Menu

Ryoe Jayang Yumno z Memebox, czyli walka z wypadaniem włosów...

Parę miesięcy temu zaczęły wypadać mi włosy, w ilościach jak dla mnie zatrważających. Pobiegłam do dermatologa, który zalecił stosowanie Loxonu 2% oraz szamponu i odżywki Dermena. Po dwóch miesiącach stosowania, faktycznie włosy przestały wypadać i zaczęły wyrastać nowe. Kurację muszę kontynuować jeszcze parę miesięcy, ale... Właśnie, w takich sytuacjach to co pomaga, jednocześnie szkodzi. Szampon i odżywka sprawiły, że moje włosy zrobiły się suche i matowe, zupełnie bez połysku. Z jednej strony chciałam wrócić do mojego zestawu L'Oreal Color Professional, ale z drugiej bałam się zniweczyć efekty kuracji.

Na pomoc przyszedł mi zestaw z Memebox, Ryoe Jayang Yumno anti hairloss pack. Zawierał saszetki z szamponem oraz odżywką oraz próbkę 100 ml odżywki.
Ryoe to produkt Amore Pacific. Seria składa się z kilku rodzajów kuracji, zawierających ziołowe składniki takie jak: żeń-szeń, czarna soja, zielona herbata, japońska niebielistka, Pleuropterus multflorus, itp.

Działanie:
Szampon i odżywka pachną niezbyt przyjemnie, jednak zapach nie pozostaje na wysuszonych włosach. Po wmasowaniu szamponu w skórę, czuć mrowienie i ciepło, które wzmaga ukrwienie głowy. Odżywkę nakładam na 2-3 minuty i spłukuję.
Już po paru razach zauważyłam, że włosy są bardziej lśniące, miękkie i mniej się przetłuszczają. Szybciutko zamówiłam większą ilość szamponu i odżywki :). Razem z Loxonem działają cuda.

Jestem na tyle zadowolona ze stanu swoich włosów, że zdecydowałam się dziś odwiedzić fryzjerkę i zafarbowałam farbą Inoa moje włoski na kolor jasny brąz z mahoniem. Jestem więc ruda i szczęśliwa, zamierzam dalej stosować kurację przeciw wypadaniu :).

2 komentarze :

  1. Ja jeszcze nie stosowałam odżywki, bo kończę inną. Teraz koniecznie wypróbuję, bo mam ten sam problem. Kurację mam podobną, choć niestety odrastanie włosów nie rekompensuje wcześniejszego wypadania. Dodatkowo lekarka zleciła mi zbadanie poziomu witaminy D3, bo podobno jej niedobór może mieć też związek z wypadaniem włosów, o innych strasznych skutkach nie wspominając. Wyniki wyszły mi zatrważająco niskie, więc łykam jeszcze tę witaminę licząc, że pomoże.
    Jak zwykle jestem ciekawa, gdzie zdecydowałaś się zamówić kosmetyki. Ebay, Gmarket czy inny sklep internetowy? Jak wglądały koszty wysyłki?
    Życzę sukcesów w dalszej kuracji i komplementów dla nowej fryzury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja Tobie też życzę sukcesów w kuracji. Na razie jako jedyny komplementował mnie mój mężczyzna, ale to wystarczy:).

      W takim razie też muszę zrobić badanie witaminy D3, moja lekarka niestety nie zleciła tych badań.

      Kosmetyki kupowałam na ebay, zazwyczaj tam kupuję, bo łatwiej mi czytać po angielsku, niż na gmarket. Kupiłam od tego sprzedawcy http://www.ebay.pl/usr/blueprint21?_trksid=p3984.m1439.l2754 miał bezpłatną przesyłkę.

      Usuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka