Menu

Miód i Makeup, czyli MEMEBOX Superbox #53 My Honey Box i Special #37 Wake Up Makeup

Więcej o Memebox TUTAJ. Standardowo zachęcam do klikania w banerki na blogu, przy zakupie pudełek.

MIÓD 
Zdjęcie ze strony http://www.macierz.org.pl/

Leczy choroby i osładza życie :) Od pudełka miodowego oczekiwałam słodkości, które rozpieszczą i odżywią moją skórę.

A oto co znalazłam w środku:

Miód przyciągnął do siebie mojego kota, któremu szczególnie spodobał się jeden produkt
1. MIGABEE Antipollution RE-Peeling 100 ml ($37) - Peeling to twarzy typu peel off. Zawiera miód, jad pszczeli, proplis, mleczko pszczele. Ma właściwości złuszczające, kontrolujące sebum.
Sposób użycia: Nałożyć na całą twarz, zdjąć gdy całkowicie zastygnie.

2. Mi Click Manuka Honey Treatment 30 ml ($5) - Kuracja do włosów zawierająca miód, olej manuka. Odżywia i naprawia zniszczone końcówki włosów. Olej manuka nadaje blask.
Sposób użycia: Nałożyć na osuszone ręcznikiem włosy po umyciu ich uprzednio szamponem. Następnie wmasować we włosy i pozostawić na 5-10 minut. Spłukać.

3. Enesti Apple & Honey Shea Butter Hand Cream 50 g ($5) - Krem do rąk zawierające miód i witaminy. 

4. From Nature Multi Effect Collagen Honey Mask 1ea ($1) - Maska do twarzy. Zawiera miód i kolagen a także 9 różnych składników ziołowych. Nawilża, poprawia elastyczność. 
Sposób użycia: Nałożyć tonik na twarz a następnie maskę. Zdjąć po 15-20 minutach i wklepać pozostałość w twarz. 

5. EDMONG Honeybee Water Cream 50 ml ($29) - Krem do twarzy mający w składzie miód, naturalną wodę źródlaną, ekstrakt z propolisu, wodę aloesową, kwas hialuronowy, ekstrakt z zielonej herbaty. Nawilża i zwiększa odbudowę skóry. Nie zawiera parabenów, sztucznych barwników, oleju mineralnego, benzofenonu, BHT, talku.
Sposób użycia: Nałożyć na noc na twarz, wmasowując produkt w skórę. 

6. DAYCELL Essential Honey Lift Massage Cream 150 ml ($20) - Krem stworzony dla skóry odwodnionej i potrzebującej ujędrnienia. Zawiera miód, kolagen. 
Sposób użycia: Nałożyć na twarz, masować. Należy używać na noc. 

7. Pure Smile Snail Lip Treatment Honey 10 g ($5) - Kuracja do ust, ma w składzie miód, wyciąg ze śluzu ślimaka, olej z pestek winogron, masło shea. Nawilża, odżywia i chroni suche usta.
Sposób użycia: Nałożyć na usta, polecane również jako kuracja na noc.

Podoba mi się to pudełko. Każdy z produktów chętnie przetestuję i myślę, że nie będę zawiedziona:)

MAKEUP

Od tego pudełka oczekiwałam kosmetyków, które pozwolą mi na wykonanie szybkiego, naturalnego makijażu dziennego. Czy jestem zadowolona? O tym dalej...

W pudełku znalazłam:

1. Bbia Downy Cheek 3,5 g ($12) - róż do policzków w kremie , mam kolor Downy Peach. 

2. It's Skin Babyface Young Girl Gel Eye Liner 02 Purple Black 2,2 i 5,5 g ($13) - Podwójny eyeliner. Jeden, główny kolor to czarny a mniejszy to fiolet. Do produktu jest dołączony pędzelek.

3. Royal Nature The Original Soothing Blemish Balm SPF30 PA++ 40 ml - Krem BB do twarzy. Zawiera ekstrakt z nagietka, rumianku, olejek cyprysowy, olej z portulaki, i "Angel's Tear" kompleks. Rozświetla skórę. 

4. Shara Shara Creamy Dual Auto Eye Stick 1,4 g - Mam kolor brązowy. To eyeliner i cień do powiek w jednym. 

5. Cheek Room Two Color Lip Gloss 8 ml ($12) - Błyszczyk do ust w podwójnym kolorze. Mam odcień Lavender & Pink Beige.

6. Shara Shara Glitter Pearl Powder 2,2 g ($7) - Rozświetlacz i cień do powiek w jednym. Ma postać proszku. Posiadam kolor Gold.

+ prezent Cellbydate The Real Galactomyces Essence - esencja do twarzy z Galactomyces.

Nie jest to najlepsze pudełko, jakie miałam... Przyznam, że nie do końca rozumiem dlaczego zostało nazwane "Wake up Makeup". Jedyne produkty, który mnie bardzo zainteresowały to krem BB i esencja.



135 komentarzy :

  1. Ja właśnie testuję #35 moisture surge - jestem mega zadowolona. Na miód niestety mam uczulenie, więc nie skusiłam się. Kolejne 3 pudełka zamówione...zbankrutuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam tego pudełka, ale słyszałam, że jest świetne :)

      Usuń
  2. Miodek wygląda jednak fajnie, nie jestem póki co zawiedziona. Więcej okaże się jak dostanę, pewnie w poniedziałek. Na razie najfajniejszy wydaje mi się Honeybee Water Cream, ale wszystko chętnie przetestuję, mimo że myślę, że ten drugi krem może być dla mnie za ciężki. Hmm, może poczekam na Wasze opinie, bo nie wiem czy otwierać.
    Makeup niestety prezentuje się moim zdaniem słabo, ale u Meme to ciężko z tym trafić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem z pudełkami makijażowymi. To jest kiepskie, ale na szczęście nie jest tragiczne. Zamówiłam ostatnio Banila, mam nadzieję, że będzie lepsze niż poprzednie firmowe.

      Usuń
    2. Ja do firmowych niestety nie mam w ogóle zaufania, jedynym porządnym było moim zdaniem Missha, ale ono kosztowało chyba $59! Teraz już bym tyle na jedno pudło nie wydała :P I mówię to po dzisiejszych zakupach ;) Tak czy inaczej ono nie było makijażowe...

      Naprawdę fajne z tych, które mi się trafiły było Burst of Color 1 i F/W Colors - ale to akurat moje kolory i tych produktów naprawdę często używam.

      Oby Banila nie zawiodła, w końcu mają tyle fajnych produktów...

      Usuń
  3. Drogie takie pudełko ze wszystkim? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełka kosztują mniej więcej 30$ w wysyłką. Tutaj znajdziesz wszystkie dostępne:
      http://us.memebox.com/?acc=54229abfcfa5649e7003b83dd4755294

      Możesz też wpisać kod (we wrześniu np. T12R i S7FWKI), który daje obniżkę o 5$ a przy zarejestrowaniu się dostajesz jednorazowo na konto 3$.

      Usuń
  4. Prezent trochę ratuje pudełko. Krem BB wygląda ciekawie. Reszta to produkty, których z pewnością masz w nadmiarze. Jak to z Meme bywa, nazwa pudełka i zawartość "nieco" się rozminęły i to pewnie najbardziej rozczarowuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się nad zakupem FW Natural Makeup, ale boję się, że z Natural nie będzie mieć nic wspólnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym boxem zastanawiałam, wydaje mi się, że trudno zepsuć neutralne trendy w makijażu, ale Meme pewnie i to potrafi ;) Jeśli dadzą jutro 15pkt. VIP do wykorzystania do końca miesiąca to kupię :P W innym wypadku po moim wczorajszym szaleństwie nie ma już szans na zakupy. Kupię dopiero jakieś fajne boxy świąteczne :D

      Usuń
    2. Boxy świąteczne to cos, czego się bardzo obawiam:D

      Usuń
    3. A w jakim sensie - że wrzucą tam dużo kolorowego badziewia? ;)

      Usuń
    4. Wracając do tematu Vip to często dają kody i punkty ? Gdzie na ich stronie jest info jak zostać VIP?

      Usuń
    5. Juz znalazłam. .. pakiet liczy się jako 1 a ja nawet global zamawiam w pakietach... chociaż global nie są wysyłane razem wiec nie powinni ich liczyć jako 1 :((

      Usuń
    6. Z nimi nigdy nic nie wiadomo, bo ciągle zmieniają zasady. Kiedyś dawali często punkty, ostatnio prawie wcale. Zobaczymy co będzie dalej...

      Usuń
    7. Paulina, miałam na myśli obawy związane z tym, że każdy świąteczny box będę chciała miec, co oczywiscie nie jest dobre dla mojego portfela, i szafy, która juz nic nie mieści...
      Pewnie będą wydawać boxy pistacjowe, pierniczkowe, cynamonowe, a ja kocham takie zapachy i ogólnie atmosfera Świąt wpłynie na to, że wszystko to kupię, bo wszystko będzie takie fajne aaaaaaa :)

      Usuń
  6. Jolu, sprawdź maila ;) napisałam do Ciebie w nocy z piątku na sobotę ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoilery do O&T 4 i Masks 5: http://www.makeuptalk.com/f/topic/131772-memebox-spoilers/page-25

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny ten O&T kupiłam teraz, przyda się w domu :)

      Usuń
    2. Mi się też podoba, ale już mnie na razie nie stać ;)

      Usuń
    3. No fajny,fajny! Idzie do mnie:) O&T to moim zdaniem zawsze bardzo przyzwoite pudełka.

      Usuń
    4. Ale maski też niezłe. Szczęśliwie nie dają już tylko kilku płacht, ale konkretne opakowania. Tego boxa nie brałam, ale gdybym wzięła nie byłabym rozczarowana

      Usuń
  8. Na MUT jest spoiler do pinka:
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10175000_4742703062599_8520604503587800901_n.jpg?oh=97774f9a223a6c8c2560e3a884814245&oe=54C737DB&__gda__=1422110758_ec38a2170a3a2fc9e645646fd2230e1f

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę wziąć udziału w rozdaniu a chciałam ;( mimo, że wpisuję odpowiedź na "czy polubiłaś zdjęcie z postem konkursowym" to ramka nadal jest czerwona i nie chce mnie puścić dalej ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wpisujesz TAK drukowanymi literami? Jeśli tak i nadal nie działa, to proszę prześlij mi odpowiedź na maila aniam_@poczta.onet.pl. Jeśli to błąd techniczny to możesz wysłać też jutro, mimo że termin jest do dziś. Dopiero testuję formularze i może coś się zepsuło :(

      Usuń
    2. Wpisałam drukowanymi i chyba poszło :) mam nadzieję

      Usuń
  10. Macie już może tracking do O&T4? U mnie jeszcze nic nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też nie ma. Coś dziś cisza głucha. Żadnych pudełek... Wymyśliłam, że teraz VIPom będą przysyłać takie kody jak ostatnio, a nie dawać zniżki - będzie nam się opłacało: VIP -3$, każdy inny -5$.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam wczoraj, więc pewnie poczekam sobie na wysyłkę. Jeśli zrobią tylko kody VIP to będzie idiotyczne, bardziej będzie opłacać się założyć nowe konto i dostać zniżkę -5$ ze zwykłym kodem .

    Śniło mi się dziś, że wypuścili jakieś pudło za 70$ i było tak świetne, że rzuciłam się od razu aby kupić. Nie pamiętam co to był za box ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwszy superbox tyle kosztował! Dzisiaj już nie dałabym (chyba) tyle za boxa.

      Usuń
  13. Czyżby nowy box?
    http://us.memebox.com/memebox-global/current-boxes/54-miracle-masks?acc=54229abfcfa5649e7003b83dd4755294

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja też mam nr nadania. Mój wyleci z Korei dopiero jutro:(
      Ty za to powinnaś mieć swoje boxy jutro.

      Usuń
    2. Oj, nie ma szans Renatko. Wyleciały z Korei 27 i jeszcze ich nie ma w Warszawie. Nawet, gdyby były dzisiaj w nocy, to jutro je dopiero wyślą do Rudnej, później z Rudnej na dobę do Przemyśla. Jak wszędzie będzie zwolnienie, to najwcześniej w czwartek będą u mnie. EMS jednak wolniej idzie niż DHL, ale przynajmniej jakoś bardziej racjonalnie nalicza opłaty - w razie czego ;) Fakturę mam na niską kwotę, więc się nie stresuję za bardzo :D

      Usuń
  15. Dziś po południu/wieczorem ma wyjść ta kolejna kolaboracja, więc wygląda na to, że nowych boxów może nie być. Może to i dobrze, że zwolnili...

    Jestem za to bardzo zawiedziona dalszym brakiem jakichkolwiek punktów i zniżek dla VIPów. W zeszłym tygodniu do nich o tym napisałam i dostałam taką odpowiedź:

    Lucy (Memebox.com)
    Sep 26 15:29
    HI Cantarella,
    We are currently trying to revamp the VIP program. A lot of what has been happening are technical glitches with the software we use to generate the automated points, codes and links. We are trying to find a way to prevent that from happening because we do not like to leave people out but somehow a few VIP's slip through the cracks and do not receive the emails, points, or links etc.
    The Customer Service Team (including myself) are notifying all the other departments, including the VIP program, on how they can improve. So I take your feedback and give it to them. And we really do appreciate it.
    We know that there was an issue with the Tea Tree Box link and I have handed over your comments and suggestions over to those who handle the VIP program. As of right now, I know they are going to send out an email soon addressing this.
    Please continue to submit your suggestions and comments and I will compile all of these and discuss them with the appropriate departments.

    XOXO,
    Memebox Team

    Oczywiście nic szczególnie konkretnego z tego nie wynika... A naprawdę myślałam, że jakieś punkty przed końcem miesiąca będą :(

    Dostałam za to dziś miodek i jestem zadowolona :) Ciekawe, kiedy dotrą Globale. Dostałam też 3 zestawy próbek od Innisfree z tych ich FB-owych rozdań. Fajnie, że w każdym zestawie jest pełnowymiarowa maska w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie odebrałam miodowy box, nie jest tak źle jak wcześniej myślałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też dostałam dzisiaj miodzik. Na żywo faktycznie wygląda dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wstawili Collaboration Box #5 Memebox X Beauty Splurge With Lisa Pullano

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już jest. Dwa produkty są naprawdę fajne. Ten krem mi się bardzo podoba. Jest to naprawdę przyzwoity box, szczególnie dla tych, którzy lubią produkty do makijażu.

      Usuń
  19. Wrzucam link dla chętnych:
    http://us.memebox.com/collaboration-box-5-memebox-x-beauty-splurge-with-lisa-pullano?acc=54229abfcfa5649e7003b83dd4755294

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Ale chyba tylko na to nieużywane. Dla Vipów póki co nic.

      To nowe pudełko jest całkiem udane. Chyba pierwsze z tej serii, które może być warte uwagi.

      Usuń
    2. Za coś konkretnego? Mi nic nie wrzucili. Kupiłam za to tę Lisę - przede wszystkim dla kremu i maseczki - kosmetyków do malowania mam co niemiara i chyba nic nie przebije mojego ulubionego M.A.C - a. Ale może sie mylę i zostanę taż fanką koreańskiej kolorówki ;)

      Usuń
    3. Tak, wrzucili na te konta, które miały już zarejestrowane zakupy, ale nie ma na nich zamówień z września. Na dziewiczym koncie nic się nie pojawiło.

      Usuń
    4. Ja dostałam tylko na jedno konto i wydaje mi się, że chodzi o brak zamówień jeszcze dłużej niż przez miesiąc. Z resztą z nimi nie wiadomo. Może jeszcze dostanę, może znów ich baza danych wysyła punkty przypadkowo.

      Usuń
    5. Na tym koncie miałam ostatnie zamówienie pod koniec lipca.

      Usuń
    6. Też na jedno dostałam, a miałam już na nim 3, więc teraz mam 5. Kupię w końcu H&B4 ;) to chyba moja ulubiona seria

      Usuń
  21. Zapraszam na wyniki rozdania: http://cudainiecuda.blogspot.com/2014/09/wyniki-rozdania-kosmetykow-azjatyckich.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Może rzucą kiszonki albo O&T5... Marzy mi się na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ciekawe, co to ma wspólnego z kawą??? Że mleko w składzie???

      Usuń
    2. Chyba tylko, o ile ktoś używa do kawy mleka:) i to oślego. Miejmy nadzieję, że nie będzie to najlepszy produkt z pudełka.
      Swoją drogą spoiler na 2 dni przed wysyłką, kiedy pudełko jest niedostępne i nie można anulować zamówienia jest jakby zbędny.

      Usuń
    3. Nie podoba mi sie to. Kupiłam tego boxa, bo jestem wielką fanką kawy i miałam nadzieje na produkty o zapachu/wyglądzie kawy, ewentualnie z kofeiną. Jakbym chciała z mlekiem, to bym kupiła innego boxa ;(.

      Usuń
    4. Nie podoba mi się, bardzo nie lubię tych ich oczyszczaczy...

      Usuń
    5. Miejmy nadzieję, że to jeden produkt z 6 lub 5 i reszta będzie nie tylko kawowa, ale i ciekawsza. Nie brałam tego boxa, ale życzę wam, żeby to był najsłabszy produkt z pudełka.

      Usuń
    6. A ja żałuję, że nie można już zrezygnować.. jakoś całkowicie przestało mnie ciągnąć do tego boxa

      Usuń
  24. Niestety mój #15 nie został jeszcze zarejestrowany w Warszawie i podejrzewam, że wcale nie wyleciał z Korei w piątek:(

    Ostatecznie anulowałam księżniczki i czekam na zwrot. Ciągle kupiłabym Śnieżkę i mam nadzieję, że uda mi się upolować jeszcze to pudełko. W tej chwili kupiłabym Śnieżkę i OMG3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeżeli już, to skusiłabym się na Śnieżkę.

      Usuń
    2. no racja siedzi nadal ta 15stka i moje maski...
      dzisiaj dostanę pinka, dobre i to :)

      Usuń
    3. Ty Małgosiu, chyba dostaniesz EMS dziś, o ile nie dotarł wczoraj?

      Usuń
    4. Nie Renatko, najwcześniej będzie jutro albo w czwartek. Wczoraj w nocy dotarł do Warszawy i go wysłali do Rudnej. Z Rudnej z pewnością pojedzie na dobę do Przemyśla. Jak go zwolnią, dotrze do czwartku. Tak jak pisałam wyżej EMS jednak idzie dużo wolniej niż DHL. Ale wole taką opcję.

      Usuń
  25. Jak myślicie, będą kody na październik? Może i z tego zrezygnują? W tym miesiącu nie dali nawet nędznych kilku punktów VIP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sama nie wiem.
      Próbowali ich nie dać w tym miesiącu. Jestem pewna, że to opóźnienie z tego wynikało.Trochę zbyt dużo szumu się wokół tego zrobiło i w końcu je dali. Oni chyba tak działają, niby opóźnienie, niby nie rozumieją co chodzi, niby problemy techniczne (TeaTree, punkty vip) i robią co chcą i idziemy do przodu. Wydaje mi się, że obcinają gdzie można.

      Usuń
    2. Myślę dokładnie to samo. Małymi kroczkamii niby przez pomyłkę likwidujemy przywileje.
      Chcę kupić jeszcze eliksiry i nie wiem, czy już, czy czekać. Powinni mi zwrócić trochę punktów, ale bez kodu będzie bolało... No z nimi to nigdy nic nie wiadomo.

      Usuń
    3. Wygląda to coraz gorzej i nie wiem już w sumie czego się spodziewać. Zdaje się, że niedługo stali klienci nie będą mogli już liczyć na żadne przywileje. Mam nadzieję, że się na tym mocno przejadą...
      Ja po ostatnim szaleństwie czuję już niechęć do dalszych zakupów i mam nadzieję, że naprawdę uda mi się powstrzymać od kolejnych zamówień, wyłączając Globale i szczególnie wyjątkowe boxy.
      Zresztą idzie jesień, zima, święta... Muszę kupić trochę nowych ciuchów i odłożyć coś na prezenty.
      I oszalałam na punkcie kalendarza adwentowego Selfridges (dziewczyny na MUT dawały różne linki), więc przydałoby mi się 100 funtów na świąteczny kosmetyczny prezent dla siebie ;)

      Usuń
    4. Dasz link do kalendarza?

      Myślę, że kierownictwo Meme zaczęło cisnać na zyski i dlatego wszystko obcinają. Niestety na pewno drastycznie spadnie im sprzedaż, więc nie wiem czy w konsekwencji na tym nie stracą...

      Usuń
    5. o tak, kalendarze adwentowe, ja jeżdżę do Berlina i kupuję :)

      Usuń
    6. Ja znalazłam taki:
      http://style.selfridges.com/whats-in/selfridges-beauty-advent-calendar-back-0

      Niczego sobie.

      Usuń
    7. zeszłoroczny
      http://style.selfridges.com/whats-in/lancome-beauty-advent-calendar-launches-selfridges

      kosztował 84GBP

      Usuń
    8. Dokładnie, ten pierwszy link, który podała Renata to zapowiadany na ten rok kalendarz. W USA a szczególnie UK kosmetyczne kalendarze adwentowe są ponoć bardzo popularne, u nas w zeszłym roku widziałam tylko Ciate. Może mamy szanse na Benefit (też fajny) w tym sezonie... Ale ten Selfridges to moje marzenie. Jak wpiszecie 'beauty advent calendars' to różne cuda pokazuje!

      Jolu, a jakie kupujesz w Berlinie?

      I znów nie mamy dziś nowych Meme?

      Usuń
    9. Acha, tegoroczny Selfridges ma kosztować 85 funtów a koszt wysyłki do Polski to kolejne 15.

      Usuń
    10. Kurcze drogo... Ale w sumie fajne zestawy. A jest gdzieś określone w jakiej pojemności są te kosmetyki? Bo na zdjęciu może być np. fiolka a dostaniemy tylko próbki w saszetkach.

      Usuń
    11. ja kupiłam ostatnio Douglasa oba, bo były dwa różne wydania, Karstadt Beauty Advent calendar i jest dużo innych różnych , szał ciał :)
      http://www.clothesandcamera.com/2013/10/blogger-advent-calendars-2013.html

      Usuń
    12. Wow, faktycznie szaleństwo, muszę koniecznie w tym roku polować! Albo się gdzieś po nie wybrać... Albo złożyć zamówienie u Joli i zrobić wpłatę na paypala :P

      Małgosiu, pojemności są takie jak na zdjęciu, tu zeszłoroczny w całej okazałości:
      http://www.lipglossiping.com/2011/07/its-baaaack-selfridges-beauty-advent-calendar/

      Usuń
    13. Dzięki Paulinko. Musze się im przyjrzeć dokładniej.

      Usuń
    14. nie ma sprawy :) możecie u mnie złożyć zamówienia, ja do Berlina będę jechała jakoś około 20 listopada.

      Usuń
    15. Masz niedaleko:) Pomyślałam, że też mogłabym wybrać się na jakieś świąteczne zakupy- upolować tanie bilety kolejowe i pojechać dowolnego dnia pod koniec listopada lub na początku grudnia.

      Usuń
    16. tak, blisko jadę około 2h, to do Warszawy mam jazdy z 3h :)

      Usuń
    17. Ej! Też chcę taki Douglasowy box! ;P

      Usuń
    18. no to bliżej mego wyjazdu możecie złożyć zamówienia :)

      Usuń
    19. Suuupeeer.. ja mam do Berlina tylko 140km, ale jakoś nigdy nie mogę się wybrać :P

      Usuń
    20. Przepraszam Jolu, ściągnęłam Ci nas wszystkie na głowę :P Dla usprawiedliwienia - ja mam do Berlina naprawdę daleko ;)
      No i mam wspaniałą pracę, w której są co prawda wakacje, ale nie da się w zasadzie wziąć urlopu w żadnym innym momencie.

      Usuń
    21. no ale ja przecież z przyjemnością Wam kupię i potem prześlę, jadę bryką z dużym bagażnikiem :)

      Usuń
    22. Dziewczyny jesteście boskie :) Do tej chwili nie wiedziałam, że taki kalendarz istnieje, a teraz już o nim marzę haha Zbankrutuję czytając tego bloga jak nic :) :)

      Usuń
    23. Dzięki Jolu, jesteś super :D

      Agamede: przepraszamy ;)

      Usuń
  26. Renatko jak masz coś kupić, to kup teraz. Może być rożnie z kodami na początku października. Kody, to w sumie takie punkty :) To co Ci dopiszą przecież nie zginie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można potem anulować jeśli pojawi się lepsza opcja. Masz rację.

      Usuń
  27. Dziewczyny robię dzisiaj imprezę bo przyszedł mi właśnie pakiet maski i OiT bez żadnych opłat celnych!!!!:))) (EMS)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)))Dzięki. Pierwszy raz udało mi się dostać pakiet bez dodatkowych opłat, super:)! Oby z ostatnim też tak poszło ( Black H. i VerryBerry ) więcej nie ryzykuje:P

      Usuń
  28. Pudelko Pinka jest slodkie, jest troszke wieksze od kartki informacyjnej z produktami : )

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja mam problem. Moje narzędzie pracy blogowej - którym robię zdjęcia i wstawiam szybkie linki i komentarze właśnie pada. Ekran telefonu zmienia kolor na różowy i granatowy, zaciemnia się pole widzenia. Jestem załamana :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak jak przypuszczałam, mój set pojechał sobie do Przemyśla. mam nadzieję, że nie wzbudzi żadnych emocji i po prostu przybiją na nim pieczątkę i wyślą go do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia, niech szybko i bezproblemowo trafi w Twoje ręce!

      Usuń
  31. Dostałam pinka!! Ojej jak ja kocham te kolory :) aaaaa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wrzuciłam na insta http://instagram.com/p/tkuhQqy7AQ/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny! Podoba mi się wszystko oprócz rozświetlacza, bo nie lubię w płynie, ale cała reszta bardzo na plus. I tak różowiutko :D

      Usuń
    2. Mi sie tez podoba, dobrze ze sie spoznilam i nie anulowalam :)

      Usuń
  33. Też mam Pinka, jutro wrzucę fotki (dobrze, że mój mężczyzna mma dość dobry aparat w telefonie. Dziś muszę ogarnąć jakiś nowy dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dobrze, że to nie komputer i dobrze, że Ci nie zginął. Nie wyrażam sobie utraty wszystkich kontaktów.

      Usuń
    2. Tak, to prawda. Na szczęście mam numery tel na karcie SIM.

      Usuń
  34. No, nareszcie. Global #15 zawitał do WER Warszawa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziewczyny, jak oceniacie ten krem ze ślimakiem z pierwszego boxa miodowego? Wrzucili go teraz do wyprzedaży i zaczęłam się nad nim zastanawiać.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe, czy dadzą dziś nowe kody...

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedzi
    1. http://us.memebox.com/vip-exclusive/vip-promo ?acc=54229abfcfa5649e7003b83dd4755294

      Usuń
  38. U mnie nie działają kody z września, jakieś konkretne wam wchodzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pół godziny temu jeszcze działały. Teraz już nie działają.

      Usuń
    2. ;/// szkoda, chciałam green food bez kodu nie kupię...

      Usuń
  39. Prawidłowy link http://us.memebox.com/vip-exclusive/vip-promo?acc=54229abfcfa5649e7003b83dd4755294

    OdpowiedzUsuń
  40. No, moja paczka został zwolniona przez UC. Zatrzymanie trwało godzinę.
    Mam nadzieję, że to oznacza po prostu przybicie pieczątki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem już szczęśliwą posiadaczką boxa #15. Zdjęcia na forum:)

    Dzisiejszych boxów nie biorę. Podobnie jak Monika wzięłabym zielony, ale bez kodów się wstrzymam.

    Małgosiu, kremu nie otworzyłam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapraszam na nowy wpis o Meme. Niestety przez jakiś czas jestem zmuszona wrzucać zdjęcia gorszej jakości, ponieważ mój telefon z aparatem 8 mpix jest w naprawie...

    http://cudainiecuda.blogspot.com/2014/10/memebox-superbox-54-pinkaholic.html

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka