Menu

Wyniki rozdania kosmetyków azjatyckich!

Dziękuję wam za udział w Konkursie

Przesłałyście mi świetne odpowiedzi. Planuję zrobić odrębny wpis, w którym wypiszę wszystkie nazwy i rodzaje kosmetyków, które skradły wasze serce (oczywiście nie będę podawać danych osobowych). Prześlę też propozycję dodania tych specyfików do Memebox, może wezmą nasze zdanie pod uwagę...


Przyznam, że wybór był tak trudny, że zatrudniłam pomocnika...
... a pomocnik postanowił przyznać cztery a nie dwie nagrody :) Dlatego też, oprócz dwóch powyższych zestawów przygotowałam dodatkowe. Mam nadzieję, że będziecie zadowolone :)

A oto zwyciężczynie:

Zestaw nr 1 - wygrywa Monika Okraszewska

Zestaw nr 2 - wygrywa Akuma Azazel Zalman

Zestaw nr 3 (dodatkowy) - wygrywa Agata Ulas

Zestaw 4 (dodatkowy) - wygrywa Paulina Pawłowska - Stec.

GRATULUJĘ!

Prześlijcie proszę dane adresowe na adres aniam_@poczta.onet.pl. 
Dziękuję wszystkim czytelniczkom bloga za to, że odwiedzacie moją stronę. 
Wkrótce kolejne konkursy, zapraszam :)


7 komentarzy :

  1. Gratuluję wszystkim nagrodzonym! Rzeczywiście ciekawe jakie perełki są hitami wśród koreańskich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za dodatkowy zestaw:) Na pewno będę zadowolona :) Gratuluję pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaa, ale mi się buźka cieszy :) Dzięki wielkie! i gratki dla Pauliny,Akumy i Agaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, niespodzianka i to podwójna, bo bardzo jestem ciekawa, co będzie w moim zestawie dodatkowym! :D
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie i gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak myślicie dziewczyny, warto kupić pudełko Skin Elixirs? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli lubisz produkty typu serum, ampułki, olejki, to chyba będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka