Menu

Zakupy w Roseroseshop

Na początku przypominam o trwającym Konkursie z Memebox i blogiem cudainiecuda. Więcej informacji na pasku z prawej strony.

Znacie Roseroseshop? Posiada w swojej ofercie głównie kosmetyki azjatyckie ze średniej półki. Ostatnio wprowadził również produkty IOPE, dlatego też zdecydowałam się złożyć zamówienie. Trudno jednak skończyć na kupnie jednego produktu, więc... skończyło się na sporych zakupach :).

Jakie cuda wpadły w moje łapki?

IOPE Anti-Wrinkle Intensive Cream - 50ml
Intensywny krem przeciwzmarszczkowy. Zawiera kwas hialuronowy, 26 składników roślinnych i pochodną witaminy E. 
Jestem bardzo ciekawa, czy krem jest równie skuteczny jak esencja, którą miałam okazję wypróbować.

ESTHETIC HOUSE Vitamin C Vita Capsule Cream - 30ml (Whitening)
Krem rozjaśniający i rozświetlający do twarzy, zawierający witaminę C, niacynamid. 
Moja szara, jasna cera, posiadająca małe przebarwienia, uwielbia kosmetyki z witaminą C. Dzięki nim, budzę się rano z rozświetloną, wypoczętą buzią. Mam nadzieję, że krem będzie działać podobnie do mojego ulubionego serum Auriga Flavo C.


VANILIAN Galactomy CC Cream - 30g (SPF35 PA++)

Krem CC, mający w składzie Galactomyces extract 42%. Posiada działanie przeciwzmarszczkowe, rozjaśniające. Wysoki SPF chroni przed szkodliwymi promieniami słońca. 
Kupiłam ze względu na Galactomyces. Według opisu, krem powinien być idealny na lato.

EVAS BOSCIANS 5th Cycle Repair Filler BB Cream - 15ml
Krem BB, mający właściwości przeciwzmarszczkowe, rozjaśniające. W składzie znajdziemy kwas hialuronowy. Zakrywa niedoskonałości i przebarwienia. 
Przyznam, że kupiłam BB ze względu na cenę. Był przeceniony o 90%. Nie spodziewam się po nim cudów, ale może się pozytywnie zaskoczę.

FREESET Soo Ae PPC Abdominal Fat Hot&Slim Sheet Pack - 10sheet in 1pack
Plastry wyszczuplające. Dają efekt rozgrzewający. Należy nałożyć na 20-30 minut. Po zdjęciu wklepać esencję w skórę.
Miałam już kilka plastrów wyszczuplających. Nie zastąpią ćwiczeń i diety, jednak wierzę, że mogą pomóc ujędrnić skórę. Zobaczymy, czy te przyniosą jakiekolwiek efekty.

Próbki


Zaczynam testy, najciekawsze produkty opiszę na blogu :)))

21 komentarzy :

  1. Oj Aniu, Aniu. Z pewnością cierpisz na brak kremów...oby były fajne. Do mnie dziś tez przyszło znacznie mniejsze zamówienie z Roseroseshop. Zamawiałam emulsję White Plus Laneige, która okazała się całkiem fajna i zamówiłam więcej. Sklep RoseRose jest bardzo dobry, ale radzę zawsze porównać ceny z ich sklepem na ebayu (rubyruby?). Czasami bardziej opłaca się ebay, czasem roseroseshop. Ja pierwszym razem nabrałam się nieco na ebayu, ale okazało się, że nie ma reguły.

    Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, jakbym miała mało kremów. Cóż uzależnienie trzeba karmić ;). Masz rację, trzeba uważać z cenami, moje zakupy były akurat w sporych rabatach :).

      Usuń
    2. Wyglądają co najmniej ciekawie... nie dziwie się, że kupiłaś:)

      Usuń
    3. kosmetyki świetne... cóż więcej mogę powiedzieć :D czekam na opinie

      Usuń
    4. Właśnie leżę z piekącą maską na brzuchu i chudnę :P

      Usuń
    5. Ehh gdyby tak się dało naprawdę... Jedna maseczka i np. pół kilo mniej. Straciłybyśmy chyba sporo kasy :)

      Usuń
    6. A ja NIE POLECAM tego sklepu. Sami decydują co wysyłać. Nie pytają o zgodę w przypadku, gdy im się coś wyprzeda. Zwrócili mi tylko za kosmetyk, na którym mi najbardziej zależało, bez zmniejszania kosztów wysyłki, które mają wysokie i nadali resztę zamówienia, mimo że kilka godzin wcześniej prosiłam o anulowanie całego zamówienia i zwrot reszty wpłaty :(

      Usuń
    7. hmm i widzę, że nie tylko mi tak zrobili :-), tu dziewczyna opisuje dokładnie to samo :-/
      http://lieawakesupineandgolden.blogspot.com/2014/04/rose-rose-shop-review.html

      Usuń
  2. Kremik CC bardzo fajnie wygląda, uwielbiam te rysunkowe opakowania :) Mam nadzieję, że się sprawdzi, ja w tej chwili chyba najbardziej lubię latem właśnie CC.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś użyłam pierwszy raz, ma podobną formułę do Tonymoly Aura. Biały, a na twarzy nabiera pigmentu. Już mi się podoba, wrzucę swatche na bloga, przetestuję jeszcze parę dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi dobrze, opisz koniecznie, jak przetestujesz! W tej chwili używam tego CC z ostatniego Meme Global, ale jak się skończy to trzeba będzie nowy zakupić. Chyba że dostaniemy nowe w kolejnym milionie zamówionych pudełek :D Ale ten mnie kusi ze względu na opakowanie :D

      Usuń
    2. Opiszę w ciągu tygodnia :)

      Usuń
  4. zrobiłam ostatnio pierwsze zakupy na ebayowym roserose / rubyruby - wprawdzie tylko filtr z holiki, ale ważne, że udane. pierwszy filtr i strzal praktycznie w dziesiątkę :) a przeważnie po prostu porównuję, gdzie mi taniej wyjdzie zrobić zakupy, choć trzeba przyznać, że w swojej ofercie ruby mają trochę rzeczy, których nie ma gdzie indziej ^^

    jestem ciekawa koloru kremu cc! ma śliczne opakowanie ^^ ten przeceniony bebik też brzmi interesująco, choćby dla samej przeceny ;D
    i podziwiam za wytrzymywanie z takimi plastrami... czy one dają może efekt podobny do rozgrzewającej końskiej maści? bo taką kiedyś stosowałam na nogi i to bylo straszne, nawet zimą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opiszę wkrótce CC, używam drugi dzień i jestem bardzo zadowolona:).

      Plastry mają podobne działanie do mojego ulubionego żelu Eveline. Rozgrzewają, ale nie tak mocno, jak żel. Poza tym jestem już przyzwyczajona:).

      Usuń
    2. A ja NIE POLECAM tego sklepu. Sami decydują co wysyłać. Nie pytają o zgodę w przypadku, gdy im się coś wyprzeda. Zwrócili mi tylko za kosmetyk, na którym mi najbardziej zależało, bez zmniejszania kosztów wysyłki, które mają wysokie i nadali resztę zamówienia, mimo że kilka godzin wcześniej prosiłam o anulowanie całego zamówienia i zwrot reszty wpłaty. Byłam wściekła...

      Usuń
    3. hmm i widzę, że nie tylko mi ta zrobili, tu dziewczyna opisuje dokładnie to samo ;)
      http://lieawakesupineandgolden.blogspot.com/2014/04/rose-rose-shop-review.html

      Usuń
  5. ile kosztuje koszt przesyłki z tego sklepu? zastanawiam się właśnie nad zakupem ale nie wiem czy się opłaca jesli koszty wysyłki są bardzo wysokie

    OdpowiedzUsuń
  6. koszt przesyłki/ dostawy do Polski ze sklapu Roserose to dla standardowej paczki 0,4kg to $12.01 poniżej zostawiam ich odp na mojego maila z zapytaniem o koszt nadania takowej paczki:
    "Hello, friend! :)

    If you choose Registered standard shipping, it would be $12.01

    If you need more help from us, please do not hesitate to let me know :)

    Have a great day!

    Sincerely"

    OdpowiedzUsuń
  7. Od niedawana zastanawiam się nad kupnem kosmetyków na tej stronie. Część z nich jest w PLN oraz część w dolarach. Uwzględniając płatność paypal nie potrzebuję mieć na kocie dolarów, bo automatycznie złotówki będą zamienione na dolary, tak?

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka