Menu

SKIN79 recenzja 5 kremów BB

Pamiętacie paczuszkę z kremami BB? 

Otóż przyszedł czas na recenzję:). Dziś przedstawię Wam 5 kremów (numeracja zgodnie ze swatchami):


  1. SKIN79, The Oriental BB, Gold Plus BB Cream SPF30 PA++ 
  2. SKIN79, Super Plus Triple Functions BB Vital Cream SPF 50
  3. SKIN79, Snail Nutrition BB Cream SPF45 PA+++ 
  4. SKIN79, Hot Pink Collection, Super Plus BB Cream Triple Functions
  5. SKIN79, VIP Gold Super Plus Beblesh Balm
Z lampą
Bez lampy



Specyfikacja w pigułce:
Odcienie od najjaśniejszego do najciemniejszego: 2, 3, 1, 5, 4
Tony różowe: 1, 3
Tony żółte: 2
Tony beżowe: 4, 5
Konsystencja od płynnej po gęstą: 3, 1, 5, 4, 2
Krycie od najsłabszego do najmocniejszego: 3, 1, 5, 4, 2


SKIN79, The Oriental BB, Gold Plus BB Cream SPF30 PA++



Opis z wizaz.pl:

Krem BB o 3 funkcjach potwierdzonych certyfikatem KFDA: rozjaśnianie, ochrona przed UV (SPF25 PA++), działanie przeciwzmarszczkowe.

Potrójne działanie - rozjaśnia i rozświetla cerę, chroni przed UV (SPF25 PA++) oraz działa przeciwzmarszczkowo. Świetnie kryje niedoskonałości przy zachowaniu naturalnego tonu cery.

Zawiera Oriental Tea Newplex oraz Peptatox Complex, które koją cerę i chronią przed szkodliwymi czynnikami środowiska. Ekstrakt z kawioru i formuła Oriental Sue utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia i odżywienia skóry.



Moja opinia:

Krem ma dość płynną konsystencję, łatwo rozprowadza się na twarzy. Niestety dość słabo kryje niedoskonałości. Po kilku godzinach moja twarz (mam cerę normalną) zaczyna się mocno świecić. Konieczne jest użycie pudru. 


+ łatwo się rozprowadza
+ nawilża skórę
- po kilku godzinach spływa z twarzy
- nie kryje niedoskonałości
- nie odpowiada mi odcień

Ocena:
2/5

SKIN79, Super Plus Triple Functions BB Vital Cream

Opis z wizaz.pl:
Zawarte w kremie ekologiczne, roślinne składniki zapewniają skórze gładkość i elastyczność, dzięki kontroli poziomu nawilżenia i wydzielania sebum. Dodatkowo 5-V (Vital-V Complex), w którego skład wchodzą witaminy A, E, C oraz F pielęgnują, dodając skórze blasku i witalności.

Jeszcze lepsza, szybko absorbująca się formuła zapewnia świeże, matowe wykończenie. 

Wysoki filtr SPF 50 chroni skórę przez 365 dni w roku. 



Moja opinia:
Krem ma dość gęstą konsystencję, trudno rozprowadza się na twarzy. Dobrze kryje niedoskonałości. Niestety podkreśla zmarszczki i pory. Po kilku godzinach twarz jest nadal matowa. 

+ trwały
+ kryje niedoskonałości
- trudno się rozprowadza
- podkreśla zmarszczki i pory

Ocena:
3/5

SKIN79, Snail Nutrition BB Cream SPF45 PA+++

Opis z wizaz.pl:
Odżywczy krem BB zawierający 45% wyciągu ze śluzu koreańskiego ślimaka, peptydy, adenozynę i ekstrakt z kory brzozy. Wygładza, ujędrnia, dodaje skórze blasku. 

Moja opinia:
Krem ma dość lekką, płynną konsystencję. Łatwo rozprowadza się na twarzy, jest bardzo wydajny. Lekko kryje niedoskonałości, nawilża, odżywia i wygładza skórę nie podkreślając porów ani zmarszczek. Przy dłuższym stosowaniu poprawia stan cery. Nadaje skórze ładny koloryt. Wymaga lekkiego przypudrowania twarzy po kilku godzinach.

+ lekka konsystencja
+ nawilżenie twarzy
+ nie podkreśla zmarszczek i porów
+ optymalne krycie
- twarz zaczyna się świecić po paru godzinach

Ocena:
5/5

SKIN79, Hot Pink Collection, Super Plus BB Cream 
Triple Functions



Opis z wizaz.pl:
Krem Skin 79 działa na trzy sposoby: rozjaśnia cerę, działa przeciwzmarszczkowo oraz chroni ją przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym dzięki filtrowi SPF 25 PA++.

Moja opinia:
Krem ma dość lekką, płynną konsystencję. Łatwo rozprowadza się na twarzy, jest wydajny. 
Dobrze kryje niedoskonałości, nawilża i wygładza skórę nie podkreślając porów ani zmarszczek.  Ma beżowy, neutralny odcień.

+ lekka konsystencja
+ nawilżenie twarzy
+ nie podkreśla zmarszczek i porów
+ dobre krycie

Ocena:
5/5

SKIN79, VIP Gold Super Plus Beblesh Balm


Opis z wizaz.pl:
Krem BB przeznaczony do cery suchej lub mieszanej o działaniu przeciwzmarszczkowym, wybielającym i odżywczym. Wyrównuje koloryt skóry.
Zapewnia ochronę przeciwsłoneczną na poziomie SPF 25 PA++. 
Zawiera arbutynę, adenozynę, złoto, kawior, olej ze słodkich migdałów, wyciąg z ryżu, słonecznika, bluszczu, zielonej herbaty, portulaki oraz alg Centella asiatica.


Moja opinia:
Brat różowego BB, delikatnie jaśniejszy i lżejszy. Krem ma dość lekką, płynną konsystencję. Łatwo rozprowadza się na twarzy, jest wydajny. 
Delikatnie kryje niedoskonałości, nawilża i wygładza skórę nie podkreślając porów ani zmarszczek.  Ma beżowy, neutralny odcień. Po kilku godzinach twarz wymaga przypudrowania.

+ lekka konsystencja
+ nawilżenie twarzy
+ nie podkreśla zmarszczek i porów
- wymaga przypudrowania po paru godzinach


Ocena:
4,5/5

Podsumowanie:

Uwielbiam kremy SKIN79. Oprócz nich używam również Lioele i muszę przyznać, że póki co, wygrywaja SKIN79:) - a propos, wkrótce recenzja Lioele. 



Najsłabszym okazał się Oriental Gold Plus. Ma kiepskie krycie, po kilku godzinach potwornie świeci się twarz. Nie odpowiada mi również odcień, sprawia, że buzia wygląda na bardziej zmęczoną i poszarzałą. 



Najlepsze to Snail i Pink. Właściwie oba kremy są równie świetne, Snail wprawdzie wymaga delikatnych poprawek w ciągu dnia, jednak pięknie nawilża i pielęgnuje skórę przez to, że posiada wyciąg ze śluzu ślimaka. Pink praktycznie nie ma wad, bardzo dobrze trzyma się przez cały dzień na twarzy. Szkoda tylko, że nie pielęgnuje tak świetnie jak Snail :).  

Ważne! 
Każdy z kremów bezpośrednio po nałożeniu na twarz ma jasną konsystencję. Po około 10 minutach "dopasowuje" się do karnacji, jednak najjaśniejsze z odcieni mogą być za jasne dla osób z ciemniejszą karnacją. Niestety kremy występują tylko w pojedynczych odcieniach.

Na koniec parę zdjęć:

Bez makijażu


SKIN79, The Oriental BB, Gold Plus BB Cream SPF30 PA++ 

SKIN79, Super Plus Triple Functions BB Vital Cream SPF 50

SKIN79, Snail Nutrition BB Cream SPF45 PA+++ 

SKIN79, Hot Pink Collection, Super Plus BB Cream Triple Functions

SKIN79, VIP Gold Super Plus Beblesh Balm



9 komentarzy :

  1. Ja też używam Skin79 i jestem bardzo zadowolona! Konsystencja i kolor jest idealnie dopasowany. W ogóle moja twarz nigdy nie wyglądała lepiej... Naprawdę dobrze wydane pieniądze, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam tego pomarańczowego kremu BB i jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza, że pomógł mi uporać się z wypryskami na czole :) Szczerze polecam, produkt jest bardzo wydajny i tak naprawdę, na co dzień używam tylko tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam różowego, świetnie sprawdza sie na mojej tłustej skórze. Doskonale pokrywa niedoskonałości i daje matowy efekt, który nie udało mi się osiągnąć jeszcze nigdy! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam zielonego kremu BB, który nie jest tutaj prezentowany, ale równiez jest bardzo dobry. Idealny do mojej tłustej cery, matuje ją i rozjaśnia, z czego jestem bardzo zadowolona. Trudno było mi uzyskać wcześniej taki efekt. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ten w różowym opakowaniu i uważam, że lepszego jeszcze nie miałam! Jest naprawdę lekki i nie czuć go w ogóle na twarzy. Nie odznacza się nigdzie i daje efekt aksamitnej skóry. polecam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też używam Hot Pink i jestem zachwycona. Skin79 poznałam jak czytałam artykuł o podróbach tego ( jest ich ogromna ilosc w internecie ) i spróbowałam ! Jest świetny i zgadzam sie i z Twoim opisem i opinią. Moge każdej polecic, tylko tak jak mowie uważajcie na podróby na allegro itd. tylko w tym oryginalnym sklepie i ewentualnie Douglasie są oryginały

    OdpowiedzUsuń
  7. Skin79 moim zdaniem jest naaajlepsza marką azjatycką <3 Fajnie, że jest dostępna na polskim rynku. Moim najnowszym odkryciem jest żel aloesowy! polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. podkładów ze skin79 nie stosowałam bo jestem rpzyzwyczajona już do mojego revlona, ale mam krem do twarzy i jestem zachwycona jak gładką i miłą w dotyku mam skórę na buzi po zastosowaniu! latem lubię też zrobić maseczkę żelową i też się fajnie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka