostałam tubkę z green tea. Ciekawy gadżecik.

      Usuń
    7. Lanvina miałam, już baaardzo dawno. podobają mi się takie zapachy,
      ja aktualnie jestem na odwyku z kupowaniem flakonów... choć ostatnio w Dubaju się skusiłam... na arabski perfum.
      a tak to zamawiam próbki... np. w niszowej perfumerii Quality, w sumie już ich też mam za dużo ;P

      Usuń
    8. Dreamka, bez przesady z tą starością... ;)
      Wrzucisz gdzieś fotki tego men2? Ciekawa jestem co tam wrzucili.

      Ja naprawdę jestem bardzo ciekawa tego mydła. To skin1004 tak nam wszystkim przypasowało, że kupiłam nawet kolejne na e-bayu. Nawet mój mąż jest nim zachwycony a rzadko mu się zdarza zachwycać jakimś tam kosmetykiem.

      Usuń
    9. Dziewczyny, mam pytanie-czy ktoś dostał już traking do nagich pudełek? /ew. ma jakieś wysłane? Moje NB 7 powinno być wg opisu wysłane po 2dniach już dawno minął termin a tu ani widu ani słychu-na meile nie odpisują nie wiem dlaczego ;-.. Dziś dostałam nr trakingowy do 3pudeł które zamawiałam podczas wysypu pare dni temu-zaplacilam za standard a wysłane jest kurierem (mam nadzieje ze nie capnie izba celna bo 80$plus jest ;-/)

      Usuń
    10. ja dostałam dzisiaj (a zamawiałam 24.04) do nagiego dla matki,
      kupiłam dla siebie, mimo, że matką nie jestem i jakoś tak nie planuję ;)

      Usuń
    11. Hejo, link do meme facetowego #2 http://www.fmix.pl/album/113826/meme-test/1?privgal=f57200c85a3a3953e0274c054a5a1a4d

      Usuń
    12. Mam nadzieje ze jest ok, bo wysyłam ze srajfona ;)

      Usuń
    13. Działa, działa :) Ale szczerze mówiąc to mi się bardziej pierwszy podobał, taki bardziej uniwersalny. Jakoś nie wiem czy namówię męża na stosowanie maseczek i CC... Ale jak będzie chciał to zamówię, niech ma! Produktów z #1 już używa.
      Ja Naked nie zamawiałam, ale dostałam już tracking do SB#5 zamówionego w weekend.
      A w ogóle to mnie Twoje teksty zawsze wprawiają w dobry humor Dreamko :D

      Usuń
    14. Mój używałby max dwóch produktów z tego pudełka, więc dobrze, że nie kupiłam...

      Usuń
    15. No mój na maseczkę da sie chyba namówić, ale CC raczej nie :) lakier dam mamie, bo on goli się na palę , a ja nie używam, a ten AA to co tyle tego z wybielaniem? Hmmmm.... No i jest coś ze ślimakiem, małymi kroczkami może sie przemogę ;) cieszę się, że poprawiam Ci humor ;) to takie tekściarskie spontany ;P

      Usuń
    16. No Dreamko, ale na pierwszy ogień ślimak do oka? To naprawdę odwaga:)
      Mnie męskie pudełko bardzo się podoba, ale dla mojego męża to tylko to coś po goleniu. Nie jest on zbyt rozwinięty kosmetycznie i niech tak zostanie.
      No i do mnie postanowili nic nie wysyłać:(

      Usuń
    17. No dam mu szansę ;) w paszczy już miałam, nie smakują mi, zalatują ziemią, ble. Nic jednak nie wysłali? Kurcze!

      Usuń
    18. Podoba mi się to pudełko.

      Dziewczyny, myślę, że Wasze boxy są wysłane, tylko jak zwykle, niektóre dostały tracking a niektóre nie. Gdzieś była notka o kilkudniowych zastojach na początku maja, wiec myślę, że to co mieli wysłać to wysłali, nawet te nasze pudła do skóry tłustej z 30 kwietnia. Wiecie co by się działo, gdyby tak nie powysyłali tego..!!!

      Usuń
    19. Hehe, bo tutaj w ogóle można się czasem dobrze pośmiać a Twoje spontany Jolu są mistrzowskie :D
      Też sądzę, że co mieli wysłać to już pewnie poszło, łącznie z Oil&Trouble, bo skoro mają wolne na początku maja (ciekawe co świętują, bo zupełnie jak my) to za dużo zaległości by się nazbierało. Ale na trackingi przyjdzie pewnie poczekać może i do piątku.
      Mój mąż niby całkiem rozwinięty kosmetycznie, ale z płachtą i CC na twarzy jeszcze go sobie nie wyobrażam :P No i też nie używa nic do stylizacji włosów.

      Usuń
  9. Ja kupiłam nagiego nr 3 i też się zastanawiam co z wysyłką. W systemie cały czas widnieje jako Ready for Shipment. Zamawiałam 22.04.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też żadnych informacji. Obawiam się, że jeszcze poczekamy, nie wiem tylko, czy na informację o wysyłce, czy same pudełka. Możliwe, że zostały wysłane, tylko nie zaktualizowane informacje w zamówieniu.

      Usuń
    2. Dziewczyny orientujecie się czy poczta polska pracuje 2 maja?

      Usuń
    3. Poczta pracuje. Będziesz mogła odebrać przesyłkę, ale nie licz za bardzo na wizytę listonosza - myślę, że nie będą nosić, czego nie muszą.

      Usuń
  10. o matko!!!
    No wejdźcie tylko na stronę meme....

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli trzeba kupić 3 pudełka na raz, żeby "zaoszczędzić" 30$ i koszty przesyłki:) Wyślą to wszystko w jednym pakiecie....
    A było tak spokojnie. Czy oni nie mogą po prostu siedzieć na tych wakacjach i nic nie robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz kupić jedno o 10$ tańsze, ale płacisz za wysyłkę. Promocja -10$ trwa dobę.

      Usuń
  12. Ojej co za szaleństwo! Idę do sklepu, może jak wrócę to już nic nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, szkoda, że już byłam biegać.... ;} boxy w koszyku.... no przecież te 10 punktów z fejsa w końcu muszę wykorzystać :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak kupisz 3 to kod na 5$ jeszcze można wykorzystać. Ale po co to wszystko?

      Usuń
    2. ja zamówiłam, dzielę się z moją siostrą :) damy radę :)

      Usuń
  14. Dziewczyny. ale szalejecie :) Mnie jakoś te nowe boxy nie ruszyły :) Ale dostałam w końcu box 7 i maseczki i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie mój mąż przyniósł mi z poczty SBAA.... jestem zachwycona. Nie, to za mało powiedziane.... aż mnie zatkało z wrażenia. Otworzyłam krem na noc i przetestowałam na ręce. Krem ma cudowny, kojący zapach, aksamitną i treściwą, ale zupełnie pozbawioną tłustych składników konsystencję. Krem ślimakowy taki jak lubię, treściwy, nie wodnisty, szybko się wchłania i ne pozostawia tłustej warstwy. Jakie opakowania...!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w pudle na noc będzie ten sam krem, bo zaczęli się powtarzać? A ślimak pod oczy razem z braćmi w ślimakowym? W gruncie rzeczy mam nadzieje, że nie, bo nie o to tu chodzi.

      Usuń
    2. Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać :( Będziemy polować na niego, będziesz go mieć!
      Ty dostaniesz krem ślimakowy z nakedboxa, prawda? Koniecznie napisz coś o nim. To ta sama seria.

      Usuń
  16. Trochę to trwało. Box #7 jest rzeczywiście świetny. Którą wersję kolorystyczną dostałaś? Maseczki mniej mnie zachwyciły, ale wszystko wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam wersję z paletką Black Tea, ciekawe kolory tych kredek. biorąc pod uwagę, że są do oczu ( mam tam jasny róż i troszkę ciemniejszy), ale będziemy eksperymentować:) Jeśli chodzi o maseczki,. podobają mi się szczególnie te płatki pod oczy, maseczkę na stopy też będzie fajnie wypróbować, no i tą na usta (pierwszy raz będę takiego czegoś używać) :)

      Usuń
    2. A Ty jaką masz wersję paletki?

      Usuń
    3. Tę samą co Ty. Wolałabym chyba tę drugą, chociaż z wyjątkiem tej ciemnoróżowej kredki do oczu wszystko jest ok. Kredka do ust odpowiada mi bardziej w tej wersji. Kredek do oczu mam co najmniej tyle co Wyspiański pasteli, a nowe wciąż cieszą.
      Ja zamówiłam maseczki w wersji 1, a z maską na stopy (o ile to ta złuszczająca) radzę uwinąć się przed sezonem na sandałki. Skóra schodzi płatami i wygląda to przez parę dni okropnie, ale efekt całkiem, całkiem.

      Usuń
    4. Hmmm to super, jak ją chwalisz :) Na pewno z przyjemnością wypróbuję! A jaka jest różnica między wersją 1 a 2? Ja mam wersję 2 i mam te płatki pod oczy, maskę do stóp, jedną nawilżającą z boxa 7, 1 z pomidorem na opakowaniu, 2 z olejkiem herbacianym, na usta i 2 takie w białym opakowaniu z małą ilością nadruku w sumie nie wiem z czym, nie ma mnie w domu i nie mogę sprawdzić.

      Usuń
    5. A kredka do ust jest bardzo ładna, też mi się podoba.

      Usuń
    6. W wersji #1 zamiast maski do stóp była "koronkowa" maska do twarzy, z poprzedniego pudełka i inna maseczka do ust. Poza tym to samo. Złuszczającą maskę do stóp kupiłam kiedyś, pewnie innej firmy i radzę pooglądać zdjęcia w internecie. Po kilku dniach skóra łuszczy się jak u liniejącego węża i wszędzie gubi się płaty skóry. Trwa to kilka dni - sandały nie wchodzą w grę.

      Usuń
    7. A może o jest maska do stóp (odżywcza) a nie peeling z kwasami o którym mówisz Renatko?

      Usuń
    8. Na instagramie znalazłam zdjęcie, że jednak złuszczająca. Wrażenia estetyczne są niezapomniane, ale efekt dobry:)

      Usuń
    9. Ooo to szkoda, że jej nie dostałam, bo lubię te peelingi. Tak, trzeba bardzo uważać kiedy się go robi. Od momentu, gdy stopy zaczną się złuszczać, 4-5 dni, przez całą dobę trzeba być w skarpetkach. Zdejmowanie skarpetek - też tylko w wannie :)

      Usuń
    10. hahah nie mogę docczekać się testowania tej maski :D

      Usuń
    11. Miałam kiedyś taką, ale na mnie nie zadziałała. Może dostałam podróbkę... Zbieram się, żeby kupić kolejną, choć przeraża mnie to łuszczenie :)

      Usuń
    12. Ja używałam peelingu TonyMoly. Przez tydzień kompletnie nic się nie działo. 8 dnia się zaczęło i trwał jakieś 3-5 dni. Możliwe, że sprowokowałam to łuszczenie codziennym, niemal godzinnym moczeniem stóp w gorącej wodzie. Gdybym tego nie robiła, prawdopodobnie też na mnie nie by nie zadziałało - u mnie łuszczenie rozpoczęło się już "po terminie". Koleżance też poleciłam tę metodę moczenia. U niej przy tym moczeniu, za drugim razem już zadziałało.

      Usuń
  17. Dziewczyny, który z tych nowych boxów Was kusi? Oczywiście, żaden nie jest nam potrzebny, o tym wszystkie wiemy :) ale tak w ramach rozpusty dacie się na któryś skusić?
    Ja zastanawiam się nad tym nocnym albo zielonym. Pomarańczowy tez jest ok, ale zamówiłam już dwa do skóry tłustej, więc chyba wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad nocnym. Zielona herbata mnie nie kusi a niedawno zamówiłam też do skóry tłustej, więc wystarczy "porowych" boxów. Mam jednak dylemat, bo w szafach czeka mnóstwo kosmetyków do zużycia...

      Usuń
    2. A ja zastanawiam się nad nocnym i zielonym (z naciskiem na "i"). I powalczę jeszcze trochę, ale już znam wynik tej walki.
      Jak zorientowałam się, że mam mniej zamówień niż Jolka to trochę się zestresowałam.

      Usuń
    3. mam dokładne te same przemyślenia

      Usuń
    4. czy Ktoś tu wymienił moje imię? pomóc w czymś? ;P

      Usuń
    5. Tak, w podjęciu decyzji :D
      Brać? Czy lepiej nie brać?

      Usuń
    6. Wiecie co, trzeba przeglądnąć koreańską stronę i zobaczyć co by to mogło być.

      Usuń
    7. Próbowałam tak zrobić: herbaty nie ma za dużo (za to cała seria Osulloc), ale na noc - mnóstwo.

      Usuń
    8. A czy nasz lider zamówieniowy na coś się decyduje? Nie chciałybyśmy zostać daleko w tyle.

      Usuń
    9. W zielonym może być ten olejek do mycie buzi RECIPE, albo z tej samej serii ta "galaretka".

      Usuń
    10. może jeszcze coś z innisfree...???

      Usuń
  18. Na jakie boxy obowiązuje te 10$ zniżki? Na wszystkie czy tylko te 3 nowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zniżka jest już wliczona w cenę 29$. Po 24h mają niby kosztować 39$.

      Usuń
    2. Szkoda, bo to nic ciekawego ;P

      Usuń
    3. Ha, no i już większość sprzedana. Szaleństwo (w którym wzięłam udział).
      Dziś zrobię chyba porządek w kosmetykach, bo już sama nie wiem co gdzie mam i ile tego tego jest - wiem tylko, że dużo.

      Usuń
    4. Ja wzięłam ten nocny. Kusi jeszcze zielony, ale resztki zdrowego rozsądku wołają NIE! matko, żeby go szybko wyprzedali... mam przeczucie, że będzie genialny...

      Usuń
    5. A ja wytrwałam i nic nie kupiłam :)

      Usuń
    6. ooo gratuluję silnej woli :) Postaram się brać z Ciebie przykład :D

      Usuń
    7. Zastanawiam się, co może mnie złamać w przyszłości... Może być Ciężko przy pudełku IOPE albo SB- AA#2.

      Usuń
    8. O, Małgosiu, to nie będzie trudne:)
      Ja nie mam silnej woli za to mam mnóstwo niepotrzebnych kosmetyków (pocieszam się, że w przeciwieństwie do tych z polskich pudełek, te są przyzwoite). I martwię się, że nie mam SBaa - żałosne. Trzeba im przyznać, że marketing mają niezły.

      Usuń
    9. Mnie na pewno złamie pudełko z kosmetykami z wyższej półki, kolejne hair & body i AA...

      Usuń
    10. Właśnie mogliby zmontować pudełaczko IOPE - jest w czym wybierać wśród przecen w ich sklepie. Nie obraziłabym się wcale.

      Usuń
    11. Ja zupełnie przegapiłam wczoraj wieczorem nowe pudełka, dziś rano zastanawiałam się mocno nad Green Tea, ale doszłam do wniosku, że trzeba się powstrzymać. Teraz mi trochę smutno, jak już wszystkie wyprzedane, ale muszę trochę przyhamować z wydatkami, więc zapewne na dobre mi wyszło...

      Usuń
  19. Hej dziewczyny, ja dopiero zaczelam swoja przygode z Memeboxem i ciesze sie ze trafilam na ta bloga, gdzie jest wiecej takich maniaczek kosmetycznych jak ja :). Mam pytanie jezeli w jednym zamowieniu sa 3 pudelka z roznymi datami wysylek (mam H&B i LB5) to dostane je w jednej przesylce czy beda wysylane na biezaco? I czy podaja jakis numer trackingowy na maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Wszystkie pudełka są wysyłane na bieżąco, nawet jeśli mają różne daty i zapłaciłaś tylko raz za przesyłkę - to plus składania większego zamówienia. Numer trackingowy przychodzi na maila zwykle 2 dni po wysłaniu przesyłki, czasami da się już wcześniej sprawdzić na swoim koncie przy danym zamówieniu.

      Usuń
    2. Hej Ewa, będą wysyłane na bieżąco.
      Powinnaś dostać tracking mailem około dwa dni po wysyłce. Na pewno będziesz zadowolona z tych pudełek :).

      Usuń
    3. Hehe Paulina, zgrałyśmy się z odpowiedziami :)))

      Usuń
    4. Pudełka wysyłane są oddzielnie, zgodnie z data wysyłki podaną przy zamawianiu. Do Europy jest to zwykle 1-2 dni później, chociaż nie ma reguły. Jeśli daty wysyłki są bliskie, to mogą wysłać w jednej paczce - wcześniej było z tym sporo zamieszania, że względu na urzędy celne w UE. Teraz piszą, że będą starali się wysyłać oddzielnie, ale jeśli oba pudełka maja tę samą datę wysyłki i są w jednym zamówieniu to mogą wysłać razem (chyba wtedy EMSem). Tego jeszcze nie ćwiczyłyśmy. Numery przesyłek przychodzą mailem, ale wcześniej mogą być widoczne na karcie zamówienia i w zakładce "shipments", która pojawia się dopiero jak wyślą i tez nie są aktualizowane na bieżąca - mogą być spóźnione kilka dni. Przesyłki dochodzą do Polski zwykle w ok. tydzień (5-9 dni)
      Na pewno będziesz zadowolona z pudełek i mam nadzieję, że z naszego towarzystwa też:)

      Usuń
    5. Zgadza się, pospieszyłyśmy z odpowiedziami jednocześnie - w końcu jesteśmy miłe i pomocne :D

      Usuń
    6. Muszę to pokazać moim córkom - one twierdzą, że po prostu lubię się mądrzyć.

      Usuń
  20. Ooo dzieki za info. Ciesze sie, ze na biezaco bo juz bym chciala dostac pierwsze pudelko w swoje raczki (Hair&Body) ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kod na 5$ off działa przy tych nowych pudełkach co wczoraj wrzucili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wbijam i dostaje komunikat "coupon code..is not valid"

      Usuń
    2. Kupon był chyba do 30.04.

      Usuń
    3. ale jeśli jest ważny to powinien działać.

      Usuń
    4. Właśnie chyba nie jest już ważny,bo sprawdzilam teraz na innym pudełku i też nie wchodzi, szkoda :(

      Usuń
    5. Na MUT są już spoilery LB4 i O&T.

      Usuń
  22. Widziałam na MUT M O&T i LB4, mam nadzieję, że SB O&T będzie równie ciekawy :)

    Pojawił się też SB Hair!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LB4 rewelacyjny, ale z wyjątkiem tego BB mam przecież już wszystko. I tak nie zamawiałam. O Meme O&T sama nie wiem co myśleć, chyba muszę obejrzeć. Niby wszystko fajne, ale czuję jakiś niedosyt (no we łbie sie przewraca). A SB Hair? Sama nie wiem - kolejna stówa. Kupujecie?

      Usuń
    2. Mnie włosy nie ruszają.... na razie.... Jak Was więcej poczytam to mnie zapewne nakręcicie :D

      Usuń
    3. Mam fioła na punkcie włosów, więc z bólem serca wydałam stówę...

      Usuń
    4. no ja mam sporą ilość piór na głowie, jest na co zużyć :)

      Usuń
  23. No ja myślę. W końcu to będzie SB ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co do O&T, w pierwszej chwili tez nie wiedziałam co o nim myśleć (muszę uważać co napiszę, bo zapewne Paulina czeka na niespodziankę), ale trzeba pamiętać, że to mały box. Stosunek wartości pudełka do ilości pełnowymiarowych produktów (sprawdzałam niektóre na e-bay) jest naprawdę dobry. Właściwie wszystkie mam ochotę testować i to już.... tylko nie mam jeszcze pudełka :D
    Po przemyśleniu... jestem nawet bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Masz rację:)
      Swoją drogą mój O&T już jedzie, zapewne tak jak wasze. Dziś dostałam tracking no.

      Usuń
    2. Tak, czekam na niespodziankę, więc wdzięczna jestem za Wasze oględne komentarze :) Mam nadzieję, że również będę bardzo zadowolona.
      I chyba kupię SB Hair, mam długie włosy i suche i bzika na punkcie ich pielęgnacji, więc produkty do włosów zużywam na tony. Tylko też właśnie nie do stylizacji (oprócz olejków i 'wygładzaczy').

      Usuń
    3. ja czekam na LB4, również jestem wdzięczna i tak samo wygląda u mnie z pielęgnacją włosów, nie oszczędzam na produktach, tzn. chodzi mi o jakość, a te koreańskie są niesamowite!!!

      Usuń
    4. A ja mam w domu 3 głowy z długimi włosami, w tym jedne za talię (no już nie moje). Szampony idą na litry (kupuję zwykle w hurtowniach fryzjerskich po 1,5l), odżywki też schodzą szybko. Tu nic się nie zmarnuje. Ze stylizacją gorzej, ale do tej pory nie było w pudełkach nic, czego nie zużyłybyśmy z przyjemnością.
      To ja już nic nie pisze o nowych pudełkach...:)

      Usuń
    5. wow, aż 3? i aż za talię??? wow! ale bym fociła :) uwielbiam jak "moje" modelki mają długi włosy :)

      Usuń
    6. Ja też mam długie (nie aż tak) i dzisiaj zrobiłam nowy kolor ;) wstrzymałabym się do jutra bo czasem dają jakieś weekendowe punkty ale boję się, że wykupią ;) ach, te trudne decyzje ;P

      Usuń
    7. Dreamko, piękne zdjęcia robisz (o ile to Twoje na Twoim blogu:)). Moja długowłosa panna ma 14 lat i jeszcze dzieciątko z niej, chociaż włosy ma jak lady Godiva. I jak sama wiesz takie włosy wymagają trochę pielęgnacji.
      Pudełko kupię, tylko jak Anonimowa waham się, czy już, czy może jeszcze coś wrzucą.

      Usuń
    8. tak, to moje, dziękuję :) sesje dziecięce nie są mi obce, no cudna na pewno jest :) ok, już dalej nie robię tutaj offtopa ;)

      Usuń
    9. A ja się nie dam skusić, nie dam się!

      Usuń
  25. Marzy mi się SB Hair, ale szkoda mi stówy ;P muszę to przemyśleć bo kocham wszystkie produkty do pielęgnacji włosów. Gorzej jeśli to będą produkty do stylizacji...

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam
    Dziewczyny, czy któraś płaciła moze VAT za pudełka? Moje jest w cle ;-/ 3boxy za 70$ ech chyba mnie oplata nie ominie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fatalnie. To oznacza, że rzeczywiście zaczęli wysyłać razem i co jakiś czas będą właśnie takie kłopoty. Zapłacisz koło 60 zł:(
      Czy to były boxy z jednego zamówienia? Pewnie Naked, skoro tak wysłali i pewnie EMS.
      Do tej pory wysyłali oddzielnie, wpisywali wartość koło 16$ i UC nie czepiał się, ale przy 2 - 3 boxach nic dziwnego....
      Jolka, gdzie było to info o wspólnej wysyłce - nie mogę znaleźć na ich stronie. Chyba grożą, że mogą wysyłać razem jeśli data wysyłki jest ta sama, nawet pudełka z różnych zamówień. W tej sytuacji, chyba nie pozostaje nic innego jak założyć drugie konto na inny email - wtedy na pewno będą wysyłać oddzielnie lub podawać różne adresy do wysyłki (tylko ile można ich mieć). Ja czasem zamawiam jedno na mnie jedno na córkę, tyle że już się pogubiłam. Zawsze jest ten problem z oszczędzaniem na kosztach wysyłki.

      Usuń
    2. Ja właśnie zamawiam z dwóch kont, na to samo nazwisko i adres. Wysyłają oddzielnie. Tego się właśnie boję, wizyt pudełek w UC i vatu. Też gdzieś właśnie czytałam, że będą się starać wysyłać oddzielnie, ale jeżeli terminy wysyłki będą te same, albo zbliżone to będą wysyłać w jednej paczce. Taka paczka z 2 czy 3 pudełkami z pewnością zainteresuje UC, nawet tylko w celu weryfikacji ich wartości.

      Kurcze, nawet jak kupujemy pudełka o niskiej wartości, to taka łączona wysyłka jest dla nas po prostu fatalnym rozwiązaniem, no i przede wszystkim kosztownym :(

      Usuń
    3. Ale na pewno te pudełka są razem wysłane? Bo może one tam po prostu leżą, ale każde oddzielnie?
      Wydaje mi się, że nie wysyłali ostatnio nikomu do Europy kilku w jednej paczce...

      Usuń
    4. Jakiś czas temu Jolka znalazła:
      "For European countries, on the other hand, we do our best to ship items in separate packages. However, we would like to inform you that in rare instances, we could ship out in combined packages if the items are all under the same order or the same shipping date."
      To nowe zasady wysyłki, ale nie mogę tego znaleźć na stronie.

      Obawiam się, że tak właśnie zostało wysłane zamówienia Anonimowej, o którym pisze. Czy tak? Daj znać, czy to było jedno zamówienie i wspólna wysyłka. Jeśli możesz to powiedz co wysłali razem.

      Obawiam się, że tak również wysłano moje zamówienie na 2 Nakedboxy; nie ma trackingu i zamówienie jest jako "ready for shipment", ale myślę, że już poszło EMSem. Oczywiście numeru przesyłki nie doczekam się do środy (oby), a do tego czasu, albo dostanę pudełka, albo zawiadomienie z UC.

      A co z zamówieniem na boxa #10 i ślimaki, które mają dwa dni różnicy w wysyłce? Kolejne spiętrzenie pudełek jest 24 maja. Napiszę do nich po weeendzie i najwyżej będę zmieniać adresy, żeby zminimalizować ryzyko.

      Usuń
  27. Widziałyście zdjęcia SB TonyMoly? Nie zachwyca mnie ten box bo mam lub testowałam już te produkty. Zmawiała któraś... bo nie wiem, czy się mogę rozpisywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam, bo nie zamawiałam, taki tam, bez rewelacji, ale sama chciałabym przetestować z niego 3 produkty, więc nie byłabym załamana... Ale ciągle liczę, że Missha będzie lepsza ;)

      Usuń
    2. Właśnie obejrzałam. Nie zamawiałam i dobrze, bo nie szczególnie interesują mnie produkty. Części z nich miałam próbki, część niekoniecznie jest dla mnie. Pudełko bardzo podobne do poprzednich "markowych" SB.

      Usuń
  28. no, a mi też zatrzymali w Warszawie na cle, nagi "matka" i TonyMoly , matke zamawiałam 24 kwietnia i mieli mi wyslac 2-3 dni po złożeniu zam. a oni mi skubańce połączyli to z Molym... kt. wysyłali 30.04... Jak to teraz wygląda? bedą do mnie dzwonić? pisać?
    w sumie pierwszy raz mam taką sytuację... zapłacę im niech się zatkają! ;}

    OdpowiedzUsuń
  29. Może jeszcze zwolnią po weekendzie... Jak nie to przysyłają polecony z wezwaniem do przesłania im dokumentów (faktury, dowodu zapłaty) Wysyłasz to do nich, nie pamiętam, chyba poleconym, a oni odsyłają Ci paczkę z naliczonymi opłatami i płacisz przy odbiorze. Trochę to niestety trwa. Wysłali EMSem? Przesyłki kurierskie sprawdzają gorliwiej, ale czasem oglądają i puszczają.
    Też tak na pewno będę miała, chociaż nie dostałam póki co nru przesyłki. Zakładam nowe konto i nie będę zamawiała z jednego przesyłek z podobną datą wysyłki, a póki co w 2 zamówieniach zmienię adres. Kicha.

    OdpowiedzUsuń
  30. dzięki Renata, zobaczymy jak dalej sprawa się potoczy....
    ale , no właśnie teraz zauważyłam, że wysłali EMS ale expresowo, po cholere mi to? niech sobie już darują te expresowe wysyłki....
    chyba też zacznę kombinować z dwoma kontami...

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurcze, jak tak to będzie wyglądać to będę mieć kłopoty 13. i 24 maja. Mam na te daty po 3 boxy! :/ Tyle, że z 13. z dwóch różnych zamówień a z 24. z trzech różnych... Może nie wyślą razem? Chyba ich będę męczyć, żeby wysłali oddzielnie i nie ekspresem, mogę nawet coś dopłacić za przesyłkę jak trzeba...

    OdpowiedzUsuń
  32. Joli właśnie wysłali razem z różnych zamówień (prawda?):(
    Ja też będę pisać, ale po weekendzie, bo pewnie im się mnóstwo spraw uzbiera. U mnie spiętrzenie 24-26 maja, ale mam też boxy ze wspólnych zamówień i tu nie ma rady - zrobią co chcą.
    A było tak dobrze; wiadomo lepsze jest wrogiem dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wydaje mi się, że warto ich znowu o to pomęczyć to może jednak sobie darują. Szczególnie, że ewidentnie jednak robią to jak im akurat wyjdzie - mój SB #5 kupiony w ostatni weekend nie czekał wcale na Free from Oil&Troubles i idą w dwóch różnych przesyłkach. Czyli chyba nie ma jednak reguły, więc skoro mogą wysłać oddzielnie to warto im się ponaprzykrzać.
    Swoją drogą mam jeszcze nadzieję, że to zatrzymanie na cle to tylko kwestia długiego weekendu i może normalnie jednak do Was dotrą...

    OdpowiedzUsuń
  34. ja miałam w jednym zamówieniu te boxy, ale data ich wysyłki się różniła....
    u mnie to podejrzane, bo nigdy moje boxy nie zahaczały o ten punkt, a jak już to u mnie w na cle w poznaniu, ale potem zwalniali... tutaj na dodatek jest express i wartość 2x39 dolców... Ja do nich pisałam 4 kwietnia o tym, by nie wysyłali mi zbiorczych paczek... bo się wystraszyłam, jak mi zrobili jeden tracking nr do memebox #8 i the face shop, przepraszali i takie tam ichnie... na szczescie nie miałam problemów... ale szkoda, że nie wzięli tego pod uwagę teraz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nagiego dla matek, zamiast wysłać mi 2-3 dni po zamówieniu prze3mali do 30go i wysłali razem z TonymMolym :]

      Usuń
    2. Ciekawe jaką wartość oni wpisali na przesyłce. Jeśli zaniżyli, jak zwykle, to może w UC obejrzą i przepuszczą. Może zwykła poczta odprawia w UC najbliższym miejsca przeznaczenia, a EMS zawsze w Warszawie.

      Co gorsza oni mają wakacje,aż do środy i żadne pisanie nic nie da.

      Usuń
  35. Dziewczyny, strasznie mnie zmartwiłyście tymi informacjami o wspólnych wysyłkach, do tej pory przysyłali osobno. Chyba też będę musiała założyć kolejne konto...

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam do nowego wątku:
    http://cudainiecuda.blogspot.com/2014/05/memebox-hair-body-pierwsze-wrazenia.html

    OdpowiedzUsuń
  37. moja przesyłka wyjechała z warszawskiego cła, ciekawe co będzie dalej... czy to już koniec akcji z cłem? hm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nadzieja - zarówno dla Twojej paczki jak i innych wysłanych po kilka pudełek! Niestety takie zwolnienie nie musi być regułą, nadal uważam, że zbiorcze paczki to zło.

      Usuń
  38. Moja w doreczeniu-bedzie dobrze a juz sie bałam że zabule opłaty od 70$ Już się na nich nie gniewam he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zazdroszczę. O moich nakedboxach zamówionych 22 czy 23.04 żadnych wieści nie mam. Nie wiem nawet czy wysłane. Gdyby wysłali je choćby tak jak Wasze 30.04, to też miałabym je "w doręczeniu"

      Usuń
  39. no moja przesyłka zahaczyła jeszcze raz o urząd celny w Poznaniu, ale przepuścili,
    dzisiaj już będę miała :)

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka