Menu

GLORY Vegan Lacquer z Memebox

Jestem w trakcie testowania Memebox Hair & Body, więc w następnym wpisie podzielę się z wami wrażeniami a dziś przedstawię lakier do paznokci od Memebox.
Bardzo rzadko maluję paznokcie. Po pierwsze dlatego, że nie umiem i zawsze zostają zacieki, po drugie lakiery długo schną a po trzecie zazwyczaj używam tylko odżywki, ponieważ mam słabą płytkę.
W Memebox znalazłam piękny kolor, lecz taki, którego sama nigdy bym nie kupiła grafitowo - granatowy. Spodziewałam się totalnej katastrofy po pomalowaniu tak ciemnym kolorem, zacieków, itp....
Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Nałożyłam dwie warstwy, a po 10 minutach miałam na pazurkach piękny, równomiernie rozłożony, metaliczny, trwały odcień. Pasuje do bladej karnacji.
Jeśli chcecie zobaczyć więcej kolorów zapraszam tutaj: http://glorykorea.kr/wp/?page_ido=31r65

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka