Menu

Dior Addict Lip Maximizer Collagen Activ - ulubiony powiększacz do ust

Mam małe usta, które z  wiekiem niestety ciągle maleją... Szczególnie górna warga od zawsze jest u mnie niemal niewidoczna. Nie zdecydowałam się na powiększanie kwasem hialuronowym, szukam więc błyszczyków, które będą w pewnym sensie substytutem wypełniaczy.

Wypróbowałam mnóstwo produktów, ale Dior jest najcudowniejszy! To istna perełka wśród powiększaczy. Nie wyobrażam już sobie bez niego życia ;)
Błyszczyk z aktywnym kolagenem daje natychmiastowy efekt wypełniający (globulki wiążące wodę i globulki hialuronowe zagęszczają substancję międzykomórkową i zwiększają objętość, a żywica poprawia ukrwienie ust). Daje również długotrwały efekt wypełniający (cząsteczka lipoaminokwasu stymuluje syntezę kolagenu i chroni elastynę) i doznanie świeżości bez nieprzyjemnego pieczenia (baza mentolu z dodatkiem mięty i wanilii). *źródło wizaz.pl

Działanie: Mam kolor 001 (jasny róż). Po nałożeniu właściwie od razu czuć delikatne pieczenie a po około 2, 3 minutach usta powiększają się. Kolor jest niemal niewidoczny, lekko podkreśla naturalny odcień warg. Pozostawia błyszczącą warstwę. Nie zawiera drobinek. Dość długo trzyma się na ustach. Nie wysusza ust. 

Polecam! 
Błyszczyki kupuję na Strawberrynet, w codziennych promocjach można dostać za śmieszną cenę.

2 komentarze :

  1. Moim zdaniem, choćby nie wiem jak dobrze zrobione powiększanie ust, przy uśmiechu zawsze wyjdzie nienaturalnie. Wargi wtedy układają się tak charakterystycznie, że nic się nie ukryje. W powiększacze niezbyt wierzę, ale Diora lubię i przy okazji spróbuję go dorwać na Strawberrynet. Ja akurat usta mam dość duże, ale właśnie z upływającymi latami coraz mniejsze. Już ciemne szminki drażnią mnie, bo ewidentnie pomniejszają i wyglądam jak zacięta zołza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam do tej pory dwie osoby po powiększeniu i u nich wyglądało to mega nienaturalnie. Na pewno są lekarze, którzy potrafią zrobić genialnie, ale bałabym się ryzykować.

      Usuń

Moje cuda i niecuda © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka