Menu

A.TRUE herbaciane cuda do twarzy!

Herbata...Uwielbiam ją. Piję codziennie przynajmniej 4 szklanki czarnej herbaty. Okazało się, że może być nie tylko smacznym trunkiem, który budzi mnie do życia co rano zamiast kawy, lecz też ratunkiem i cudem dla skóry...

Cudne właściwości herbaty w kosmetykach odkryłam dzięki A.TRUE. W jednym z pudełek Memebox znajdował się zestaw próbek. Tak bardzo mi się spodobał, że zamówiłam kolejne pudełko, gdy tylko nadarzyła się okazja :).

Opisywałam już kiedyś zawartość pudełka, dziś przyszedł czas na recenzję. 

1. Puszka :)
Cały zestaw był zapakowany w czerwoną, blaszaną puszkę. Po jej otwarciu w powietrzu unosił się przepiękny zapach herbaty. Puszka pełni teraz u mnie w domu rolę opakowania na herbatę.

2 i 4. A. True Darjeeling First Anti-wrinkle Essence - cena za 40ml $50
Esencja zawierająca ekstrakty z czarnej herbaty. Nawilża, poprawia strukturę i przejrzystość skóry, przyczynia się do uzyskania pięknej i lśniącej cery.
Sposób użycia: Po umyciu twarzy i tonizowaniu jej A. True Real Black Tea True Active Essence, należy nałożyć niewielką ilość na dłonie i wklepać w skórę. 

Muszę przyznać, że wszelkie obietnice, które znalazłam w opisie spełniły się w rzeczywistości. Po nałożeniu esencji (używałam na noc, pod krem) miałam rano gładką, lśniącą i zdrowo wyglądającą cerę. Produkt ma miły zapach, szybko się wchłania i jest dość wydajny.

3. A. True Darjeeling First Anti-wrinkle Cream 10 ml - cena za 50g $46
Krem przeciwzmarszczkowy, który zapewnia witalność, nawilżenie, jędrność, wygładzenie zmarszczek. Zawiera witaminę B5 i antyoksydanty, ekstrakty z czarnej herbaty, które łagodzą podrażnienia skóry i wzmacniają ją.

Tu  też spełniło się wszystko, co zostało przedstawione w opisie. Stosowałam krem na noc, po wcześniejszym nałożeniu na twarz esencji. Buzia była nawilżona, zmarszczki niemal całkowicie wygładzone. Jedynym minusem było to, że krem się szybko skończył (w zestawie była mała próbka).

5. Compagnie Coloniale Earl Grey Superieur 2pcs
Herbatka:) Czarna, taka jaką lubię. Pychooota!

Podsumowując stwierdzam, że herbata w tych kosmetykach ma cudne właściwości. Wygładza zmarszczki, poprawia koloryt i strukturę skóry. Jednocześnie łagodzi podrażnienia i koi skórę :)

Używałyście? Jakie macie wrażenia?




5 komentarzy :

  1. Ja pijam za dużo, bo to dla mnie substytut kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam jeszcze żadnych herbacianych produktów, ale bardzo liczę, że coś z tej firmy trafi do herbacianego boxa, który dostaniemy już całkiem niedługo (jak to lato zleciało! :( ).
    A piję też sporo herbaty, najchętniej czarną z różnymi dodatkami, za to kawy prawie wcale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też liczę na boxa herbacianego, przed A.True nie znałam właściwości kosmetycznych herbaty.

      Usuń
  3. Mi tak bardzo spodobało się opakowanie, że chyba każdy specyfik w środku oceniłabym jako świetny:) Też zamówiłam boxa herbacianego i chciałabym coś z tych rzeczy z mini, tylko w większym wymiarze.Albo coś innego, ale równie fajnego.

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka