Menu

Memebox Oriental Medicine, Memebox Special #6 Whole Grain, Memebox Special #7 Milk

Czym jest Memebox? Odpowiedź TUTAJ. Zachęcam was do klikania w banerki/linki przy zakupie pudełekPo prawej stronie bloga znajduje się aktualizowana na bieżąco informacja na temat promocji dla klikających osób:).


*** 
Dziś dotarły do mnie trzy pudełeczka. Jestem nimi zachwycona, szczególnie Orientalem. Niestety jestem dość mocno zabiegana do czwartku, więc wrzucę dziś tylko zdjęcia pudełek. Powoli zabieram się za testy i oczywiście będę opisywać najciekawsze produkty na blogu :)


Memebox Oriental Medicine

Memebox Special # Whole Grain

Memebox Special #7 Milk

134 komentarze :

  1. wszystkie fajne, chociaż środkowy wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zdążyłam im się dokładnie przyjrzeć ;)))

      Usuń
  2. Moje ulubione to medycyna - zdecydowanie.
    Rozpisałyście się w poprzednim wątku dziś straszliwie; a ja na wakacjach i co gorsza od jutra przez 3 dni pewnie bez internetu (skąpiradło jestem, jak nie ma bezpłatnie, to nie płacę - szukam za free w lokalu -zobaczymy).
    Z bolącymi od całodziennego łażenia nogami, ale do Meme zaglądam:) Sama nie wiem co kupować; chyba wezmę tylko jedno.
    Za to pudełko aloesowe całkiem mi się podoba, zwłaszcza produkty z drugiej strony ulotki. Burst of color też niczego sobie - żadnego z nich jednak nie kupowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam - net tylko w autobusach i hotelach przez wifi :P Chociaż to raczej kwestia problemów z internetem w moim telefonie niż skąpstwa ;) Teoretycznie powinnam mieć codziennie dostęp na urlopie, ale nie mogę robić przelewów przez telefon. O chwila - właśnie skojarzyłam, że mogę już za to płacić za Meme kartą :P

      Usuń
  3. Ja się zakochałam w mleku! Kocham te zapachy :) Pełne ziarno też baaardzo mi się podoba, szczególnie, że to wygrane u Ani pudełko! :D a Medycynę będę miała dopiero jutro, choć patrząc po opisach Mleko zostanie moim ulubionym, drugie miejsce dla Ziarna, a Medycyna na 3 miejscu ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeraża mnie nieco "donkey milk"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh ;) najlepszy jest tekst, że jest podobny do mleka matki ;P ja jakoś nie mam z tym problemu. Ale dobrze rozumiem, że to krem do twarzy? I ten z Pełnego ziarna - nr 4 to krem pod oczy? Taki duży?

      Usuń
    2. no ja już wspomniałam tutaj w poprzednim wątku... kozy nie za bardzo, a co dopiero osła???!!! nawet nie powąchałam....

      Usuń
    3. Wszystkie 3 pudła są super, nie wiem, które moje ulubione. Na razie czekam z testowaniem aż powykańczam inne rzeczy. Użyłam tylko peelingu o ust, 2 maseczek do twarzy, maski do rąk i kremu CC.

      Usuń
  5. Medycyna jest the best...a dzięki wam właśnie zamówiłam 2+1 scentboxy... to odliczanie ile pozostało pudełek dało mi kopa... ;) ale udało mi się zapłacić tylko (?) 27$ z przesyłką. Jak tak dalej pójdzie to może jakiś konkurs która z nas najmniej zapłaci za boxa? ;) A! Krem do rąk z orient box jest boski... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej opłacało się je kupić osobno, w każdym zamówieniu wykorzystać kod -15$ :P wyszłoby 3x6,99 ;)

      A tak btw. to działa to zakładanie kilku kont na jednego gmaila ;)

      Usuń
    2. Ja nie potrafię sobie tego zrobić :(

      Usuń
    3. no jak nie? ja też nie kumałam na początku, ale teraz już kum kum ;P jak masz np lampkalampka@gmail.com ten adres podstawowy, to żeby meme uznało go za nowy adres, dajesz kropką np tak lampka.lampka@gmail.com i załatwione, bo i tak Ci info o zalozeniu konta wejdzie na to lampkalampka@gmail.com :) :)

      Usuń
    4. Dokładnie kum kum ;). Oby TRYMEMEBOX działał jak najdłużej...

      Usuń
    5. No właśnie próbowałam, założyłam konto z kropką i nic mi nie przyszło na konto e-mail. Na meme konto założyłam, tylko nie mam na skrzynce żadnych wiadomości email - czyli poczta nie dochodzi mi na stary adres :(

      Usuń
    6. A ja kupiłam bundle, bo mam już 6 kont i nie chce mi się większej liczby chwilowo zakładać. Choć póki kod działa to pewnie się na tym nie skończy...

      Usuń
    7. Założyłam przed chwilą próbnie 3 konta na meme, u mnie to nie działa, na żadne z kont e mail nie dostałam maila o nowym koncie.
      Zakładałam z kropka jak i z plusem i na wp.pl i na onecie - nie działa
      Biorę stare konto, dodaje w nazwie kropkę, zakładam na ten email konto na meme, konto się zakłada a email nie przychodzi. To tak jakbym założyła ślepe konto na meme z nieistniejącym mailem :(

      Usuń
    8. To działa tylko na gmailu! Na poczcie google! :)

      Usuń
    9. aaaaaa działa!!!

      Teraz wszystko jasne :)
      Dziękuje!

      Usuń
  6. Wygrałam w rozdaniu 10 pkt u innej blogerki, ale jeszcze nie mam punktów. Małgosiu dostałaś już swoje (może ktoś jeszcze wygrał)? W najbliższych dniach będę miała krucho z internetem - nie doczekam się chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeszcze nic nie dosalam, ale ja dopiero wczoraj dostałam informacje o wygranej.

      Usuń
    2. Kolejna szczęściara! Gratulacje :)
      Ja tym razem żadnych punktów, ale czekam na Herbala od Ani :) A raczej czekam aż odbiorę po urlopie. Jutro jadę, wracam w przyszły czwartek i w tym czasie mam zamiar robić Memeboxowy odwyk :P

      Usuń
    3. Gratulacje! Ja ostatnio nic nie wygrywam.

      Usuń
    4. Rzeczywiście ostatnio dobrze mi idzie - oczywiście wolałabym pudełko, ale z punktów też się cieszę:) Dzięki za gratulacje i wzajemnie, bo tym razem szczęście dopisało kilku z nas.

      Usuń
    5. Renatko, punkty dostałam. A Ty?

      Usuń
  7. Ja właśnie wyjęłam (prawie) wszystkie moje kosmetyki i doszłam do wniosku, że mogłabym otworzyć sklep, który bez problemu zaopatrzyłby pół mojego miasta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu się nie zalogowałam! :P

      Usuń
    2. Ja nie mam już gdzie ich trzymać...

      Usuń
    3. No to jest jakaś masakra.. a jak pomyślę ile tego ma jeszcze do mnie przyjść.. chyba jesteśmy jakieś chore! ;P

      Usuń
    4. no cóż... mam to samo, uzależnienie na maxa... ja nie wiem co zrobię z taką ilością... a wszystko chciałoby się przetestować...
      ale to jest takie mimimniaśne mrrymraśne jak dostaje się te pudełka i rozpakowywowywuje ;P

      Usuń
    5. czyli naprawdę jesteśmy wszystkie chore ;D ja to powyciągałam, żeby jakoś ułożyć kategoriami, datami i zużywać w po kolei a nie wszystko jednocześnie, ale jak mi to wyjdzie do zobaczymy

      Usuń
    6. ja mam na razie wszystko w pudełkach kategoriami, ale bez dat.. ale się chyba za nie wezmę.... tylko nie wszędzie są podane daty... i trzeba w necie szukać jakoś nie? gdzieś coś kiedyś było podane źródło... chyba na MUT.... hm...

      Usuń
    7. A nie wiem, ja póki co znalazłam daty na wszystkich ;)

      Usuń
  8. Ja mam większość kosmetyków Meme w jednej szufladzie, którą w całości przeznaczyłam właśnie na nie. A spis mam na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pojawiła się nowa oferta specjalna. Szkoda, że cena za wysyłkę odstrasza
    http://us.memebox.com/special-offers?acc=54229abfcfa5649e7003b83dd4755294

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajne te kosmetyki na biust ... no i reszta... :)

      Usuń
    2. Tak, sporo fajnych, ale te na biust bardzo kuszą... Nie używałam jeszcze koreańskich mazideł do biustu!

      Usuń
  10. Wrzucili ponownie mleko, medycynę i pełne ziarna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciekawi kiedy zaczną wrzucać coś z wysyłką na wrzesień ;)

      Usuń
    2. no i kiedy będzie next pakiet na następne miesiące :P

      Usuń
  11. (Napisałam wcześniej post, ale chyba nie poszło...)
    Hejka, co sądzicie o tej akcji na testerkorea.com? Płacąc po raz pierwszy przez paypal oddają 30% za zakupy. Myślicie, że się opłaca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak, ja już mam konto, ale chętnie skorzystałabym.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Zobaczę co tam fajnego można zgarnąć. :)

      Usuń
  12. hm.... myślę myślę....
    ale oni mają ciekawe pomysły na te boxy....
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odpuszczam, prawie się nie maluję ;P

      Usuń
    2. to chyba nie będzie sam mejkap, ale ja też odpuszczam

      Usuń
    3. Poza tym to kolejne pudło, które ma wysyłkę w sierpniu

      Usuń
  13. TRYMEMEBOX już nie działa :(:(:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to sprzedaż im drastycznie spadnie... Chyba, że wymyślą coś w zamian.

      Usuń
    2. wiedziałam, że to kiedyś nastąpi...., nie wiem czy coś wymyślą.... na pewno nie prędko.... wiedzą, że jesteśmy uzależnione :}

      Usuń
    3. uzależnione, ale i przesycone... więc.... :)
      Tym razem będą zapewne punkty. W sumie to lepiej na tym wychodzą, bo musimy się spieszyć, żeby je wydać a kod trwał i trwał :)

      Usuń
  14. Dostałam tracking na pewno do do SBAA2, nie wiem co będzie jeszcze, bo wysłali DHLem.

    Btw, ich CS mnie tak irytuje, że dziś napisałam im bardzo dobitnie co o nich sądzę. W ogóle nie odpisują na maile!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dostałam do AA2 (DHL) i herbala, ale go już wysłali normalnie.

      kurcze, po tylu sygnałach ciągle mają taką zlewkę na to by usprawnić CS... przecież to podstawa w każdej firmie, by nie ignorować klienta! masakra...

      Usuń
    2. Ja też SBaa2 mam wysłanego DHLem

      Usuń
    3. Ziołai O&T3 wysłali normalnie

      Usuń
  15. Dziewczyny, jak wysłali DHLem to w poniedziałek powinny już być nas boxy, no nie?

    OdpowiedzUsuń
  16. no ja myślę, nawet u mnie na wiosce powinny już być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zniosę jajko :D zaskoczyli mnie tym DHLem :) Ten superowy i wypasiony (mam nadzieję) box będzie u mnie już w poniedziałek. W sumie dobrze się stało, będę mieć dawkowane przyjemności. Jak spojrzałam właśnie na moja listę zamówień to aż mi się zrobiło gorąco. Kod trymemebox wykorzystałam niemal maksymalnie :) Niemal co dwa dni będę mieć boxa i to tak do połowy sierpnia :D:D:D

      Usuń
    2. no ja też bardzo się cieszę na tego boxa... :)
      moja lista, może nie co dwa dni...,
      ale listonosz/kurier będzie miał co robić ;P

      Usuń
  17. Tak, tylko będę musiała przekierować kuriera parę ulic dalej do rodziny, bo jadę na urlop...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urlop, wow! a dokąd?
      ja na razie mam krótki, bo tylko 3 dni.... ale jak dla mnie mega, za tydzień jadę na foto warsztaty z Lidią Popiel, i na jeden dzień do Sopotu! :)

      Usuń
    2. Będzie bez szaleństw, Krynica Morska niecały tydzień a później kolejny tydzień już w okolicach Warszawy. Ma być upał, chociaż to ważne dla mojego faceta, ma ciemną karnację i lubi się opalać. Ja jestem totalnie blada, mogę się opalać z 10 minut dziennie i siedząc pod parasolem, często w spodenkach i bluzce (żeby mnie nie sparzyło słońce) wyglądam jak przybysz z innej planety...Niestety, geny po Tacie heheh.

      Wow ekstra, warsztaty z Lidią Popiel :) Wrzucaj fotki.

      Usuń
    3. no, ale zawsze to urlop :) ja też najchętniej siedziałabym w cieniu.... nie lubię się opalać, chyba że po wyjściu z wody, by się ogrzać i osuszyć leżę z parę min. na słońcu...
      na bieżąco będzie relacja na insta, a po powrocie wrzucę moje poczynione wypociny na fajpejdża :)

      Usuń
    4. Tak, to prawda, przyda mi się odpoczynek... Wróciłam dziś z delegacji, prosto do pracy i ciężko mi się skupić przez zmęczenie...

      Usuń
  18. A ja mam do was pytanie z innej beczki ;) Nie wiem czy lubicie tylko koreańskie kosmetyki, czy może te inne też ;P A jeśli te inne też, to ja obecnie biorę udział w kampanii LePetitMarseillais i mam do rozdania kilka próbek (zestaw próbki żelu pod prysznic i balsamu do ciała). Jakby któraś z was była zainteresowana to mogę wysłać, a potem tylko bym chciała kilka słów opinii na ich temat ;)

    Ps. Aniu, jeśli Ci nie odpowiada ten komentarz to śmiało go kasuj ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam miłe wspomnienia z tą marką (wyjazdy do Francji :) ... chętnie przetestuję :)

      Usuń
    2. Ja nie znam tej marki w ogóle. Tez chętnie przetestuję - o ile to możliwe. Rozumiem, że to francuska marka?

      Usuń
    3. Też chętnie przetestuję :)

      Usuń
    4. Super :)
      Wyślijcie mi swoje adresy na: mgielkaa@yahoo.ca :)

      Usuń
    5. Dostałam dane tylko od Gosi. Mam problemy z otrzymywaniem maili z onetu. Dlatego, Jolu (od Ciebie dostałam pustego maila) i Aniu, wy napiszcie mi swoje adresy na: anita_i_grzesiek@op.pl :)

      Usuń
    6. A moje? Też wysłałam :)

      Usuń
    7. dostałam próbki! ślicznie dziękuję :) :*

      Usuń
  19. Dziewczyny, mój SBaa#2 jest już w Niemczech, ja nie wiem, chyba go teleportowali. Jak tak dalej pójdzie to jest nikła szansa, że będę go mieć już jutro.
    Wy w Warszawie, będziecie mieć jutro boxy - z pewnością.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no, do mnie raczej nie dotrze, ale Warszawa....

    OdpowiedzUsuń
  21. no mój też w Niemczech.... ale na bank jutro go nie dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłoby super, gdyby jutro dotarł, wtedy nie będę mieć problemu ze zmianą adresu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny, nie wiem czy wiecie, ale są dwa rodzaje kodów od blogerek - na 3$ i 5$. Możecie użyć raz kodu na 3$ i raz na 5$. Piątkę znajdziecie w banerku lub zakładce Memebox zniżki i kody a na trzy np. ten z bloga Agaty:FZA4PW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cenne info :) mam na koncie 10 pkt, jak coś wrzucą ciekawego, mam nadzieję, że jutro, to wykorzystam :)

      Usuń
  24. Dzięki Aniu!

    Na MUT są spoilery Ślimaków i SBaa2
    Ślimaki są rewelacyjne! SBaa#2... ogromnie nie rozczarował. Zobaczę jeszcze na żywo (a MUT jest tylko opis), ale mając na uwadze ile ten box kosztował, to jestem aż zła, że go kupiłam i że meme tak to zrobiło. Chyba dlatego też ten ekspres.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nosz cholerka! to się wkurzyłam. nie zajrzę, ale już się wkurzyłam.... wrrr! muszę zobaczyć ile za niego właściwie zapłaciłam... jakieś zniżki punkty były... ale to nie zmienia faktu, że... wrrr!!!

      Usuń
    2. Może niepotrzebnie to pisałam, to może być tylko moje pierwsze wrażenie i mylna opinia. Przepraszam... Mam nadzieje, że będziemy wszystkie zadowolone. Produkty mogą się okazać dobre.
      Po prostu SBaa#2 przy o połowę tańszych ślimakach wygląda (w moich oczach) jak uboga krewna.

      Usuń
    3. nie no spoko :) tylko wiem, że meme jest do tego zdolne, więc.... się nie zdziwię, jak i ja nie będę zadowolona :)

      Usuń
    4. Muszę poczytać o tych produktach, na razie staram się nastawić neutralnie ;)

      Usuń
    5. Też mam nadzieję, że jak poczytam, to będzie lepiej, może nawet dobrze...

      Usuń
  25. Moje SBaa2 jest w Katowicach, po odprawie celnej. Teraz będą wysyłać ją do mnie. Jak tam u Was w Warszawie? Zapewne już w doręczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dopiero tak,
      Zaktualizowano status odprawy celnej POZNAN - POLAND 03:20
      ale może, zaraz pojawi się nowy komunikat, że jedzie do mnie ;P
      hehe, wątpię.... ale?

      Usuń
    2. Albo pojawi się, już w Twojej okolicy.

      Usuń
    3. W vipach nowe boxy!!!
      Pauliny nie ma, bo by pewno usta wzięła :D

      Usuń
    4. Trochę jestem i na Meme też zaglądam ale nie za dużo;-) W pierwszej chwili chciałam oba ale pewnie nie wezme żadnego bo make upu i kremów pod oczy mam w nadmiarze. Bardziej mnie na razie zajmuje cieszenie się urokami gór i 5gwiazdkowego hotelu:-D

      Usuń
    5. Cristal resort w Szklarskiej Porębie. Kupiłam na grouponie za połowę ceny ale apartament, śniadania, basen itp. jak się patrzy:-)

      Usuń
    6. Super! Ja jadę do Krynicy Morskiej, do pensjonatu. Zobaczę na miejscu jakie będą warunki...

      Usuń
    7. supeeerrrr! no elegancko, ja od czwartku do poniedziałku mam krótki urlop, odrywam się od biurka i chociaż przez te parę dni podładuję bateryjki, byle pogoda nam dopisała :)

      Usuń
    8. Miłego urlopu dziewczyny! Naladujcie baterie słoneczne i odpocznijcie porządnie. Ja po wczorajszych 12 km na szlakach robię dziś luzniejszy dzień - basen, spa, zakupy i dobry deser:-) Jesteśmy tu do poniedziałku a potem jeszcze do czwartku Wrocław.

      Usuń
  26. nie biorę... uff :) ale mam punkty kurcze..., które mi wygasną... może na siłę wezmę ten tygodniowy....

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam tu albo w banerek z prawej strony bloga:
    http://us.memebox.com/vip-exclusive/vip-exclusive-2/?acc=54229abfcfa5649e7003b83dd4755294

    Mój box w doręczeniu, mam nadzieję, że akurat mój facet będzie w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaa!!!!!!!!!
      Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia POZNAN - POLAND 09:33
      !!!!!!!! !!!!!!!! !!!!!!!
      superancko!!!!

      Usuń
  28. Ja też nic nie biorę, nawet mi powieka nie drgnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam czasowo przesyt boxowy tzn. mam zamówione jeszcze 7 na które czekam, ale te dzisiejsze mnie nie zachwyciły. Jedyny nad którym jeszcze się zastanawiam to Diet Box, zamówiła któraś z Was?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamówiłam, w mym przypadku wręcz to było wskazane ;P
      ps. ładne zdjęcie :)

      Usuń
    2. Ja też zamówiłam dietetycznego, dla mnie to temat obowiązkowy :)

      Usuń
    3. No to i ja chyba zaryzykuje i zamowie!, Dreamka dzieki za komplement:)

      Usuń
  30. Zamówiłam :). Tak, zdjęcie bardzo ładne :). Ja muszę wkleić jakieś swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dostałam SBaa2!
    Box mi się spodobał, naprawdę. Wierzę, że produkty, które zawiera są dobrej jakości. Nie ma co narzekać, skoro będę po tym taka piękna i wieczne młoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mi też :) i mam jeszcze glossiego, no może być... :)

      Usuń
    2. No jest cienkie, ale ma produkty kt akurat potrzebuje, bo mi sie skończyły , chusteczki, woda vichy i to na włosy , moja mama takie coś używa , ja rzadziej... baza od biedy...

      Usuń
    3. A mi glossy nie wysłali, mimo, że powinnam być w pierwszej wysyłce bo mam pakiet. Robią sobie jaja ze stałych klientów ;/ wyślą mi go jakoś w przyszłym tygodniu! :(

      Usuń
    4. Oj, zdradziłam zawartość , sorrka.... Myślałam , ze jeszcze tylko ja się ostałam z pakietem... :} mi tez kiedyś nie wysłali na czas.... skubańce.

      Usuń
    5. Spoko, na instagramie i tak się nie da tego uniknąć ;P

      Usuń
  32. Zastanawiam się nad All about eyes, ale nie mam żadnego kodu, 1 punkt tylko za recenzję... Lipa...

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. TRYMEMEBOX już ponoć nie działa a na inny kod mogę mieć maks 5 pkt mniej.

      Usuń
    2. Aaa to w tym sensie mówiłaś, że nie masz kodu. Teraz rozumiem. Tak, ja też nie mogę odżałować trymemebox :( Gdyby jeszcze działał, to z pewnością coś bym ustrzeliła. A tak, lipa...

      Usuń
  34. Uch, w końcu mam internet jak trzeba i nie muszę wisieć na dzieciach, żeby pożyczyły ipada, bo do recepcji, mojego 17-calowego grata nosić mi się nie chciało. Wszystko widziałam, nic nie kupiłam.
    Do mnie też dotarło dziś SBAA2, widziałam na trackingu, że odebrane. Zobaczę je jednak dopiero w przyszły poniedziałek, jak wrócę z urlopu. Reszta pewnie też dotrze do tego czasu:) Muszę pooglądać spoilery, bo jakoś na MUT nie wchodziła, ale jak piszecie, że fajne, o wam oczywiście wierzę.
    No i dostałam punkty za giveaway, ale na razie nie wydaję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia Renatko :)

      Postaram się jutro lub w niedzielę wrzucić opis SBAA2. Jestem już niemal na urlopie, nie wiem jak będzie przez tydzień z netem... Blogger ma jednak opcję automatycznych postów, więc coś się będzie pojawiać ;).

      Usuń
    2. Pozdrowienia, pozdrowienia :)
      Pudła wszystkie fajne. SBaa2 z minuty na minutę coraz bardziej podbija moje serce. Pierwsze, niekorzystne wrażenie na szczęście odchodzi w zapomnienie.
      Testowałam ten toner w sprayu - ciekawa sprawa. Jest bardzo gęsty, zawiesisty i chyba odżywczy. Bardzo się lepi, więc raczej będzie go można stosować jedynie na noc, albo podczas leniuchowania w domu. Pachnie tak ziołowo-cytrynowo.
      Spodobało mi się tez to serum pod oczy. Niby oleiste i tłuste, ale pięknie się wchłania. Położyłam na nie bez problemu ten krem WonderRuci, na który kiedyś tak narzekałam. Na tym serum poszło bez problemu.

      Usuń
    3. Dziękuję dziewczyny! Nie mogę się Aniu doczekać wpisu. Małgosia najpierw straszyła teraz chwali -no jestem zaintrygowana. Po powrocie odkryję stertę pudeł: SBAA2, Pore3, O&T2, Herbal i pewnie skincare, do tego zamówienie Grinif.Osłodzi mi to choć trochę powrót do pracy.

      Usuń
    4. Renatko, posłałam Ci MMSa z SBaa. Nie wiem jak to jest z odbiorem - o ile jesteś za granicą.

      Usuń
    5. Renatko, muszę chwalić :) w końcu kupiłam to pudło :

      Jak zobaczyłam SBaa2 w towarzystwie wyglądających imponująco ślimaków, to poczułam ból w sercu. Co do ślimaków zdania nie zmieniam ;) Za połowę ceny SBaa mamy rewelacyjne pudło, porównywalne z przeciwzmarszczkowym.
      Tłumaczę więc sobie, że mamy w SBaa2 produkty ekskluzywne, w mniejszej ilości ale dobrej jakości. Dobrze mówię?

      W każdym razie nie oszukujmy się - każdy memebox jest co najmniej dobry (oczywiście oprócz niezapomnianego TFS :D:D:D:).

      Któraś z nas kupiła ślimaki?

      Usuń
    6. Ja ślimaków aż tak bardzo jeszcze nie pokochałam...

      Usuń
  35. Zapraszam dziewczyny na nowy wątek: http://cudainiecuda.blogspot.com/2014/07/memebox-superbox-27-anti-aging-2-i.html

    OdpowiedzUsuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka