Menu

Kosmetyki azjatyckie w walce z niedoskonałościami cery cd.

Dziś kolejny post z serii o walce z niedoskonałościami. Wyjątkowo dotyczy bezpośrednio mojej osoby... Podczas wyjazdu wakacyjnego dostałam jakiejś alergii i moja cera przypominała nastolatka wchodzącego w okres dojrzewania. Po powrocie do domu postanowiłam ostro zadziałać i skomponowałam zestaw do walki z przeciwnikiem:

Dewytree Tea Tree Porest Powder in Toner 

Tonik do twarzy zawierający zieloną glinkę i ekstrakty z liści drzewa herbacianego. Pomaga usuwać niedoskonałości i zmniejsza widoczność porów. 

Sposób użycia: Wstrząsnąć butelką, nałożyć produkt na wacik i oczyścić nim twarz.

LJH Tea Tree 90 Essence

Esencja nawilżająca, szczególnie dedykowana skórze wrażliwej z niedoskonałościami.

                       Honey Bee's AC Control Spot Remover                         

Punktowy żel zawierający propolis i ekstrakty roślinne. Kontroluje wydzielanie sebum i koi problematyczną skórę. 
Sposób użycia: Nałożyć punktowo na niedoskonałości.

Plant Stem Cell Moisturizer Goddess Cream

Żelowy krem do twarzy, zawierający naturalne składniki. Nawilża i niweluje niedoskonałości.  Skład: Yew tree extract, trehalos, madecassic extract, and natural plant materials. Free from artificial pigments, parabens, mineral oils, animal products, or triethanolamine, and artificial fragrances.

To prawdziwy arsenał, który przyniósł genialne rezultaty.
Najpierw przecierałam twarz tonikiem.
Następnie nakładałam esencję.
Później krem.
Na końcu żel punktowy.
Po tygodniu po niedoskonałościach nie było już niemal śladu, skóra miała jednolity koloryt, zmniejszone pory. 
Obecnie powróciłam do standardowej pielęgnacji, która skupia się na eliminacji zmarszczek:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka